Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kun je toch ook gewoon pagina's voor aanmaken met SEO-teksten?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren en vandaag bij elkaar 2 euro met Adsense schiet niet echt op. Sta nog steeds rond de 50 euro moet voor de 15e er nog 20 bij proberen te krijgen ivm uitbetaling.
Even ander vraagje hoe zit het trouwens met SEO als ik enkel een webshop op mijn domein ga installeren (Magento)?
Een webshop met bepaalde producten heeft niet vaak of althans niet veel pagina's waar echt SEO teksten gemaakt kunnen worden. Zelf ben ik ook bezig met een eigen webshop en ben ik ook aan het bekijken hoe ik het op het gebied van SEO ga doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar kun je toch ook gewoon pagina's voor aanmaken met SEO-teksten?
Dit bedoel ik dus inderdaad. Die pagina's worden gewoon geïndexeerd, dus dat werkt niet anders dan bij andere sites.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef YazooW het volgende:
Bij sommige webshops zie je wel eens in de footer een aantal links die verwijzen naar "artikelen", artikelen die meestal bestaan uit een vraag met daarop een antwoord.
Om even een krom voorbeeld te geven:
Waardoor beweegt een auto?
Een auto beweegt omdat er 4 wielen onder zitten.
-vervolgens een lap tekst over auto's en wielen-
En dan op het laatst een zinnetje: Klik hier om naar ons aanbod van autowielen te gaan.
Weet niet of dit ook daadwerkelijk effectief is, ik zie het wel vaak bij webshops dus het zal wel werken neem ik aan.
Dat is niet zo effectief meer. Waarom geen écht zinnige info bieden? Dan heeft je site nut en stijgt hij vanzelf. Bovendien denk ik dat mensen dan toch eerder geneigd zijn op een advertentie te klikken.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef YazooW het volgende:
Bij sommige webshops zie je wel eens in de footer een aantal links die verwijzen naar "artikelen", artikelen die meestal bestaan uit een vraag met daarop een antwoord.
Om even een krom voorbeeld te geven:
Waardoor beweegt een auto?
Een auto beweegt omdat er 4 wielen onder zitten.
-vervolgens een lap tekst over auto's en wielen-
En dan op het laatst een zinnetje: Klik hier om naar ons aanbod van autowielen te gaan.
Weet niet of dit ook daadwerkelijk effectief is, ik zie het wel vaak bij webshops dus het zal wel werken neem ik aan.
Hoe zit het met je "pagina-CTR"? Meer of minder dan 1%?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Er is iets aparts gaande bij mijn Adsense. Ik draai het op een kleine site, dus nog niet super veel inkomsten.
Vorige maand had ik de hele maand 7 klikken. Deze maand (de afgelopen 10 dagen) al 29. Als ze allemaal legitiem zijn dan klaag ik natuurlijk niet maar ik heb er zo mijn twijfels overTis wel een flinke spike ineens.
Ik denk niet dat het iets uit maakt als je huilie huilie gaat doen bij Google dat er misschien valse kliks op je site zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 17:22 schreef dirkjo het volgende:
Vandaag redelijk veel kliks en weinig views, beetje verdacht dus. Iemand een link of adres waarmee je dit tegen google kan zeggen? Zou zonde zijn als m'n account word geblokkeerd
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef Pizzalucht het volgende:
Zou best kunnen, ik denk alleen niet dat het helpt
Waarom zouden ze je geloven? En ik denk dat ze zelf best wel kunnen zien of er wat vreemds aan de hand is.quote:
Ik heb afwijkende klikactiviteiten op mijn account opgemerkt. Hoe beveilig ik mijn site tegen ongeldige klikken?quote:Op zondag 13 november 2011 17:25 schreef dirkjo het volgende:
Meen tijdens het registreren iets gelezen te hebben dat je dit kon melden, maar dit is dus niet zo?
Zoals ik al zei: als je bewijzen hebt...quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb afwijkende klikactiviteiten op mijn account opgemerkt. Hoe beveilig ik mijn site tegen ongeldige klikken?
Als u vermoedt dat een bezoeker van uw site ongeldige klikken heeft gegenereerd, is het raadzaam voortaan de logbestanden van uw website te controleren of er dubieuze activiteiten hebben plaatsgevonden. Is dit het geval, breng ons dan op de hoogte van uw bevindingen. Hoewel de ongeldige klikken uitsluitend door Google worden vastgesteld, zoals staat beschreven in onze Algemene voorwaarden, kunnen we deze informatie wel gebruiken om eventuele problemen op te lossen.
Ze hoeven je niet te geloven toch?quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je geloven? En ik denk dat ze zelf best wel kunnen zien of er wat vreemds aan de hand is.
Tenzij je duidelijk bewijs hebt dat er iets aan de hand is hebben ze niks aan zo'n mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |