Dat staat er op de site, maar niet of je zelf moet melden dat je geen student meer bent.quote:Goed om te weten: zodra je 30 wordt of geen student meer bent, wordt je Studentenrekening omgezet in een Betaalrekening als onderdeel van een BasisPakket.
http://www.ing.nl/particu(...)n/studentenrekening/quote:Goed om te weten: zodra je 30 wordt of geen student meer bent, wordt je Studentenrekening omgezet in een Betaalrekening als onderdeel van een BasisPakket.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat staat er op de site, maar niet of je zelf moet melden dat je geen student meer bent.
JEp dat las ik dus ook, maar dat gebeurt bij mij dus niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
De tekst op de website doet geloven dat ze het zelf automatisch omzetten
[..]
http://www.ing.nl/particu(...)n/studentenrekening/
Lijkt me ook niet handig om mensen die "paar euro" te gaan terugvragen, want dan stappen ze uit irritatie wellicht over naar een andere bank.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bij mij kwamen ze er pas achter dat ik nog een studentenrekening had toen ik een hypotheek ging afsluitenHeb nooit wat moeten betalen omdat ik al geruime tijd geen student meer was.
Omdat het me allemaal wel goed uitkomtquote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef 314 het volgende:
Rabo stuurde me een brief zodra er geen studiefinanciering meer op die rekening gestort werd, waarna de studentenrekening in een 'normale' rekening werd omgezet, alles automatisch. ING zal er dus wel op terugkomen, wellicht gaan ze je nog een en ander aanrekenen als je pech hebt. Waarom bel je ze niet even om dit op te lossen? Je weet immers dat je nu onterecht gebruik maakt van de voordelige creditcard etc die voor studenten is bedoeld
Slecht eigenlijk dat de ING dit niet automatisch doet wanneer de stufie niet meer op de rekening wordt gestort, zou met een eenvoudig ICT middel op te lossen zijn zou je denken. En blijkbaar werkt dit bij de Rabobank wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef T- het volgende:
Bij mij heeft ING het (ook te laat) zelf uiteindelijk omgezet, daar ontving ik bericht van. Voor de periode dat ik de rekening nog had en geen student meer was heb ik niets hoeven te betalen. Gewoon afwachten dus.
Genoeg mensen die na 4 jaar nog niet klaar zijn met hun studie.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat de ING dit niet automatisch doet wanneer de stufie niet meer op de rekening wordt gestort, zou met een eenvoudig ICT middel op te lossen zijn zou je denken. En blijkbaar werkt dit bij de Rabobank wel.
Dat lijkt me juist onhandig. Dat iemand geen stufi meer ontvangt betekent namelijk lang niet altijd automatisch dat iemand klaar is met studeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat de ING dit niet automatisch doet wanneer de stufie niet meer op de rekening wordt gestort, zou met een eenvoudig ICT middel op te lossen zijn zou je denken. En blijkbaar werkt dit bij de Rabobank wel.
Ik heb al 4 jaar een studentenrekening bij de Rabobank, maar mijn stufi is altijd op mijn ING rekening gestort. De Rabobank heeft daar nooit naar gevraagd oid.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:45 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de voorwaarden van je rekening, ik had destijds een studentenrekening op voorwaarde dat daar mijn stufi op gestort werd. Toen er geen stufi meer binnen kwam, werd ik na een half jaar ofzo gebeld met de vraag of ik nog studeerde. Daarna werd het omgezet in een gewone rekening.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef T- het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist onhandig. Dat iemand geen stufi meer ontvangt betekent namelijk lang niet altijd automatisch dat iemand klaar is met studeren.
Abn amro belt me een keer in de zoveel tijd om te vragen hoe het er bij staat. Best wel irritant eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef ForumGek het volgende:
Bij de Rabo zitten ze er wat dichter bovenop, iemand een idee hoe het bij de ABN Amro gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |