Geilemoeders.nlquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
Over welke site hebben we het hier? DM het desnoods.

Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?quote:

Je bril ook?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?

quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha held, niet de eerste keer hè
?!

Dat niet, eerder lam zijn. Maar wel gaan kankeren als iemand hem het niet wil gaan uitleggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevoel voor humor op je nachtkastje laten liggen?

HALLO ROSSDALE HAD HET ER TOCH AL NEERGEZET!>!?!@#>@?#>@?$>@#?$<@#><%@?#$quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat niet, eerder lam zijn. Maar wel gaan kankeren als iemand hem het niet wil gaan uitleggen

Zo moeilijk was het niet....quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah als je bij Microsoft Connect inlogt

2 toch maar?! Highrise oid en nog 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
Het schijnt trouwens (in de pc files te zien) dat er een hoop CoD 4 en 6 maps embedded zijn in de files, dus die komen waarschijnlijk zeer binnenkort beschikbaar als DLC, terwijl iedereen ze eigenlijk al heeft._____!!!

I don't know. Ik blijf het een kwalijke zaak vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 toch maar?! Highrise oid en nog 1

Is toch bij heel veel games, de DLC zit er al in, maar moet betaald worden. Volgens mij was het bij black ops ook al zo, en bij MW2 zat er toch een game mode al bij in ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
I don't know. Ik blijf het een kwalijke zaak vinden.

Is ook alleen savegames dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef badboynova het volgende:
Minder dan 600 Mb aan opslag in cloud

Profiel en saves inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ook alleen savegames dacht ik.

De wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand de M.O.A.B. al bij elkaar gecampt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |