Laat toch zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef MNR het volgende:
Duurde even voordat ik het door had... ff OP zoeken
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef MNR het volgende:
30 jaar?? Tering, dat is even oud als ik
Jawel, staat er ook bij! Maar wie is de nieuwe Sint dan?
Vind ik nou niet echt veel infoquote:Inmiddels is in Noord-Holland een vervanger gevonden. Wiersinga heeft zelf geholpen bij de zoektocht naar een geschikt paard.
Hoe hij smaaktquote:Op woensdag 9 november 2011 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten? De hele stamboom?
Of de nieuwe ook wit is.. of die ook de naam Amerigo krjigt.. of een geheel nieuwe. Dat soort dingetjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer weten? De hele stamboom?
Zaterdag weet je het. Je gaat toch niet alles verklappen voor de uitzending?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of de nieuwe ook wit is.. of die ook de naam Amerigo krjigt.. of een geheel nieuwe. Dat soort dingetjes.
Als ze nu toch van alles veranderen, kan dat er nog wel bij.
Ik welquote:Op woensdag 9 november 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind paardenvlees niet zo lekker.
Zin in! Pepernotenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zaterdag weet je het. Je gaat toch niet alles verklappen voor de uitzending?
quote:
Oh, dan maakt het al niet meer uit.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:14 schreef MNR het volgende:
En wie vind je onder Kees Flodder?
[ afbeelding ]
Ja, zag t net ook, maar is alleen mn voornaamquote:Op woensdag 9 november 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou je naam even weghalen, als je daarmee zit
Of van Q?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
Kees Flodder en Q.. hmm.Nu wordt ik bang voor Sinterklaas
Een beetje, thanksquote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gaat 't weer een beetje, mejuffrouw missb?
MI van Bad Sintquote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of van Q?
Kom maar op schoot meisje!
Dat is alvast weer een stap !quote:
Dat is vast een mooie tijd geweestquote:
Snap ik!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
Kees Flodder en Q.. hmm.Nu wordt ik bang voor Sinterklaas
Ah dus ik kan fatsoenlijk naar de teringquote:Op woensdag 9 november 2011 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is alvast weer een stap !
Oh en ook wij zijn inmiddels voorzien voor zaterdag.
Ja maar zo heet die film nietquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dus ik kan fatsoenlijk naar de tering
Oh dat is zo'n kutseriequote:
Je wilt ze toch gewoon allemaal!quote:
Dé singles-vraag is natuurlijk: Is ze lekker?quote:
+1quote:Op woensdag 9 november 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dé singles-vraag is natuurlijk: Is ze lekker?
Mijn zus weegt nog geen 60 kiloquote:Op woensdag 9 november 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bij de naam Manon het idee dat het een dikkertje is.
Ach alles kan stukquote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
Ze is lekker ja. Maar niet vrijgezel. En voorlopig niet in het land, ook.
Vast niet alle Manon's zullen aan mijn beeld voldoenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus weegt nog geen 60 kiloEn is 170 lang. In dit geval niet
Als zijn kwak nog op de borsten ligt wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft niet eens stuk, voel je toch niks van dat ze een vriend heeft.
Truequote:Op woensdag 9 november 2011 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als zijn kwak nog op de borsten ligt wel.
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Al kunnen we wel wat meer provincies afstoten. Er zijn er toch maar 3 winstgevend.
Nou ja!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb bij de naam Manon het idee dat het een dikkertje is.
Nee, inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net zoals niet elke meid met een naam die eindigt op een A een asociaal goud dragende snol is
Haha! Maar dat is meer in de trant van Anita, Monika of Liandaquote:
Of Tatianaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Maar dat is meer in de trant van Anita, Monika of Lianda![]()
Ow ja, haha.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of Tatiana
Ik ken maar 1 manon en die is 1.85 en superslank dus ik heb er geen dikkertjes associatie mee
Ik mis de pig farm...quote:
Really?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds de film niet meer te gebruiken. Cameratoezicht
Opgelostquote:Op woensdag 9 november 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Kut, net bericht gekregen van het thuisfront, de WC-pot kan ws. geen afvoer krijgen waar we het bedacht hadden
Woah, coole foto!quote:
Nee Bram Stoker's Dracula heb ik alquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
Missb weer een beetje te genieten?
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja beet, nu wel weer genoeg kutkatten.
niks mis met kattenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja beet, nu wel weer genoeg kutkatten.
Ik heb er 3, I know.quote:
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef BukkakeBaas het volgende:
Missb weer een beetje te genieten?
Het kutwijfquote:
Hi mopquote:
Ze mag hier wel een voorbeeld aan nemenquote:
Hey, L-Equote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze mag hier wel een voorbeeld aan nemen
[..]
Hey, L-E
Onzin, gij vuige defaitistquote:
Barb.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze mag hier wel een voorbeeld aan nemen
[..]
Hey, L-E
You know.quote:
Benne gij ontslagen?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb.De mascarponesaus vond ik tegenvallen, vond m wat flauw eigenlijk.
Oh, das jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb.De mascarponesaus vond ik tegenvallen, vond m wat flauw eigenlijk.
Don:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Layla & Lola:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het is te koud om buiten soep te eten. Misschien met een dikke winterjas maar je soep koelt dan snel af en niet echt weer voor een koude soep.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Is het in heel Nederland soep buiten, of alleen hier in het noorden?
Nee hoor, vandaag vrij omdat ik morgen werk. Donderdag is mijn vaste vrije dag, maar deze week dus niet.quote:
Het is hier fris, meer niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
okquote:Op woensdag 9 november 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, vandaag vrij omdat ik morgen werk. Donderdag is mijn vaste vrije dag, maar deze week dus niet.
Mist Godt, dikke mist.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is te koud om buiten soep te eten. Misschien met een dikke winterjas maar je soep koelt dan snel af en niet echt weer voor een koude soep.
Soep?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik had wel wat kruiden toegevoegd maar het was geen smaaksensatie, zeg maar. Peuter vond het trouwens wel geweldig, heeft twee keer opgeschept dus voor de helft van ons was het wel een succes.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das jammerIk proef altijd tijdens het koken, en voeg peper, zout en of kruiden toe tijdens bereiden. Maar das altijd naar smaak, ik vind het altijd moeilijk om tegen anderen te zeggen wat en hoeveel men erin moet gooien. Sorry
Ik zit hier op zo'n 300m van het station en kan nauwelijks een geparkeerde koploper zien staan.quote:
Nieuwsgierig ding is die godt tochquote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen per week, ik moest een vrije dag kiezen. De donderdag is random gekozen.
Die zijn toch allemaal met pensioen? Misschien is dat het.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit hier op zo'n 300m van het station en kan nauwelijks een geparkeerde koploper zien staan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk eens naar je tieten mop. Wat er ook gebeurt, die heb je nog.!
Ja ik snap dat je 4 dagen werkt dan. Maar de meeste mensen doen Maandag, Woensdag of vrijdag.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik werk vier dagen per week, ik moest een vrije dag kiezen. De donderdag is random gekozen.
Koplopers? Nee man, dat zijn die treinen waar je vroeger onder de cabine door kon lopen naar de volgende gekoppelde trein.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn toch allemaal met pensioen? Misschien is dat het.
Met het oog op Peuter die in januari naar school gaat is donderdag een handige dag om vrij te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je 4 dagen werkt dan. Maar de meeste mensen doen Maandag, Woensdag of vrijdag.
Dat was dus eigenlijk mijn vraagquote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Met het oog op Peuter die in januari naar school gaat is donderdag een handige dag om vrij te zijn.
Vroeger zat ik ook niet in treinen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koplopers? Nee man, dat zijn die treinen waar je vroeger onder de cabine door kon lopen naar de volgende gekoppelde trein.
Mijn boobs kunnen de boom in atmquote:
Ja, hij wordt begin januari 4 en gaat dan na de kerstvakantie starten.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was dus eigenlijk mijn vraag
Basisschool dus? Hij loopt gelijk met mijn nichtje dan
Die boom waar ik me verstopt heb? Die boom?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn boobs kunnen de boom in atm
Wat jij wilt schat.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die boom waar ik me verstopt heb? Die boom?
Mijn nichtje 12 december 4. En die heeft er al een jaar zin in.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij wordt begin januari 4 en gaat dan na de kerstvakantie starten.
Zn juffen heten Monique en Fia. Ik vind het zo spannend.
Gaan ze bomen knuffelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn boobs kunnen de boom in atm
Maakt niet uit verder. Punt is dat het hier bar en boos is qua mist.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger zat ik ook niet in treinen.
Hier schijnt de zon. Strak blauwe lucht. Wel koudquote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig heb je daar geen last van in de trein.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit verder. Punt is dat het hier bar en boos is qua mist.
Ja, dat ken ik. Het is ook wel tijd om naar school te gaan, op een gegeven moment.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn nichtje 12 december 4. En die heeft er al een jaar zin in.
Ja f*ck he? Het begint idd koud te worden..quote:Op woensdag 9 november 2011 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Strak blauwe lucht. Wel koud
Als ze maar niet moe zijn als ik er ben vind ik alles prima.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Het is ook wel tijd om naar school te gaan, op een gegeven moment.
Jaquote:
Fia.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij wordt begin januari 4 en gaat dan na de kerstvakantie starten.
Zn juffen heten Monique en Fia. Ik vind het zo spannend.
Ik voorspel een kort pittig kapsel. Als Monique dat ook heeft moeten we ons zorgen gaan maken.quote:
Monique klonk lief.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:26 schreef T- het volgende:
[..]
Ik voorspel een kort pittig kapsel. Als Monique dat ook heeft moeten we ons zorgen gaan maken.
Da's meestal zo. Kort pittig kapsel, haren rood geverfd, kekke bril, in de 20 of begin 30. En de kinderen smeren hun snot af aan haar mouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:26 schreef T- het volgende:
[..]
Ik voorspel een kort pittig kapsel. Als Monique dat ook heeft moeten we ons zorgen gaan maken.
Oh, gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik had wel wat kruiden toegevoegd maar het was geen smaaksensatie, zeg maar. Peuter vond het trouwens wel geweldig, heeft twee keer opgeschept dus voor de helft van ons was het wel een succes.
24 gradenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Strak blauwe lucht. Wel koud
quote:
Niet zo zuur kijken jijquote:
Haha, precies mijn verwachting, chapeau.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's meestal zo. Kort pittig kapsel, haren rood geverfd, kekke bril, in de 20 of begin 30. En de kinderen smeren hun snot af aan haar mouwen
Ik ken iemand die aan dat beeld voldoetquote:Op woensdag 9 november 2011 12:35 schreef T- het volgende:
[..]
Haha, precies mijn verwachting, chapeau.![]()
Ik vind hem ook een beetje vreemdquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-meer-opvoeren.html
Ik snap dit artikel niet
Het is lekker wandelweer he?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:35 schreef Spezza19 het volgende:
Hier in Lelystad is het ook prima weer. Nu lunchen, dan er op uit voor een lange wandeling
Ik vind het lief.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Goed te zien dat dat chubby zo aanslaat.
Hans Klok raadselquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-meer-opvoeren.html
Ik snap dit artikel niet
Je zult dadelijk toch iets anders moeten gaan verzinnenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
Goed te zien dat dat chubby zo aanslaat.
Jij vindt alles liefquote:
Heb jij dat ook al?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
Op kraambezoek gaan is een prima bevestiging dat je de goede keuzes hebt gemaakt in je leven.
Chubby wordt slank.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zult dadelijk toch iets anders moeten gaan verzinnen
Je bent een man toch.quote:
Misschien moet je Peuter eens leren kennen. Je beeld van mannen zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Nee, ik trap er niet meer in.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet je Peuter eens leren kennen. Je beeld van mannen zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik trap er niet meer in.
Of giant strawberryquote:
Normaal sla ik dat soort dingen altijd over maar nu was het bij een collega onder werktijd, any excuse om niet hoeven te werken.quote:
Bite mequote:
Wat? Had toch gekund?quote:
Op kraambezoek gaan is dan weer een foute keuzequote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Q. het volgende:
Op kraambezoek gaan is een prima bevestiging dat je de goede keuzes hebt gemaakt in je leven.
Het enige dat ik weet is dat hij het met E-L doet. Maar pin me er niet op vastquote:
Dat is echt vreselijk. Telkens weer.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op kraambezoek gaan is dan weer een foute keuze
Dat staat toch in de naam die ik gaf!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat hij het met E-L doet. Maar pin me er niet op vast
Ow, en volgens mij was hij Limburger.
ik heb het ook niet gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat staat toch in de naam die ik gaf!![]()
Ik tik niet voor jan lul LE likker.
Truequote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
komt.. ook goed .. wel zielig.. maar beter dan limburg
Ja hey! Ik was gewoon 3 dingen tegelijk aan het doen ja? Daardoor duurde mijn reactie langer. Kon ik t weten dat jij al gereageerd had! He!!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat staat toch in de naam die ik gaf!![]()
Ik tik niet voor jan lul LE likker.
Het ligt weer aan ons.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik had het wel door hoor godt, ze letten gewoon niet op
Like, duh.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens niet zo banaal.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Maar LE wordt dus nog wel nog steeds gelikt door de RIFOCLIKKER?
Wil ik een keer subtiel zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
Alles erop en eraan baby.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Met baby ja?quote:
dat werkt niet .. dat zijn we te weinig gewend. Dus je moet het of altijd zijn, of nooit. Dat laatste is prettiger.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil ik een keer subtiel zijn![]()
Ik kan wel janken
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:54 schreef T- het volgende:
Het woordje met zet jij er zelf tussen. Een beetje minder banaal mag inderdaad wel.
quote:
En dat zeg je achteraf?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was laatst in Utrecht Q. Wist je dat al?
En harig.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die moedervlek in je nek begint nu toch erg groot te worden
Je zou 'm nu eens moeten zien, groter dan mijn hoofdquote:Op woensdag 9 november 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die moedervlek in je nek begint nu toch erg groot te worden
Ja, toen ik 'm net had.quote:
RIFOKUNI of iets wat er opp lijkt. Nu _T_ of iets wat er op lijktquote:Op woensdag 9 november 2011 13:00 schreef Ripley het volgende:
wie doet het met E-L cq L-E?
Verdorie gewoon hele nicks posten mensen!
Geen idee, ben er nog nooit geweest, is het watquote:Op woensdag 9 november 2011 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Wil je volgende keer mee naar het Spoorwegmuseum?
Veel treinen. En wat kinderen. Dat is misschien minder leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog nooit geweest, is het wat
Nee, niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat je hem nu nog steeds uit aan een riempje?
Getver, Lindseyquote:
Oh my... wat lief! Lijkt op het puppie van m'n nichtje (8 weken oud) die ik gisteren ook nog vasthad....quote:
Ja ik ook wel, maar hij is niet meer zo dol op honden enzo. Maar ik moet wel weer eens een goed plekje in het bos vinden, dat vindt ie wel leukquote:Op woensdag 9 november 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hadden hier een vrouw in hetvdorp die dat wel deed
Oh ja, dat had je al eens verteldquote:Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar hij is niet meer zo dol op honden enzo. Maar ik moet wel weer eens een goed plekje in het bos vinden, dat vindt ie wel leuk
Nietquote:Op woensdag 9 november 2011 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met baby ja?Die viespeuk batst ook alles he.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet
Ik heb maar een heel beperkt spectrum dat ik bats
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Anaal, veel beter
Lekker beetje anale seks in de avond, kan een mens goed doen.
Heerlijk met je lul in dat strakke gaatje, of een heerlijke lul in je strakke gaatje. Wel even goed smeren, maar dan los. Zalig.
Ik wil het niet horen.quote:
Ook goedemiddagquote:Op woensdag 9 november 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
Anaal, veel beter
Lekker beetje anale seks in de avond, kan een mens goed doen.
Heerlijk met je lul in dat strakke gaatje, of een heerlijke lul in je strakke gaatje. Wel even goed smeren, maar dan los. Zalig.
Nee, daarvoor vind ik je te liefquote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl Dan mijn username aan foes toevoegen.
Ik denk dat de hint was dat ze het wil voelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://shop.fok.nl Dan mijn username aan foes toevoegen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat de hint was dat ze het wil voelen.
Kortom wat minder praten en wat meer vullen.
Ik vul geen mensen die in Deventer wonenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat de hint was dat ze het wil voelen.
Kortom wat minder praten en wat meer vullen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vul geen mensen die in Deventer wonen
Alleen dierenseks in Deventer?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vul geen mensen die in Deventer wonen
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
Schapen neuken mag niet meer is tegenwoordig bij wet verboden
Ik? nooooooooitquote:Op woensdag 9 november 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]En we overtreden nooooit de wet.
Ik ook niet, ik ben een heel net meisjequote:
Missb, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, wij gaan geen seks hebben!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof dat al geen straf genoeg is.
-1quote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben een heel net meisje
"dan krijg ik toch de neiging om m uit z'n rolstoel te slaan"quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef Cue_ het volgende:
of eig
http://humortv.vara.nl/ca.341489.bij-wet-verboden.html
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Missb, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, wij gaan geen seks hebben!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |