quote:
Dat zijn een hoop spaties.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef ayumu het volgende:
Godverdomme, Altijd maar dat uit stellen stomme kut aannemer
Oke, genoteerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg je steeds ja. Nergens op gebaseerd.
Nu je het zegt, hij levert half werk.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ik mis ze nog tussen god en verdomme en aan en nemer....
Kan ik me voorstellen. Wat doen ze ermee?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik wil dat het d a k e e n s a f k o mt
Dat is wel handig zo voor de winter ja....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik wil dat het d a k e e n s a f k o mt
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deurquote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wat doen ze ermee?
Niet zo zeuren, stukje plastic eroverheen en klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deur
Welk buitenland? Is het een vakantiehuisje?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb een huis gekocht in het buitenland en er moest een nieuw dak op komen en dat is nog steeds niet af is mijn verteld en de winter staat voor de deur
Tja, buitenlanders he? Zijn nooit te vertrouwen....quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt niet!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, stukje plastic eroverheen en klaar.
Italië, En nee geen vakantiehuisje. Goedkoop gekocht beetje opknappen en verkopenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Welk buitenland? Is het een vakantiehuisje?
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee moet niet.
Maar ik blijf ernstige twijfels hebben bij die supergave van MNR.
Je bent een bijzonder mens, dat ben je.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.
Ik voel het gewoon lichamelijk aan. Ik ken mijn lichaam gewoon goed. Om het nou "supergave" te noemen vind ik echt belachelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Dit jaar is mijn bedrijf met een proef begonnen voor een bonus als je zoveel mogelijk bent ingezet bij een klant. Nu net hebben ze het helemaal gestopt, met terugwerkende kracht (1-1-2011 uiteraard). Leuk voor de mensen die vakantiedagen hebben verkocht om idleness/ziekte te compenseren.
Gelukkig had ik er al vanaf het begin geen vertrouwen in.
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Woh, woh, woh... ik dacht dat Spezza hier de enige was die echt een heel verhaal kan bedenken bij een paar woorden, maar had verwacht dat jij er iets nuchterder onder zou zijn.
Ik voel het gewoon lichamelijk aan. Ik ken mijn lichaam gewoon goed. Om het nou "supergave" te noemen vind ik echt belachelijk.
Grappig, ik zie je pas een korte tijd hier en je hebt meteen al een oordeel over mij...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Bij de Plus staat het in nu in een apart Sinterklaas schap! Alle speculaas spul bij elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens speculaaskruiden gevonden, stonden nu gewoon in de supermarkt. Speculaascakejes maken.
Hehehe!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over seks he, dan wordt babs meteen dol.
Hoe kun je nou lichamelijk voelen hoe iemand geestelijk je voor de gek houdtquote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |