Ik heb hem toch gezien met koninginnedagquote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je denkt dat Bozz er zo uitziet...
Think again
quote:MC Biggah scoort
Rapper Mc Biggah die bekend werd van zijn tranen in Holland in Da Hood, blijkt eenmaal terug in Nederland, goed te scoren bij de vrouwen.
Hij treedt met de regelmaat van de klok op in kleine zaaltjes in ons land. En daar heeft de stoere rapper niet over vrouwelijke belangstelling te klagen. "Mc Biggah en zijn bitches..."
Ik zie het probleem niet...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Desperate housewives inhuren, slootwater gaat steeds minder smaken.
Huh?quote:Op donderdag 10 november 2011 03:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy shit, Tauch speelt nog steeds TDM op Lockdown.
Staat je Xbox nog aan? Er staat nog steeds bij mij dat je TDM op Lockdown speelt.quote:
Heeft de hele dag uit gestaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Staat je Xbox nog aan? Er staat nog steeds bij mij dat je TDM op Lockdown speelt.
Tja, best wel zieligquote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
MW3 ist binnen. Ik speel even een maandje op mijn andere account en dan kan ik daarna fappen op mijn hoge KD op mijn gewone account
quote:Morgen verwacht! Assassins Creed Revelations PS3 / Xbox 360 ¤ 47,40
Onderbouw even waarom het zielig is, dat ik mijn k/d wil weten zonder alle deaths van toen ik het spel nog onder de knie moest krijgen.quote:
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker johquote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Onderbouw even waarom het zielig is, dat ik mijn k/d wil weten zonder alle deaths van toen ik het spel nog onder de knie moest krijgen.
BIJ GAMESYNCquote:
And their is the first punchquote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ach, ik ga daar niet eens over in discussie, doe maar lekker joh
Vergeet de tukkers niet!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Kutstudent het volgende:
En morgen 11-11, voor de Brabanders.Ben er helaas niet bij dit jaar.
10quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
And their is the first punch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |