Nee, ik ga gogo er nu op aanspreken voor jouquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijstIt's because I'm a girl, right?
![]()
je staat erinquote:Op donderdag 10 november 2011 18:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de lijstIt's because I'm a girl, right?
![]()
pics?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Lorrelies het volgende:
Yeah <3
Muchos gracias senior!![]()
Ik heb btw een paar dagen terug een doolhof gemaakt in Minecraft :3 Best leuk XD (zeker als je de weg weet...)
Flauw hoor.quote:
taalnaziquote:Op donderdag 10 november 2011 18:45 schreef Mordecai het volgende:
Lorrelies kan ik niet vinden..
Er staat echter wel ''lorrelies''
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XDquote:Op donderdag 10 november 2011 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie is dit je twitter account? https://twitter.com/#!/drumpie1
Getrouwd met Carla, 1 zoon, lid en bestuur: drumf Het Wapen van Maassluis, Werk Linde Gas Benelux Schiedam. Hobby: plastic modelbouw, fotografie.
ik ook manquote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XD
Same here, ik dacht dat het zo'n mafklapper was met een powercage.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol als het zo is, dan had ik echt een bizar ander beeld van Drumpie! XD
meh das niet fun. :Cquote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de goede weg*maakt er een spelletje van*
Nah, het is best wel moeilijk te zien zo
Er is een uitweg! ;o Alleen is de foto niet van rechtboven genomen en ik zie nu pas dat die heggen dan een beetje... soms aan elkaar lijken maar het niet zijn XD (maar ik weet de weg dus ik kan 'm altijd nog tekenen, of simpelweg een nieuwe screenie makenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
meh das niet fun. :C
Er moet wel een uitweg zijn!
Stalkerquote:Op donderdag 10 november 2011 19:07 schreef MineraalWater het volgende:
Drumpie is dit je twitter account? https://twitter.com/#!/drumpie1
Getrouwd met Carla, 1 zoon, lid en bestuur: drumf Het Wapen van Maassluis, Werk Linde Gas Benelux Schiedam. Hobby: plastic modelbouw, fotografie.
Je moest eens weten hoe hard ik hier om moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |