verliefd/verloofd/getrouwd? Welke luchtvaartmaatschappij? en krijgen we ook korting?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Dit zei ik 2 dagen terug al ergens:
Hoi, ik ben Martijn, ik woon in Den Haag, ben 28 jaar en werk bij een luchtvaartmaatschappij
Meer doe ik on request
ja/nee/nee, HV, helaasquote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
verliefd/verloofd/getrouwd? Welke luchtvaartmaatschappij? en krijgen we ook korting?
Je bedoelt de immer succesvolle TRV-meeting die door de nieuwe mod georganiseerd wordt?quote:
De 20e kan je Henk Piet Klaas en Wim ontmoetenplus vriendinquote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef Thetallguy het volgende:
Morgenochtend van 7:59u t/m 8:02u bij het rood/witte blok op Schiphol Plaza
Ongeveer op hetzelfde tijdstip idd!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
De 20e kan je Henk Piet Klaas en Wim ontmoetenplus vriendin
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:25 schreef Thetallguy het volgende:
Morgenochtend van 7:59u t/m 8:02u bij het rood/witte blok op Schiphol Plaza
Ik weet niet hoe hard UIO precies optrad, maar dat was uiteindelijk de reden dat je naar Argentinie bent verhuisd toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef flipsen het volgende:
Ga je ook net zo hard optreden als UIO tegen spammers eigenlijk?
Ah, dat staat automatisch aanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef flipsen het volgende:
Inderdaad, maar hij sloot intussen niet mijn reacties zodat ik ze niet kan editten
En succesvol was het!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bedoelt de immer succesvolle TRV-meeting die door de nieuwe mod georganiseerd wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |