Ben je toch nog aan het soppenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh. Nouw.... ziet er verdomd goed uit!
Genoegquote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Hoe vaak hoor je wel niet verhalen over vrouwen die zijn gedumpt na 1x seks.
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Gedumpt? na 1 keer seks? Wat een moeite.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Dit filmpje is van voor die periode?!quote:
Als ik zo zou zijn, wat ik niet ontken of toegeef, is het vrij makkelijk om een vrouw te doen denken dat ik er helemaal voor haar ben zodat ze met me naar bed gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.
Nou ja, dat dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gedumpt? na 1 keer seks? Wat een moeite.
Geen nummer of verkeerd nummer geven, nooit thuis neuken en niks meer laten horen.
Sorry, m'n beltegoed was op...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vrijwel nooit. Een paar maanden geleden een keer.
Ik heb er een radar voor. Het is me nog nooit overkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zo zou zijn, wat ik niet ontken of toegeef, is het vrij makkelijk om een vrouw te doen denken dat ik er helemaal voor haar ben zodat ze met me naar bed gaat.
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb er een radar voor. Het is me nog nooit overkomen
Maar ik geloof je direct.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...
K'ookquote:Op woensdag 9 november 2011 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een weddenschap van willen maken...
Hoezo? Jij beweert over een gave te bezitten waar Char jaloers op is. Dus ja, dat moet gewoon getest worden eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:15 schreef MNR het volgende:
Tja, kweet niet... vind het weer opnieuw vallen in de categorie "domme opmerkingen".
Had je dat niet wat eerder kunnen vertellen tal?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
Altijd Singles blijven en maagd dan weet je zeker dat het je nooit overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |