abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104150030

quote:
We’re really excited (and can now breathe a sigh of relief) to have announced UNCHARTED 3—we’re absolutely looking forward to working hard on the game over the next year and telling you all about it along the way!

You can get further details about we’re able to currently share from my blog post that just went up on the PlayStation Blog. A brief, top line look at all the info that’s been released so far is copied below.

UNCHARTED 3: Drake’s Deception features the return of famed fortune hunter Nathan Drake and follows him through a gripping, action-packed storyline that will take you all over the world. In his search for the fabled “Atlantis of the Sands,” Nathan Drake and longtime friend and mentor Victor Sullivan set off on a daring trek into the heart of the Arabian Desert. But when terrible secrets of this lost city are uncovered, their journey becomes a desperate bid for survival that will force him to confront his deepest fears.

Throughout UNCHARTED 3, you’ll be taken to spectacular new locations around the globe that will showcase all of the work we’ve taken on to take our physics, particle and visual effects to a new level.

Competitive and co-op multiplayer will return as a key ingredient to the UNCHARTED 3 package, where all of the new features we have planned will combine with our signature single-player cinematic gameplay to create a unique action-adventure multiplayer experience that can only be found in the UNCHARTED universe.

Oh, and there’s one more thing – UNCHARTED 3: Drake’s Deception fully supports high-resolution Stereoscopic 3D.

Our announcement has now put a lot of things we’ve been planning carefully for a long time in motion, and you’ll start seeing a lot of that over the next few weeks. As you can see on the Entertainment Weekly article, you’ll want to watch the Spike VGA 2010 show on Saturday, December 11, for more UNCHARTED 3.

De volledige trailer zal in de vroege morgen voor ons te zien zijn.
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  woensdag 9 november 2011 @ 08:11:39 #2
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_104151164
En er is een deel 2! :D
A man's got to do what a man's got to do
pi_104153058
Gepromote naar reeks :7
pi_104157092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:02 schreef Theamerican het volgende:
De volledige trailer zal in de vroege morgen voor ons te zien zijn.
Ben benieuwd! :P
  woensdag 9 november 2011 @ 20:27:05 #5
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_104176225
Halverwege op Crushing, maar het lastige deel moet nog komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_104205868
Chapter 14 verpulvert toch wel zo'n beetje iedere andere scene uit de vorige delen. Een fuckin' grote adrenaline kick. _O_

Het verhaal van de game komt langzaam op gang, maar eenmaal op tempo is het een wervelstorm. Voor mij de meest persoonlijke verhaallijn van de serie.

quote:
It may only have debuted at No.2 on the UK All Formats chart earlier this week, but Uncharted 3: Drake's Deception sold 3.8 million copies globally on launch day.

The PS3 exclusive's whopping day one figure makes it "one of the best-selling titles of 2011, putting the third instalment on a clear course to be the biggest selling game in the trilogy", Sony said in a statement.
http://www.computerandvid(...)ion-copies-on-day-1/
  donderdag 10 november 2011 @ 21:24:32 #7
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_104220776

Zag net deze liggen bij de AH :D
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_104252701
Best sand ever.
Best water ever.

SWEET ZOMBIE JESUS!
pi_104260524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]

Zag net deze liggen bij de AH :D
Krijgen alle PU-abonnees gratis. Goed dat ik daar op tijd achter kwam, want ik had hem bijna meegenomen :9
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:57:57 #10
66083 Platina
78th Element
pi_104273017
Uitgespeeld!

Persoonlijk vond ik het de beste van de reeks. Erg intens en af en toe erg lastig op Hard.
Misschien nog een keertje doorspelen en wat trophies meepakken maar multiplayer of coop ga ik niet aan beginnen.

Heb mij in ieder geval 9 uur lang goed vermaakt.
  zondag 13 november 2011 @ 12:21:32 #11
66083 Platina
78th Element
pi_104312550
Aan 2de playthrough begonnen. Al aardig wat schatten verzameld inclusief de relic. Zit na 1 uurtje spelen al in level 6 op Crushing. Schatten verzamelen is wel lastig heb er al een paar gemist terwijl ik toch ieder hoekje probeer te doorzoeken.
  zondag 13 november 2011 @ 12:23:43 #12
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_104312602
Vanochtend uitgespeeld. Wat een heerlijk spel O+
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_104391234
Wat een enorme diversiteit heeft deze game toch _O_ Genieten! En inderdaad, Chapter 14 is geweldig :D
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_104412200
Chapter 13 en 14. Die vind ik er toch het gaafst uit zien en de meest gruwelijke gampelay hebben _O_

Ik moest gewoon effe stilstaan en me vergapen aan deze pracht. Belachelijk hoe goed deze game geprogrammeerd is. Chapeau chapeau Naughty Dog.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_104543053
Welke waren chapter 13 en 14 ook alweer?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_104551404
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 06:55 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Welke waren chapter 13 en 14 ook alweer?
Rough seas

Cruisin for a bruisin
pi_104612103
Zo, uitgespeeld. Jammer dat er geen echt eindbaas gevecht zat in de game, zoals het vorige deel. Maar men, wat de achtbaan rit was deze game weer. Denk dat dit deel voor mij qua compleetheid het geweldige tweede deel weer overtreft! In alle opzichten was dit deel voor mij perfect. En ben trouwens ontzettend blij met het fijne save-systeem wat de Uncharted reeks heeft. Geen frustraties als je ineens weg moet en je bent nog geen savepunt tegen gekomen.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_104625034
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, uitgespeeld. Jammer dat er geen echt eindbaas gevecht zat in de game, zoals het vorige deel. Maar men, wat de achtbaan rit was deze game weer. Denk dat dit deel voor mij qua compleetheid het geweldige tweede deel weer overtreft! In alle opzichten was dit deel voor mij perfect. En ben trouwens ontzettend blij met het fijne save-systeem wat de Uncharted reeks heeft. Geen frustraties als je ineens weg moet en je bent nog geen savepunt tegen gekomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door FinalD87 op 21-11-2011 19:00:03 ]
pi_104627175
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:43 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Ik vond het eindgevecht wel geinig, had wat weg van Metal Gear Solid vond ik :P
Idd! En dan nog met die vette achtervolging :9
  maandag 21 november 2011 @ 14:55:23 #20
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_104629943
Spoilers jongens }:|
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_104632802
Oh tof, ik ben benieuwd. *nognietheeft*
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_104634073
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Spoilers jongens }:|
De achtervolging is van MGS, niet UC :P
  maandag 21 november 2011 @ 16:38:49 #23
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_104634401
...... >:)
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_104663554
Ben nu net op dat cruise schip beland. Aardige scripted rollercoaster game, maar ik heb 't nu allemaal wel eens gezien.

• entree geheime gang zoeken
• grafkelder/tombe/whatever doorzoeken
• puzzeltje oplossen aan de hand van clues uit je journal
• sacred artifact scoren
• rennen omdat de pleuris uitbreekt in de tombe
• tombe verlaten, tijd voor een shoot out
• shoot out gewonnen en op stupide wijze je sacred artifact weer verliezen

En dat de hele game door! Niet dat het een slechte game is hoor! Maar zelfs een goede game heeft niet altijd magische momenten...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:46:59 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104675650
Ik snap niet dat mensen niet even de tijd nemen voor de co-op of de multiplayer. De multiplayer heeft ook leuke onderdelen, alhoewel er nog wel het een en ander gepatcht moet worden (blindfire te acuraat > R1 indrukken en melee button mashen). De co-op en multiplayer zijn grafisch wat minder maar de gameplay kun je je zeker wel wat extra uurtjes mee vermaken. Zeg nou zelf, vind je 60 euro niet iets te duur voor 9 uur singleplayer en vervolgens de co-op en multi niet aanraken? :P Ben zelf begonnen met Uncharted 2 multiplayer vorig jaar die ik kreeg bij mijn PS3 toen ik hem kocht, mijn eerste MP ervaring en ook direct 1 van mijn besten, hier en daar wel wat minpunten maar toch.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')