Kun je niet gewoon 2 verschillende browsers openen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:07 schreef Haunter het volgende:
Godver. Dat gaat weer een ramp worden op kaartenlotterij Ticketmaster, aangezien ik ook Into The Great Wide Open tickets MOET scoren.
[ afbeelding ]
Alsnog is de kans te aanwezig dat ik op 1 van de 2 computers in die oneindige rij word gezet. Net als bij Radiohead.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:08 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon 2 verschillende browsers openen?Of anders op 2 pc's tegelijk proberen (als je daar beschikking over hebt) ?
zou ik ook graag weten!quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:05 schreef Vrieskist het volgende:
Hoe laat begint zo'n voorverkoop bij Paradiso?
10:00 uur online.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:05 schreef Vrieskist het volgende:
Hoe laat begint zo'n voorverkoop bij Paradiso?
Lijkt me wel. Je mag ook maar maximaal 2 tickets p.p. aanschaffen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:33 schreef Faxie het volgende:
Ik ga sowieso 2 kaartjes kopen. Dag maakt me niet uit.
Waarom 2 dagen achter elkaar eigenlijk? Puur vanwege de animo?
Ja desnoods alleen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:35 schreef AbXorb het volgende:
Ik ga, hoe dan ook.Hopen dat ik nog wat vrienden mee kan slepen.
Als ik het goed begrepen heb verkoopt ITGWO de kaarten via paylogic en dus niet in de loterij van ticketmaster.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:07 schreef Haunter het volgende:
Godver. Dat gaat weer een ramp worden op kaartenlotterij Ticketmaster, aangezien ik ook Into The Great Wide Open tickets MOET scoren.
[ afbeelding ]
Ja, kwam daar ook achter. Vorig jaar had een vriend het voor me gekocht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef portie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb verkoopt ITGWO de kaarten via paylogic en dus niet in de loterij van ticketmaster.
Iedereen verwacht dat 2x paradiso te weinig kaarten zal zijn om de verkoop bij te houden. Ben trouwens allang blij dat de vvk op zaterdag is en niet op vrijdag zoals Radiohead/Tenacious D en nog watquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:10 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zou er bij Sigur Ros een wachtrij zijn, gaan er soms ook grote concerten in de voorverkoop op hetzelfde tijdstip?
Ik denk niet dat het dan echt superstorm zal gaan lopen dat Ticketmaster het niet meer bij kan houden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef portie het volgende:
[..]
Iedereen verwacht dat 2x paradiso te weinig kaarten zal zijn om de verkoop bij te houden. Ben trouwens allang blij dat de vvk op zaterdag is en niet op vrijdag zoals Radiohead/Tenacious D en nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |