Die was toch niet zo heel erg?quote:
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...quote:
How come dat alles?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn backup plan voor de komende jaren is in elkaar gestort (job-wise), ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen, de baan die ik het liefste zou hebben is zonder andere (minstens drie jarige) opleiding niet reëel en woonruimte blijkt ongelofelijk onhaalbaar duur te zijn...
Ja maar om nou van alles een paint te maken. Dan gaat de magie er af.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:44 schreef lezzer het volgende:
Nummer 400
Dat schreeuwt om een originele Fiets-Paint
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ach Skunkje lief. Denk maar zo. Je bent in goed gezelschap!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan niet flirten en blijf dus eeuwig alleen.
Het bedrijf dat aangaf me aan te willen nemen als ik weer in NL zou zijn is na een reorganisatie niet meer aantrekkelijk voor mij. Dat was ongeveer mijn default optie in februari. En het tweede bedrijf biedt een vrij laag maandloon, waarmee ik effectief net zoveel verdien als toen ik nog studeerde, en met hogere maandlasten is dat niet te trekken.quote:
Kwijlsmiley.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.* Bakfiets. roosvicee schuivende.
Je mag wel bij mij komen wonen. Voor een heel zacht prijsje.
Iets ernstig creatiefsquote:
Bodypainter?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Iets ernstig creatiefs
Terwijl ik dus it'er ben.
Dat creatieve ligt niet op het it-vlak begrijp ik?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Iets ernstig creatiefs
Terwijl ik dus it'er ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |