quote:Ik wil jullie even vermelden dat we blij zijn dat we kort geleden het uitstapje hebben gemaakt, afgelopen maandag is mijn vader namelijk weer opgenomen met een zeer lichte hersenbloeding. Mijn moeder benoemde het vandaag ook nog dat ze erg blij was dat we het van te voren al hebben gedaan, omdat het nu met Kerst anders niet had gekund... Mijn vader mag gelukkig wel een aantal uurtjes met kerst naar huis, maar er kan helaas verder niet echt iets gedaan worden...
Daarom is onze dank nog dubbel zo groot dat we toch nog iets voor de kerst hebben gedaan!
Heel veel sterkte voor deze user en zijn familiequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:53 schreef frederik het volgende:
Gelukkig heeft de annonieme inzender het etentje met zijn ouders al vlak voor kerst gehouden, kreeg onderstaande pm net namelijk (gepost met toestemming):
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor deze user en zijn familie
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Hier nog een watje en veel sterkte voor deze user en zijn ouders!
Dacht van niet hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Martijntj het volgende:
Is bij deze actie eigenlijk iemand overgeslagen?
Zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Martijntj het volgende:
Is bij deze actie eigenlijk iemand overgeslagen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:45 schreef frederik het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Radioslut en Gimmegore (en de ouders van Gimmegore) hebben een etentje gehad van Pierrebetfair
MissyB kon gaan eten met de buurvrouw door 2 annonieme donoren (maar dat etentje is zover ik weet nog niet doorgegaan, als het nog door kan gaan)
Zwarte doos en een annonieme deelnemer hebben een etentje gehad van mijAsphalthooligan had de keuze uit een aanbod om iets te halen, en om uit eten te gaan (beide annoniem gedaan), hij heeft gekozen voor uit eten gaan.
haha nee hoor ben met mn zus gegaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef Martijntj het volgende:
Huh? Zwarte doos koos een willekeurige anonieme FOK!ker? haha..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |