Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellendequote:Slechts 8 procent heeft hoop dat het meer kan worden dan alleen een seksrelatie.
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....quote:Geen verplichtingen van een relatie, maar gewoon voldoen aan je behoeftes...
Het hele leven eindigt toch in ellende?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de verhalen op fok moet geloven, eindigen ze altijd in ellende
De dood is niet altijd ellendequote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele leven eindigt toch in ellende?
True, voor de meeste mensen is het de bevrijding van een dodelijk saai kutleven.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welkom terug! Het was saai hier de afgelopen twee weken dat je er niet was.
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Die is niet meer te reddenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik vrees het.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wordt missb nu weer wat vrolijker.
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind seks waarbij de ander niet oprecht geinteresseerd is sowieso waardeloos....
Nou..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik bepaal hier toch een beetje de sfeer...
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niksquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht geinteresseerd in de seks. Soms in de persoon waar ik dat mee heb. Dat vind jij dus maar niks? Dan is de seks waardeloos?
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsersquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er niets aan doen, maar dan verveel ik me ten eerste te pleuris, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja... dat vind ik dan maar niks
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook natquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef MNR het volgende:
[..]
, kan ik echt niet opgewonden raken en... tja...
Niet alleen maar....quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel je hebt te maken gehad met prutsers
Nou Godt, je maakt me helemaal weekquote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh dans puug ik er toch even op. Ben je ook nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |