bij mij ook niet. wervel in mexico verschoven, chiropractor met beloftes en 2mnd later nog geen resultaat, daarna manuele therapie en na 2 behandelingen geen klachten meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het deed bij mij echt niets. Maar het is ook lastig, heb haarscheurtjes in mijn tussenwervels (denkt men) en spanning maakt het erger, maar in hoeverre dat daarbij kan helpen...
Afgezeken worden moet je zien als blijk van waarderingquote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn scriptieopzet is de mailbox uit, en ik ben zo bang dat t volledig afgezeken gaat worden*onzeker zijn
*
Ik heb eerlijk gezegd onderhand de hoop wel opgegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
[..]
bij mij ook niet. wervel in mexico verschoven, chiropractor met beloftes en 2mnd later nog geen resultaat, daarna manuele therapie en na 2 behandelingen geen klachten meer.
ja en zo zie ik dat nietquote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Afgezeken worden moet je zien als blijk van waarderingDan ben je dus toch de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |