Vroegboekkorting we blijven nederlanders he!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef 314 het volgende:
op vakantie gaan om andere Nederlanders te zien, dat is wat normale mensen juist proberen te vermijden
en het is november 2011.. waarom zou je 8 maanden vantevoren boeken?!
naar een plek met veel Russen, Polen, Duitsers of Engelsen zeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef Moffol het volgende:
Je kan beter naar een plek gaan waar weinig Nederlanders zijn. Ze gedragen zich als paupers, stel asociale honden.
Naar een plek waar van elk van deze nationaliteiten alleen de beschaafden komen. Ik ga sowieso nooit naar all-inclusive pauper oorden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
naar een plek met veel Russen, Polen, Duitsers of Engelsen zeker?
Zijn er nog steeds mensen die hier intrappen?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:16 schreef xPhysiXz het volgende:
[..]
Vroegboekkorting we blijven nederlanders he!
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef 314 het volgende:
op vakantie gaan om andere Nederlanders te zien, dat is wat normale mensen juist proberen te vermijden
Ze wilt op vakantie Nederlanders zien, klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef Moffol het volgende:
Je kan beter naar een plek gaan waar weinig Nederlanders zijn. Ze gedragen zich als paupers, stel asociale honden.
Je bent een tiener (?) en je gaat nooit op vakantie om te feesten ?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef Moffol het volgende:
[..]
Naar een plek waar van elk van deze nationaliteiten alleen de beschaafden komen. Ik ga sowieso nooit naar all-inclusive pauper oorden.
Je bent tegenwoordig al gauw apart als je niet geïnteresseerd bent ik het bezoeken van zo'n enorm pauper oord met mongolen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef 60cent het volgende:
[..]
Je bent een tiener (?) en je gaat nooit op vakantie om te feesten ?
Zapart
Niet gewoon Lloret?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Bonkers. het volgende:
Albufeira is heel erg tof, wel een beetje leeftijdscategorie 20 en ouder, als je jonger bent kan je beter naar Blanes gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |