Geen mail gehad,ik zag toevallig vorig week een link voorbij komen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey ik had me ook opgegeven voor die beta-test. Heb jij een mailtje gekregen oid dat hij te downloaden was?
Normaal gesproken duurt dat redelijk lang voordat CoD in prijs zakken, is bij elke titel nog geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel meevallenSowieso zijn SP-only games erg snel afgeprijst. MW3 haal ik wel voor 2 of 3 tientjes ergens over een tijdje
Ja, maar ze gaan nu ook al voor veel minder op ebay en marktplaats weg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken duurt dat redelijk lang voordat CoD in prijs zakken, is bij elke titel nog geweest.
Logisch, die zijn 2dehandsquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaan nu ook al voor veel minder op ebay en marktplaats weg.
Ah als je bij Microdoft Connect inlogt kun je een beta-key ophalen inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geen mail gehad,ik zag toevallig vorig week een link voorbij komen.
Ik moest weer wat invullen, en toen kreeg ik een redeem code die ik moest invoeren.
Nadat de code was ingevuld, kreeg ik er een tab blad erbij op de oude dashboard.
Gisteravond is de update vrij gegeven.
Nope in folie, veel mensen al die van paps en mams dubbel hebben gekregen.quote:
Haha heldquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef Pixell het volgende:
Morguh, ik was gister in me stoel in slaap gevallen kort nadat die Xbox party weer ging kutten.. Was de bedoeling dat ik de hele nacht skyrim ging doen, niet dus
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Godver godver, je krijgt een code, en aangezien ik xbox.com open heb staan vul ik hem daar in, na 5 klikken verder staat er opeens, je kunt de code op je console invullen en beter niet op de site.
thanks for the heads up
loop maar door niks te zien hierquote:
Mooie is dat die code nu ook niet meer te gebruiken is...quote:
Je doet het ook nogquote:
En wie zeg dat dit niet van google af komtquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je doet het ook nog![]()
Jij hebt de gebruikers voorwaarden niet gelezen zeker?
Weenie, er stond, dat je er niet over mocht discussiėren buiten bepaalde fora om, en dat je zeker niet foto's mocht posten. Dan zou je account gebanned worden ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
En wie zeg dat dit niet van google af komt
Hej, maar aangezien ze je waarschuwen nadat je iets gedaan hebt zie ik ze tot alles toe in staat....quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Er was toch ook geen accountnaam te zien Teun
Was al aan het denken, zo stom zou ie toch niet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je doet het ook nog![]()
Jij hebt de gebruikers voorwaarden niet gelezen zeker?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef badboynova het volgende:
teun wees eens lief en haal de links uit je quote
Een ban ja?! Gaat wel erg verquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weenie, er stond, dat je er niet over mocht discussiėren buiten bepaalde fora om, en dat je zeker niet foto's mocht posten. Dan zou je account gebanned worden ofzo.
Ah je hebt hem al bang gemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:39 schreef badboynova het volgende:
teun wees eens lief en haal de links uit je quote
Ja ik heb die gebruikers voorwaarde wel ff gelezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een ban ja?! Gaat wel erg ver
[..]
Ah je hebt hem al bang gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |