Nope! Nog steeds brunettequote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heel lang! Maar ik ben nog niet grijs, dus jij vast ook niet
Q-Town FTW!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
Maar Yuki, vat eens even de afgelopen zes maanden samen. Hoe gaat het op het werk, woon je nog steeds in Q-town, hoe staat het in de liefde, hoe is het met je moeder, etc etc.
Euh...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
Maar Yuki, vat eens even de afgelopen zes maanden samen. Hoe gaat het op het werk, woon je nog steeds in Q-town, hoe staat het in de liefde, hoe is het met je moeder, etc etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Als jij een betaalbare 2-kamerflat voor me hebt waar ik binnen zeg, 4 maanden in kan... Dan wil ik best blijven hoorquote:
Even denken... nope. Die zijn er in Zoetermeer vast wel genoeg, veel plezier daar.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als jij een betaalbare 2-kamerflat voor me hebt waar ik binnen zeg, 4 maanden in kan... Dan wil ik best blijven hoor
Gejat van mijnquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef ArTiC het volgende:
Geen moer in l'amour....
Je schrijft tegenwoordig gedichten Yuuks?
Je houdt niet van mijquote:Op woensdag 9 november 2011 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Even denken... nope. Die zijn er in Zoetermeer vast wel genoeg, veel plezier daar.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh...
Werk is tof, heb promotie gemaaktWerk nu als senior in onze nieuwe vestiging in Zoetermeer (ja echt
).
Ik woon nog in Q-town, maar wil wel echt verhuizen. Binnen of buiten Q-town, ik wil gewoon groter wonen. De muren komen hier op me af
Er gebeurt zoals gewoonlijk geen moer in l'amour
En met m'n moeder is het een beetje hetzelfde, eigenlijk...
Hoe is het met jou dan? Hoe is het afgelopen met je banenjacht? Woon je nog steeds in ex-Yuki town? Liefde? En vertel meer over BijnaKleuter!Zoetermeer? Klinkt saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn Droombaan binnengehaald en werk inmiddels al twee maanden op de nieuwe werkplek in Amsterdam. Gaat echt supergoed, erg fijn. Ik woon nog steeds In P. ja, heb nog steeds een jungle-like voortuin, ik ben weer samen met jeweetwelwieen BijnaKleuter is echt héél erg toe aan school, zeg maar.
![]()
Hoe kan dat nou?quote:
Klinkt echt hééél goed!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoetermeer? Klinkt saai.
Ik heb mijn Droombaan binnengehaald en werk inmiddels al twee maanden op de nieuwe werkplek in Amsterdam. Gaat echt supergoed, erg fijn. Ik woon nog steeds In P. ja, heb nog steeds een jungle-like voortuin, ik ben weer samen met jeweetwelwieen BijnaKleuter is echt héél erg toe aan school, zeg maar.
Ik zit wel te wachten op een sterfgeval, want het gaat nu té goed natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt echt hééél goed!
En nu moeten we zéker bijkletsen!![]()
Je bent niet de enige:quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit wel te wachten op een sterfgeval, want het gaat nu té goed natuurlijk.
Ik wil wel een beetje negativiteit strooien hoor, voor de balansquote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zit wel te wachten op een sterfgeval, want het gaat nu té goed natuurlijk.
Beter mikkenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
NEEF!!!
Nog iemand die ik gemist heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |