Is lang geleden dat ik dat filmpje heb gezien, maar volgens mij klopt het preciesquote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik niet, kan me er al wel een voorstelling bij maken uit de posts hier. Kerel gaat op een glazen potje zitten die er helemaal in gaat, potje breekt, veel glas en bloed....
Klopt dat een beetje?
jonge, zeuren hoort er tog bij?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Zeur niet zo![]()
![]()
![]()
waar waar waar waar waar waor wour wur dur durppp
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, zeuren hoort er tog bij?![]()
![]()
![]()
"Mensen die..."quote:Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
De zoektocht naar de ultieme TT.
Het moet bevatten:
- waar
- tieten
- bier
- EINZ
- ....
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Waar we tieten voelen en mensen die bier hatenEINZ!!!
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar mensen die tieten bier EINZ nagellak
Mensen die waar tieten EINZ bier !!! durpquote:Op woensdag 9 november 2011 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar mensen die tieten bier EINZ nagellak
quote:
Oordopluisterdingetjes !!!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit verdomme op kantoor Priem
Ow, swatches van Essence vampierlakken: http://www.parokeets.com/(...)ce-vampires-love-te/
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, heb ze al in. Wat een niveau
flauwquote:Op woensdag 9 november 2011 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Willy's en Marjetten was een bazenshowWerd helaas van de tv gehaald wegens te veel klachten van kijkers
![]()
quote:
Volgens mij staan alle afleveringen op youtube. Je moet het gewoon echt een keer helemaal kijkenquote:
Aanraders:quote:Op woensdag 9 november 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil meer belgenseries!
Zonde van de zendtijd vind ik ook geweldig
Briljant!!quote:
saaaame!!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:44 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Bwohhh ik kan wel de hele dag slapen geloof ik
quote:These were posted on an Australian Tourism Website and the answers are the actual responses by the website officials, hehehehe
Q: Will I be able to see kangaroos in the street? ( USA )
A:Depends how much you've been drinking.
Q: Are there any ATMs (cash machines) in Australia? Can you send me a list of them in Brisbane, Cairns, Townsville and Hervey Bay ? ( UK )
A: What did your last slave die of?
... Oh forget it. Sure, the hippo racing is every Tuesday night in Kings Cross. Come naked.
Q: Can I bring cutlery into Australia ? ( UK )
A:Why? Just use your fingers like we do...
Q:Are there supermarkets in Sydney and is milk available all year round? ( Germany )
A: No, we are a peaceful civilization of vegan hunter/gatherers.
Milk is illegal.
Q:Do you celebrate Christmas in Australia ? ( France )
A: Only at Christmas.
ik heb dus stage gelopen bij de Landmacht, en wij beheerden ook de mailbox van www.landmacht.nl. Echt zo grappig wat voor vragen mensen soms stellenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:58 schreef Loqi het volgende:
[..]hoe moe moeten die mensen geweest zijn van al die domme vragen
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dus stage gelopen bij de Landmacht, en wij beheerden ook de mailbox van www.landmacht.nl. Echt zo grappig wat voor vragen mensen soms stellen![]()
Meestal zijn het kinderen met spreekbeurten, maar toch:
- Moet je het aan je commandant vragen als je naar de WC moet?
- Moeten jullie vaak mensen doodschieten?
- Moet je echt je kisten elke dag poetsen?
etc
Of snoep!! EINZ!!1!!quote:
nee, mocht niet, maar een van de stagiairs deed dat wel... zij dat mailtje tikken, wij allemaal lachen, DRUKT ZE OP VERZENDEN!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:19 schreef Loqi het volgende:
[..]heerlijk
maar daar mocht je vast niet zo flauw op reageren wel?
Kindjes met spreekbeurten zijn wel heel lief
whoopsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, mocht niet, maar een van de stagiairs deed dat wel... zij dat mailtje tikken, wij allemaal lachen, DRUKT ZE OP VERZENDEN!
meteen een rectificatiemail er achteraan
check deze:quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, op youtube zoeken op "zonde van de zendtijd", waarom heb ik dat niet eerder gedaan?![]()
![]()
![]()
![]()
EINZ!
![]()
ja die ken ik! die is echt zo leukquote:
O die is zo briljantquote:
Ik ook, vanmiddagquote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aleeee ik heb college van een belg
Ik van een duutser. In het Engels.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aleeee ik heb college van een belg
Altijd leuk!! Ik van een Tsjech in het Engelsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik van een duutser. In het Engels.
En die "bij de humo krijg je een gratis humo en daar weer een humo bij" en dat die man dan met een complete stapel wegloopquote:
En het is een college met eerstejaars, altijd feest.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd leuk!! Ik van een Tsjech in het Engels
Het vak van mijn liefste docent meneer RENKEMAquote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, vanmiddag
Welk vak had je gefaald spees?
Oh, joy... Komt vast goed de tweede keerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het vak van mijn liefste docent meneer RENKEMA
Samen met meer dan de helft van de mensen geloof ik
Jan?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het vak van mijn liefste docent meneer RENKEMA
Samen met meer dan de helft van de mensen geloof ik
Daarom vroeg ik het, wist niet dat die ook doceerde.quote:
Kan ie ook beter niet doenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het, wist niet dat die ook doceerde.
Ik durf er ook nooit iets over te zeggen. Denk je dat het goed is gegaan, heb je alsnog een onvoldoende.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:12 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn tentamen ging misschien wel goed maar dat zeg ik niet hardop want dan is het nooit zo.
En de antwoorden staan er nog niet eens op.
Ja precies, altijd als ik denk dat het goed ging heb ik een onvoldoende, en als ik een mooi verhaaltje heb verzonnen op de meeste vragen heb ik wel een voldoende.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik durf er ook nooit iets over te zeggen. Denk je dat het goed is gegaan, heb je alsnog een onvoldoende.
Voor de lunch?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.. Gaan de collega's naar burger king![]()
Lekkerquote:
Echt? Ik doe soms niet eens ontbijten.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lekker![]()
En vanavond dan brood eten ofzo
Ah ik durf op te staan en meteen een zak chips open te trekken dusjah
Ja dat doe ik meestal iddquote:Op woensdag 9 november 2011 12:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Echt? Ik doe soms niet eens ontbijten.
Niet eens twisted fries?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat doe ik meestal idd
Ze brengen een long chicken voor me mee![]()
![]()
nee alleen datquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
Oi Dico! Stop es met mauwen en doe es wordfeuten ja!
Oh wait...dat heb je net gedaan
Hahahaquote:Op woensdag 9 november 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee alleen datHeb al 2x friet gehad deze week.. En we zijn nog maar woensdag
![]()
Volgens mij heb ik mijn 3 kilo's al weer terug
Hij smaakt goeeeeeeeddddquote:
Dat had ik in mijn achterhoofd, dus ik heb ze even allemaal opengedraaidquote:Op woensdag 9 november 2011 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Mss ik zag ook geen kapot potje bij MO totdat ik de verpakking er af haalde kijk dus even uit
Oeh, oeh!!! Vampierenlakjes!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, koffer is op de post![]()
En ze hadden vampierenlakjes bij Kruidvat. Ook maar wat meegenomen
Inderdaadquote:
naisquote:Op woensdag 9 november 2011 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er was er nog 1, maar die heb ik laten staan
3 natuurlijkquote:
Die heb ik ook nog niet. Moet wel heel leuk zijn!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 natuurlijkmet alle uitbreidingen behalve huisdieren
Ik wil 'mquote:Op woensdag 9 november 2011 13:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet. Moet wel heel leuk zijn!
Nog een reden om naar de Kruidvat te gaanquote:Op woensdag 9 november 2011 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er was er nog 1, maar die heb ik laten staan
Straks eensquote:
Die derde op de foto ziet er mooi uitquote:
Daar heb ik het langst over staan twijfelenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die derde op de foto ziet er mooi uit
De rest hoef ik ook niet te hebben...
Rellen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
hamburgerlunchesen zulks een emoties op feestboek!
GEEN IDEEquote:Op woensdag 9 november 2011 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS MODELS OWN VAN CARE COSMETICS???!?!!
*stuurt linkje naar deze post naar alle cosmetic companies*quote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarschijnlijk perszooi waar ik niet om heb gevraagd lulz. IK WIL MODELS OWN JA.
"mensen die zich te goed voelen voor Essence"quote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik skip de vampierenlakjes, ik voel me te goed voor essence.
Hahahahaha einz!!!!11!!!
Doe eens linkje posten dan!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik deed een 'mensen die...' post
Vooral dat laatste. Dat je een maand lang naar een leeg schap zit te staren is toch wel erg triestquote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef AmyGrace het volgende:
Ik word die limited editions van Catrice en Essence wel een beetje zat trouwens, ze volgen elkaar veel te snel op. Liever wat minder vaak een nieuwe collectie en dan hele spectaculaire kleuren/finishes. En dat het dan ook aangevuld wordt als het schap leeg is.Zo. Dat wilde ik even kwijt.
Ik ben er wel blij mee heur, maar bummer omdat ik dacht dat het MO zou zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*stuurt linkje naar deze post naar alle cosmetic companies*
Spees is bang dat SQ het echt doetquote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee heur, maar bummer omdat ik dacht dat het MO zou zijn
Ja maar ik heb geen feesboekquote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
moet je maar facebookvrriendje worden
Mja.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat je een maand lang naar een leeg schap zit te staren is toch wel erg triest
Nee, maar het kwam er van mijn kant wel zo uit alsof ik een verwende hoerentrut ben die niks waardeertquote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spees is bang dat SQ het echt doet
Dan heb ik dus geen leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja dat je langs loopt en dat het dan hetzelfde schap is en dat het dan nog steeds leeg is bedoel ik. Niet dat je er een maand lang naar gaat zitten kijken, want dan heb je geen leven
Haal dan dat schap gewoon weg als het leeg is
Maar je werkt er ook keihard voor! Anderen zijn gewoon JALOERS! EINZ!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar het kwam er van mijn kant wel zo uit alsof ik een verwende hoerentrut ben die niks waardeert
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je werkt er ook keihard voor! Anderen zijn gewoon JALOERS! EINZ!
Zit jij elke dag bij de kruidvat van 10 tot 6 naar dat schap te kijken?quote:
Hhehehehe, je krijgt dat gewoon omdat je zo GOED bent!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
allemaal smerige haters!!!!!!!!!!11einz!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BANNEN DIE HANDEL!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal smerige haters!!!!!!!!!!11einz!
Ik ben gewoon fantasties daarom haten jullie mij jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal smerige haters!!!!!!!!!!11einz!
Ik denk dat ik maar een nagelswatcher moet nemen voor alle gratis zooi die ik krijgquote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef Mss het volgende:
Dat is gewoon de keerzijde van het succes
*gaat blog helemaal volspammen*quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik moet bannen
Neemt niet weg dat ik je reacties niet kan verwijderenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*gaat blog helemaal volspammen*
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef Mss het volgende:
En overuren draaien omdat je de SC moet bijhouden
Pas op, Masja leest ook mee!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je reacties niet kan verwijderen
Check de PI.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit jij elke dag bij de kruidvat van 10 tot 6 naar dat schap te kijken?
Want dan heb je id geen leven
Zo blijf ik op de hoogte van de laatste nieuwtjesquote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar het verrijkt je leven wel he?
Ik denk dat ze dan ook ondertussen wel de politie hebben gebeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit jij elke dag bij de kruidvat van 10 tot 6 naar dat schap te kijken?
Want dan heb je id geen leven
ik haat jou niet, ik vind jouw echt geweldich space. Ik he wel een vraaje wanneer komt er weer een stahs filmpje? Sorry alvast sorry alles ik weet dat ik je misschien kwets met dezen vraag sorry alvastquote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fantasties daarom haten jullie mij ja
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan ook ondertussen wel de politie hebben gebeld.
Daar kijk ik heul nooit naar!quote:
Waarom weer een stash filmpje? ALWEER? IK HEB ER NOG NOOIT EEN GEMAAKT LET JE NIETO P OFZO HE HE HEquote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haat jou niet, ik vind jouw echt geweldich space. Ik he wel een vraaje wanneer komt er weer een stahs filmpje? Sorry alvast sorry alles ik weet dat ik je misschien kwets met dezen vraag sorry alvast
Laat maar lekker praten Spees, ze is gewoon jaloers EINZquote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom weer een stash filmpje? ALWEER? IK HEB ER NOG NOOIT EEN GEMAAKT LET JE NIETO P OFZO HE HE HE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kijk ik heul nooit naar!
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga mijn vegetarische frikandelbroodjes in de oven gooienJij compenseert voor het vlees dat ik niet eet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je bent gewoon jaloers omdat ik zonder kanquote:
Ik denk dat ik maar een filmpje ga maken over de LCparty, hoe fantasties dat niet was.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laat maar lekker praten Spees, ze is gewoon jaloers EINZ
Dat zou een goede goodiebag opleverenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Mss het volgende:
Misschien moet ze eens zo'n verslag schrijven over een Ladies Night Party, dat ze allemaal dildo's gaat reviewen.. EINZ
Zonder kan, zonder kan... Tss, je bent gewoon lui!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik zonder kanEINZ!
Goeden suggestie wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Mss het volgende:
Misschien moet ze eens zo'n verslag schrijven over een Ladies Night Party, dat ze allemaal dildo's gaat reviewen.. EINZ
Met pretzels?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft m&m's aan dico. Hier buikpijnmedicijn
En jij bent jaloers omdat ik zo lui benquote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zonder kan, zonder kan... Tss, je bent gewoon lui!
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij bent jaloers omdat ik zo lui benEINZ
OH NOES IK ZOU ZE EVEN BELLEN WANT MIJN PAKKETJE DAT IK MORGEN BESTELD HEB IS ER AL EN DAT KLOPT NIETquote:Op woensdag 9 november 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom is mijn pakketje uit singapore er nog neit? Ik heb gisteren al besteld?!?!?!?!!!
ZOMG I'VE WON!quote:
ECHT WAAR JEZUS WAT EEN MONGOLENquote:Op woensdag 9 november 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
OH NOES IK ZOU ZE EVEN BELLEN WANT MIJN PAKKETJE DAT IK MORGEN BESTELD HEB IS ER AL EN DAT KLOPT NIET
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
OH NOES IK ZOU ZE EVEN BELLEN WANT MIJN PAKKETJE DAT IK MORGEN BESTELD HEB IS ER AL EN DAT KLOPT NIET
MIJN VOLGORDE, HIJ KLOPT NIETquote:Op woensdag 9 november 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ECHT WAAR JEZUS WAT EEN MONGOLEN![]()
Ik even bellen hoor, klopt dit:
TJAWIEWANGDIELAPAKKETJE
CHINGBANGDINGPANG?
Spring jij maar lekker. Ik zit hier prima.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SPRINGEN
SPRINGEN
SPRINGEN
ALS JE NOU NIET SPRINGT BEN JE EEN KLAU-DEBIEL
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SPRINGEN
SPRINGEN
SPRINGEN
ALS JE NOU NIET SPRINGT BEN JE EEN KLAU-DEBIEL
![]()
Is toch ernstig, als er 2 minuten niet wordt gepost beschouwen we het als een dood topicquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Spring jij maar lekker. Ik zit hier prima.
NeE hOoRrr IcK kAn oOk zOnderRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die niet binnen een minuut reagerenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Is toch ernstig, als er 2 minuten niet wordt gepost beschouwen we het als een dood topic
Iew had je daar vieze dingen mee gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik was even mijn dekbed in de wasmasjien aan het gooien
Da's ook de enige reden dat we posten, om jou af te leidenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
De tering, jongens, als jullie zo veel posten kan ik mijn college toch niet volgen
EINZ!!11!!
Ja, op geslapenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iew had je daar vieze dingen mee gedaan
Hoi persoon die achter Lindy zit, ik zie wel dat je meeleestquote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
De tering, jongens, als jullie zo veel posten kan ik mijn college toch niet volgen
EINZ!!11!!
Oh joy!! Wat een eerquote:Op woensdag 9 november 2011 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's ook de enige reden dat we posten, om jou af te leiden
Er zit niemand...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoi persoon die achter Lindy zit, ik zie wel dat je meeleest
Misschien moet je hem kleuren met een rode stiftquote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar hij is ROOTTTT en ik heb er maar een en van al dat wassen krijg ik een vaal dekbed
Sorry, ik zal m zo even de hand schudden..quote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een denkbeeldige vriend van me, waarom doe je zo onaardig
HIJ HEEFT GEEN HANDEN MAN. Zie je dat nietquote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sorry, ik zal m zo even de hand schudden..
Nou, die denkbeeldige vriend achter mij heeft echt wel handen hoor... Ik weet niet wie jij denkt dat er zit... ??quote:Op woensdag 9 november 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GEEN HANDEN MAN. Zie je dat niet
Komt omdat ze gewend is zo hard te werken voor haar blogquote:
Goeden tip!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet in therapie
ik zit keihard om mezelf te lachen en ik ben niet eens grappig
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt omdat ze gewend is zo hard te werken voor haar blog
ZOEK JE NOG EEN NAGELSWATCHER?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Jij begrijpt me tenminste, wil jij niet gastblogger worden?
Krijg ik dan gratis spullen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Jij begrijpt me tenminste, wil jij niet gastblogger worden?
Hollanderquote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg ik dan gratis spullen?
DE EERquote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mail maar je motivatie en pics van je nagels naar inbox@fokpm.nl
Natuurlijk, maar niet OPI holland collectie want die hou ik lekker zelfquote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg ik dan gratis spullen?
je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
Waw deze laatste pagina'sDat is.. Want.. Wat?
De Lacquer Coctail party powered by Aldi bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wanneer is de Lacquer Cocktail party? Toegangsprijs?
500 euro maar je krijgt wel 501 euro aan spullen in je goodiebag, echt waarrrrquote:Op woensdag 9 november 2011 14:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wanneer is de Lacquer Cocktail party? Toegangsprijs?
Vooral in hoogglanzend satijn zodat je alle bumps kan zienquote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Mag ik je stylist worden? Ik denk dat blauwe jurkjes je heel mooi staan!
Nee wibraquote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De Lacquer Coctail party powered by Aldi bedoel je?
Bwehehhequote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De Lacquer Coctail party powered by Aldi bedoel je?
Ik ben frikandelbroodjes aan het eten voor extra bumpsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vooral in hoogglanzend satijn zodat je alle bumps kan zien![]()
TWAALF. Zie je nou wel dat je een partyplanner nodig hebt. Je kunt niet eens een datum onthouden.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
500 euro maar je krijgt wel 501 euro aan spullen in je goodiebag, echt waarrrr
Op 11 november in SQs huis duh, heb je je kaartje nog niet gekocht?
Ik heb dico toch al aangenomenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
TWAALF. Zie je nou wel dat je een partyplanner nodig hebt. Je kunt niet eens een datum onthouden.![]()
Ik ook, verschuiven in zah word.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zoveel nuttige dingen in de planning staan voor vandaag
Kaartjes zijn zeker al op dan. Ik wilde soooo graag komen!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
500 euro maar je krijgt wel 501 euro aan spullen in je goodiebag, echt waarrrr
Op 11 november in SQs huis duh, heb je je kaartje nog niet gekocht?
Ja sorry uitverkochtquote:Op woensdag 9 november 2011 14:07 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Kaartjes zijn zeker al op dan. Ik wilde soooo graag komen!!!
Vulde jij dit topic maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:07 schreef Lindytje het volgende:
'Op welke voorwaarde is deze zin waar?'
'Sematische betekenis, F-betekenis'... bla bla bla bla
Filosofie
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had zoveel nuttige dingen in de planning staan voor vandaag
Nee jij mag spees der makeup doenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik op de perslijst dan?
Gewoon, omdat.
quote:Laat ik ten eerste zeggen dat het drinken van veel alcohol niet goed voor je is. Voorkom een kater, dat is beter, gezonder, fijner, voor jezelf en voor de mensen om je heen.
Ik heb geen tijd, ik moet te veel bijlezen steeds en intussen ook nog luisteren naar de Belg die iets fiilosofisch aan het vertellen isquote:
Ok kun je dan iedereen mooie wenkbrauwen geven?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik op de perslijst dan?
Gewoon, omdat.
Oeh, jippie!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee jij mag spees der makeup doen
Ik wil wel een workshop gevenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok kun je dan iedereen mooie wenkbrauwen geven?
Onze intellectueel.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, ik moet te veel bijlezen steeds en intussen ook nog luisteren naar de Belg die iets fiilosofisch aan het vertellen is
Welke belg?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd, ik moet te veel bijlezen steeds en intussen ook nog luisteren naar de Belg die iets fiilosofisch aan het vertellen is
quote:
Niet echt, ik snap de Belg niet meerquote:
Nee, een andere. Een filosofische belg...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke belg?
prof. dr.J.M.E. Blommaert
![]()
Je schat ons niveau te hoog inquote:
Ah, dankje! Schrijf ik dat op bij mijn tentamenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Samenvatting van de les:
boobies > all
10 gegarandeerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dankje! Schrijf ik dat op bij mijn tentamen![]()
De vraag is: welke Jan?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet echt, ik snap de Belg niet meer![]()
Want, behoort Jan tot de verzameling slapende personen?
Weet ik veel!!!![]()
Eventueel met een visuele ondersteuning!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, dankje! Schrijf ik dat op bij mijn tentamen![]()
quote:Lekker alcohol promoten, alcohol is een harddrug. Je gaat toch ook geen tips geven: hoe kom ik het beste aan goedkope heroïne of hoe raak ik uit mn trip…. Dit is precies hetzelfde. Alcohol is niet gezellig of stoer maar de meest dodelijke drug die er is. Daar moet je nog veel over leren met je wijntjes altijd
Ik. Heb. Nog. één. Dekbed Foto . In. Mijn. Hand.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut, wait? Dekbed?
Bij Daphne? Als in topmoddol Daphne?
Ja, want je zegt wel Jan, maar is die sematische referentie wel in orde? Is dat wel de N1?quote:
Ik grinnikte in de collegezaal... Mensen kijken me raar aan nuquote:Op woensdag 9 november 2011 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik. Heb. Nog. één. Dekbed Foto . In. Mijn. Hand.
Artikeltje van Lipgloss waar ze verteld wat je kan doen als je een kater hebt.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar komt die kwoot vandaan?
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Artikeltje van Lipgloss waar ze verteld wat je kan doen als je een kater hebt.Eerdere quote is wat ze zelf zei
Ik kan heul niet op beautygloss, dus niet daar vandaanquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Waar zou je dit toch vandaan gehaald hebben...
CIW zit vol met schapen, who caresquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik grinnikte in de collegezaal... Mensen kijken me raar aan nu
Wrom nie? Ban?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan heul niet op beautygloss, dus niet daar vandaan![]()
Heb nu al zin in volgend jaarquote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Lindytje het volgende:
![]()
De Belg vertelt een kei-ingewikkeld verhaal, is klaar, kijkt de zaal in: 'Ja?' Met zo'n hoofd er achter aan: Like a boss![]()
Ik lollerde
Truequote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
CIW zit vol met schapen, who cares![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |