abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108038924
Yesss... ook kaartjes voor 8 juli, vak 102, rij 1! Was er zo'n beetje als eerste door bij de voorverkoop van de fanclubkaarten! Iedereen die kaartjes gaat kopen zaterdag, succes!
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:13:22 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_108078385
Zag net dat ze op 30 juni in Berlijn staat en ben dan toevallig al daar voor wat anders.

Beetje suf: had vanochtend al een mailtje gekregen van eventim, maar verder niet op gelet. Bleek de voorverkoop om 09:00 te starten... Half uurtje terug mail aan het opruimen en toen zag ik dat het de 30e juni was. WTF, snel kieken en alsnog 2 kaarten kunnen scoren *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_108470980
GIRL GONE WILD: DE NIEUWE MADONNA!

Nothing takes the past away like the future!
pi_108473382
Nothing takes the past away like the future!
pi_108482602
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef Hapertje het volgende:
GIRL GONE WILD: DE NIEUWE MADONNA!

allemachtig :')
pi_108795532
Op Perez Hilton is een stukje van I'm Addicted te horen, dat klinkt al een heel stuk beter! Girl Gone Wild is een beetje simpel maar vind het eigenlijk best een leuk nummer.
pi_108800436
Waar Madonna in mijn ogen ooit een muzikale heldin was, iemand die altijd vernieuwend en spraakmakend was, lijkt ze nu meer iemand die niks anders doet dan de trend volgen.

Give me all your luvin' en ook het net gepostte Girl Gone Wild, dat is toch geen materiaal voor een grote naam als Madonna.

Het doet me eerder denken aan een nummer van een of andere DJ dat gewoon wordt ingezongen door een onbekend zangeresje, waarvan meestal de naam niet genoemd wordt. Omdat het nu ingezongen is door Madonna wordt de DJ niet genoemd, maar de muziek is hetzelfde.

Ik vind 't zonde...
pi_109308468
Zojuist MDNA eindelijk gehoord en.... DAMN DAMN DAMN.... HOT!!! Wat een knaller! Wat een dansplaat, wat een parels van ballads, wat een energie.... topklasse!!! Grammy written all over it! Ze is nog steeds de Queen of Pop! Met grote voorsprong... bow bow bow to the queen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_109313007
Geweldig album idd _O_

Ik had in plaats van GMAYL een of ander Bollywood nummer er tussen staan, maar daar werd ie alleen maar beter van :')
pi_109329709
Lekker album!!!
Gang Bang O+
I'm Addicted O+
Some Girls O+
I Don't Give A O+
Love Spent O+

I'm A Sinner :N
pi_109335215
I Don't Give A met Nicki Minaj word de derde single
pi_109345859
Klopt het dat Madonna's nieuwe album morgen voor het eerst te koop is in Nederland?
pi_109346989
Ja, dat klopt... en koop m maar gewoon, negeer de singles... het is een geniaal album!
Nothing takes the past away like the future!
pi_109347948
Dat zie ik nog wel, aangezien ik doorgaans niet naar Madonna's muziek luister. Weten jullie toevallig ook wat de dresscode, Superbowl, met het album te maken heeft? :@ Toch niet alleen omdat ze bij de Superbowl heeft opgetreden?

[ Bericht 7% gewijzigd door Ezell op 22-03-2012 00:44:34 ]
pi_109348482
De eerste single was een ode aan cheerleaders...en het optreden... de rest van het album heeft er weinig mee van doen ;-)
Nothing takes the past away like the future!
pi_109348624
Aha, bedankt! Ik ben echt een leek als het om Madonna gaat.
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:58:13 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_109353020
De GGL video, beetje groter mooier beeld dan YouTube: Madonna dances in chains in new 'Girl Gone Wild' video - watch.
pi_109360826
Het album geluisterd, staan leuke nummers op. SOmmige nummers zijn echt tenenkrommend. Meeste nummers hebben een lekkere beat, maar niet echt Madonna. Hadden ook door Britney Spears gezongen kunnen worden of zo.
pi_109364088
Het is juist Madonna die refereert aan de oude Madonna van alle gradaties.... zo goed!!!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:15:43 #122
16874 creno
born this way
pi_109368380
Girls gone wild:

Celebration, Vogue, Lady Gaga, Beyonce, Cindy Lauper,

I love it
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:41:19 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_109369507
Ja, Madonna zou de hoge hakken bij de mannen van Lady Gaga's Alejandro hebben gestolen. Ik heb dat nu een paar keer gelezen. Het moet niet gekker worden.

Maar goed, ze heeft de gays enkel weer opgetrommeld.

  vrijdag 23 maart 2012 @ 20:00:10 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_109498547
Wat een feest is MDNA!!! Op de dag van release begon de zon te schijnen en werd de lucht hemelsblauw... de lente begon! Hoe passend met dit zomerse dansjuweeltje!!!
Nothing takes the past away like the future!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')