Oei, dit is wat minderquote:
quote:
Uiteraard pure bluf van je.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nu weet ik wat jij vannacht verwacht
Goed dat je dat zegtquote:
Word er moedeloos van. Gaat ze de meest vage dingen vertellen tegen me. Vraag ik wat ze precies bedoeld, krijg je als antwoord: zeg ik niet.quote:
Eh, uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh, 't is dus nog een klein kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Word er moedeloos van. Gaat ze de meest vage dingen vertellen tegen me. Vraag ik wat ze precies bedoeld, krijg je als antwoord: zeg ik niet.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, 't is dus nog een klein kind
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, uiteraard
BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
Mja ik ben slapen voordat ik straks ontplof.
Slaaplekker![]()
Houdoe!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
Mja ik ben slapen voordat ik straks ontplof.
Slaaplekker![]()
Ik vind iemand van 20 niet bepaald een klein kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, 't is dus nog een klein kind
quote:
"dat zeg ik lekker niet" zijn typische kinder antwoorden.... sorryquote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vind iemand van 20 niet bepaald een klein kind
De meeste mensen die op ontploffen staan en zeggen dat ze gaan slapen komen binnen een kwartier weer online om te zeggen dat ze niet kunnen slapenquote:
I know. Maar Komop hé. Als volwassen persoon kan je toch wel normaal praten, of uitleggenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"dat zeg ik lekker niet" zijn typische kinder antwoorden.... sorry
Vandaag hoor ik niet bij de meestequote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meeste mensen die op ontploffen staan en zeggen dat ze gaan slapen komen binnen een kwartier weer online om te zeggen dat ze niet kunnen slapen
Niet iedereen is emotioneel even snel volwassen ondanks dat de leeftijd dat wél zou zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
I know. Maar Komop hé. Als volwassen persoon kan je toch wel normaal praten, of uitleggen
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag hoor ik niet bij de meeste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |