quote:Op woensdag 9 november 2011 00:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Als ik nou de 3.14e post was, was ik dan een PiPo?
Het is maar waar je trots op wil zijnquote:
Dankjequote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik 3 katten en op dit moment 2 pleegkittens
jij hebt slangen las ik, brrrr
Welkom trouwens
Ik vang kittens op voor het asiel in Enschedequote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dankje
Pleegkittens? Voor een opvangdienst of gewoon van vrienden?
Ik heb 3 van mijn katten (2 kittens) van een opvangdienst, 1 uit het asiel en een van het asiel gered omdat de bazin was doodgegaan (was een moddervet beest: 8,7kg)
Oh! Echt respect heb ik voor mensen die dieren opvangen! gaat veel tijd inzitten zeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vang kittens op voor het asiel in Enschedeals ik ze groot heb gebracht verhuizen ze naar een nieuw baasje
Jeutje wat een dikkerd, 8.7 kgwel goed dat je bijna 2.5 kilo er af hebt gekregen!
Cool! Heb je een foto van het afgetrainde lichaam?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oh! Echt respect heb ik voor mensen die dieren opvangen! gaat veel tijd inzitten zeker?
En die kat heeft 5 jaar in een tehuis rondgewandeld, en die mocht nu opeens de wijde wereld in samen met de anderen! Die kilo's heeft hij er zelf afgetraind. Hij past nu zelfs onder het hek door!
Op het moment niet, die zal op de laptop bij mijn vader thuis staan. Zal het binnenkort wel postenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cool! Heb je een foto van het afgetrainde lichaam?
Er gaat veel tijd in zitten inderdaad, maar het is wel ontzettend leuk om te doen!
Ahhhhquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekke pluisbeest![]()
Had je wel je licht aan?quote:
Ik om 06:15 en toen moest ik er eigenlijk uit. Dus ik ben te laatquote:Op woensdag 9 november 2011 08:30 schreef Ynske het volgende:
Heerlijk, heb me om 6 uur nog eens omgedraaid, zometeen maar eens opstaan
ja mooi heO+quote:
k hoer de deur niet uit dus dat scheelt. Maar lekker is t welquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik om 06:15 en toen moest ik er eigenlijk uit. Dus ik ben te laat
Handig hè, werk aan huisquote:Op woensdag 9 november 2011 08:32 schreef Ynske het volgende:
k hoer de deur niet uit dus dat scheelt. Maar lekker is t wel
Ja joh, geld verdienen met in je nest liggen, ideaalquote:
Ik heb een nieuwe foon (en dus een nieuwe wekker, want foon is wekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik om 06:15 en toen moest ik er eigenlijk uit. Dus ik ben te laat
Eh? Wat een stom wijf! Ze is niet eens getuige nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt pislink, de dochter van de mensen van die hond heeft gereageerd op een oproep van mij voor getuigen, ze was er niet eens bij en haar verhaal staat vol onwaarheden en haar schrijftstijl alleen verraadt al om wat voor tokkies het hier gaat maar ik ben echt woest
Nou jaquote:Op woensdag 9 november 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben echt pislink, de dochter van de mensen van die hond heeft gereageerd op een oproep van mij voor getuigen, ze was er niet eens bij en haar verhaal staat vol onwaarheden en haar schrijftstijl alleen verraadt al om wat voor tokkies het hier gaat maar ik ben echt woest
echt waar he, sommige mensenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Kinderen kunnen ook liegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had uit je verhaal de indruk gekregen dat het om wat jongere kinderen ging oh-oh, maar dat is dus niet zo als ze zulke leugens uit hun toetsenbord schudden.....
Ohw, d8 ik. Maar dan is het helemaal achterlijk. Wat schiet je dr nou meer op?! Geeft inderdaad een heel duidelijk beeld van dat schorriemorrie. Hard aanpakken die lui!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou tis geen officiële getuigenverklaring of zo hoor, maar blegh, dat hele verhaal van dr als ik dat zo lees...
Maar goed, ik heb nu wel weer een duidelijker beeld van om wat voor soort mensen het hier gaat
een triller die in Parkstad word opgenomenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Watvoorfilm?
Leuk!
Ik neem denk ik ook wat vrij volgende week, ik moet nog een zooi dagen opmaken eigenlijk dit jaar
quote:
"Parkstad inwoner meldt". Waar precies wordt die opgenomen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
een triller die in Parkstad word opgenomen
Hé ook een Limbo!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:22 schreef baniekje het volgende:
[..]
"Parkstad inwoner meldt". Waar precies wordt die opgenomen dan?
Kat was het niet eens met dat jij zijn rommel op ging ruimen???quote:Op woensdag 9 november 2011 10:20 schreef Haifisch het volgende:
Zooo... even opgeruimd.
Meteen weer een paar krassen in mijn arm erbij haha
Ik ging met een keukendoekje op en neer over de grond, de aanval werd meteen ingezet!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:26 schreef Croli het volgende:
[..]
Kat was het niet eens met dat jij zijn rommel op ging ruimen???
Nee nog niet, ik heb een nieuwe laptop nadat mijn vorige een leuk waterbad had gehadquote:Op woensdag 9 november 2011 10:29 schreef Croli het volgende:
Ah zeer leuk inderdaad!!
Hebben we al een foto van jou kattekes gezien??? (ik niet in ieder geval)
Dan doe je er toch een met Karel erbijquote:Op woensdag 9 november 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik heb 4 hondjes, maar geen groepsfoto van die 4
Ha Haifisch welkom , hier ook nog een Limburgse, ik heb 6 katten .quote:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, maar wat een tokkie's idd,quote:Op woensdag 9 november 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja op feestboek, maar echt Qwea, ik wil niet dat andere mensen zich tot hun niveau gaan verlagen dus please laat het gaan...
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:22 schreef baniekje het volgende:
[..]
"Parkstad inwoner meldt". Waar precies wordt die opgenomen dan?
Ben ik bevooroordeeld of is het tokkiegehalte erg hoog?quote:
Het tokkiegehalte is erg hoog. Het leest ook super irritant zonder leestekens.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik bevooroordeeld of is het tokkiegehalte erg hoog?
Ha gelukkig ik ben niet de enige die het niet vindquote:Op woensdag 9 november 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden, dat facebook post ding waar het over gaat
Ik ga er ook niet op reageren, maar wat raar (sorryquote:Op woensdag 9 november 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Het staat op de page van het losloopgebied en dan in de reacties bij de oproep namens mij voor getuigen...
Maar echt, ik wil niet dat mensen er nog op reageren...
Ik heb het gelezen en ben nu eigenlijk heel boos op die trut en vind het knap van je dat je er niet op wilt reageren maar dat mens heeft een bord voor der kop,nog even en jij had moeten zorgen dat je daar niet was zoals zij het beschrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Het staat op de page van het losloopgebied en dan in de reacties bij de oproep namens mij voor getuigen...
Maar echt, ik wil niet dat mensen er nog op reageren...
Ja dat vond ik ook al raarquote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet op reageren, maar wat raar (sorry) dat het Losloopgebied haar reactie een 'ontroerend relaas' noemt?
Hebben ze het wel gelezen???
Je hebt gelijk,quote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook bizar dat zij dat zegt, maar ze probeert geloof ik onpartijdig te blijven of zo![]()
Ik zit echt te ploffen van binnen hoor, maar ze zijn het me totaal niet waard die lui.
Ik hoop dat bepaalde vrienden van me het niet lezen want die zijn in staat op er zo heen te rijden
Ik moet ook heel heel heel héél erg mijn best doen om niet te reageren. Niet als tokkie hoor, maar gewoon 'normaal'. Ook op het Losloopgebied, dat ik het weinig ontroerend vind dat dat wief Kareltje eigenlijk gewoon de schuld aan het geven isquote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind het ook bizar dat zij dat zegt, maar ze probeert geloof ik onpartijdig te blijven of zo![]()
Ik zit echt te ploffen van binnen hoor, maar ze zijn het me totaal niet waard die lui.
Ik hoop dat bepaalde vrienden van me het niet lezen want die zijn in staat op er zo heen te rijden
En dat allemaal in één zin ookquote:Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest dr maar niet komen omdat ik zelf al aangeef ergens dat ik er twee heb die wel eens gek kunnen reageren, maar zij zegt dat die van hun dr ook niks aan kenne doen dat ze zo corrigeren want ze zijn nou eenmaal groot en sterk maar zij mogen dr wel lopen, want hey, wie doet ze fucking wat he?
![]()
![]()
Zul je zien dat ik dr vanmiddag nog tegenkom ookquote:Op woensdag 9 november 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh jaaaaaaa, serieus, ik zag ook dat ze studeert, mijn fucking hemel zeg
nee van de foto's (t zijn er nog al veel op dr profielquote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ken je dr of nu alleen van de foto?
Boks dr maar een lekker op dr dom bakkes van me
Mjah, als jou dat een veiliger gevoel geeft...quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik zit er trouwens serieus waar aan te denken om een mes in mn tas te stoppen voortaan, als ik met de honden ga lopen, is dat overdreven?
Oh, zo. Aan de smiley te zien was het geen handige vraag van me, sorry.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wacht nog steeds op offertjes van fokkers , zonder kan ik geen bedrag vaststellen he
Bij dochterlief staat ook gewoon geboren in Haarlem, papalief woont in Maastricht dus gewoon nederlandersquote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja volgens mij zijn het wel NLers idd, want Belgen schrijven niet zo achterlijk bij mijn weten hoor
Kan jij niks aan doen, je kunt ook niet altijd alles teruglezen en 100% volgenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, zo. Aan de smiley te zien was het geen handige vraag van me, sorry.
sorry, maar wat bereik je daarmee?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja tis afwachten idd oh oh maar dat t domme tokkies zijn is wel overduidelijkik schaam me echt gewoon dat zoiets bij mij op de faculteit mag rond lopen
als ik kijk naar dr foto's, hoe dr facebookprofiel dr uitziet, naar dr familieleden, tja sorry hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, maar wat bereik je daarmee?
t zijn mensen die t niet waard zijn om honden te hebben. En ja misschien reageert deze persoon wel heel kinderlijk in geschrift. maar wie zegt niet dat er iemand anders onder dit account gereageerd heeft.
nee ik wil niets goedpraten. en ja t is vreselijk wat er gebeurd is met Kareltje.
t zal je advocate straks maar zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Jee, tis toch ook gewoon een tenenkrommende gedachte dat iemand die zich zo uit schijnbaar een academische opleiding volgt?
misschien wel, maar de meeste academische opleidingen zijn helaas niet meer zo academisch als men het doet voorkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Jee, tis toch ook gewoon een tenenkrommende gedachte dat iemand die zich zo uit schijnbaar een academische opleiding volgt?
en ook dat hoeft niet alles te zeggen over de intelligentie van een persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik kijk naar dr foto's, hoe dr facebookprofiel dr uitziet, naar dr familieleden, tja sorry hoor
Studeert ze rechten, serieus?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
t zal je advocate straks maar zijn
Ik kom ook uit een gezin met beneden modaal inkomen, ben de eerste in mijn hele familie die is gaan studeren, dus dat geloof ik meteen. Maar als ik alles bij elkaar optel van haar, krijg ik toch een beetje jeuk en het idee dat zulke mensen weinig te zoeken hebben op de universiteit, maar dat is wellicht persoonlijk. Ik erger mij daar vaker aan, zelfs in mijn werkgroepen (masterfase) zijn er medestudenten die "ik vindt" gebruiken, wellicht zegt het inderdaad (helaas) meer over het niveau van de academische opleidingen hier in NL, ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien wel, maar de meeste academische opleidingen zijn helaas niet meer zo academisch als men het doet voorkomen.
[..]
en ook dat hoeft niet alles te zeggen over de intelligentie van een persoon
momentjequote:Op woensdag 9 november 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, ik krijg die tekst trouwens niet gekopiëerd en een printscreen wordt te klein en is niet meer leesbaar, iemand nog suggesties? Ik wil m graag bewaren onder de categorie bewijsmateriaal
Ik moet het nog ff zoeken, straks, thuisquote:Op woensdag 9 november 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik bevooroordeeld of is het tokkiegehalte erg hoog?
kijk even of dit genoeg is, of dat je meer nodig hebtquote:
heb m nog even aangepast zodat je ziet van welke pagina hij af komtquote:
nee dat denk ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar echt Yns, als je dat zo leest, dan denk je toch werkelijk niet dat het hier wel om een intelligent persoon gaat wat die tekst geschreven heeft
misschien my badquote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja tis afwachten idd oh oh maar dat t domme tokkies zijn is wel overduidelijkik schaam me echt gewoon dat zoiets bij mij op de faculteit mag rond lopen
Nee, echt, dit is niet enkel van die telefoongetikterubbish hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik type geen gezegt of joun op mijn telefoon, heur.
Gezegt misschien niet, maar als je eenmaal een briljant strafpleiter bent heb je voor de administratieve taaltechnische afhandeling toch een secretaressequote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Jup. Ik ken er een, maar die schrijft wel fatsoenlijk Nederlands, hij doet er alleen ietsje langer over en het schrijven wordt nagekeken door een collegaquote:Op woensdag 9 november 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezegt misschien niet, maar als je eenmaal een briljant strafpleiter bent heb je voor de administratieve taaltechnische afhandeling toch een secretaresse
Dyslectische mensen kunnen neem ik aan ook gewoon advocaat worden.
Ik zit ook mobiel, ook dan heb je punten en komma'squote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ze het met haar mobiel getypt heeft. Niet dat dat véél uitmaakt, maar wel iets.
Er zijn mensen op FOK! ook die je geen stuiver zou geven als je ze zag typen, maar dat blijken dan in het echt toch heel normale en geen domme mensen te zijn.
Disclaimer: zeg niet dat dat bij háár het geval is, maar het kan.
Gmtaquote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ik typ mobiel zo vaak per ongeluk hele rare woorden, inclusief een extra letter achter een woord jaquote:Op woensdag 9 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, ook dan heb je punten en komma's![]()
En dat verklaart niet "joun"
Ik gebruik dat 'woord' niet eens in spreektaal, laat staan in schrijftaalquote:Op woensdag 9 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel, ook dan heb je punten en komma's![]()
En dat verklaart niet "joun"
Jouwh oid had ik kunnen snappen. Maar JOU OF Joun? Want het moet overduidelijk jouw zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik typ mobiel zo vaak per ongeluk hele rare woorden, inclusief een extra letter achter een woord ja
Vooral van die eerste groep zijn veel mensen op internet te vindenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Maar joun wordt door heel veel mensen fout gedaan die gewoon te lui zijn om te kijken wat het wel moet zijn.
En dyslectische mensen zijn ook niet achterlijk, die kunnen best degelijk Nederlands maar ze doen er langer over. De helft is daar te lui voor en gebruikt het gewoon als excuus, de andere helft doet wel zijn best
jaquote:Op woensdag 9 november 2011 12:40 schreef Qwea het volgende:
Hey oh oh, kun je daar eigks plaatjes uppen op zo'n www facebook shizzle?
Ik heb de neiging een foto van mijn aars te maken en zeggen dat ze die mag gaan likkenquote:
Doen en post de link alsjeblieft hierquote:Op woensdag 9 november 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de neiging een foto van mijn aars te maken en zeggen dat ze die mag gaan likken
Ja en dit gaat er dus bij mij niet in, sorryquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, je kan moeite hebben met d en t, maar zelfs ik weet dat gezegd met een D is, dus dat wijf spoort gewoon niet
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de neiging een foto van mijn aars te maken en zeggen dat ze die mag gaan likken
Can I oh-oh?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen en post de link alsjeblieft hier.
Oh-oh wilde niet dat we daar reageren.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja op feestboek, maar echt Qwea, ik wil niet dat andere mensen zich tot hun niveau gaan verlagen dus please laat het gaan...
Weet wat je zegtquote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen en post de link alsjeblieft hier.
Ik heb nog niet het voorrecht gehad, maar vraag Ing maar eens over een onderzeeër of iets dergelijksquote:
Ing, iets met een onderzeeërquote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het voorrecht gehad, maar vraag Ing maar eens over een onderzeeër of iets dergelijks
Die was epicquote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het voorrecht gehad, maar vraag Ing maar eens over een onderzeeër of iets dergelijks
Was die duikboot niet van Mike?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Ynske het volgende:
Vergeet niet die foto van dr uitwerpselen....
ff zoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was die duikboot niet van Mike?
Of waren er nog meer foto's?
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef Greys het volgende:
Yns heeft ook nog wel ergens een foto van 'ravioli'.
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens, Percy en Juno (van zus) samen aan de wandel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hequote:
Jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen FeesBoek dus ik kan niet mee lezen, maar zo aan de reacties te merken is het niet bijster intulliegend?![]()
Oh, en die duikboot ga ik niet uitleggen, dat heb ik verdrongen.
Na jaaaaarenlange therapie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En dat heb je, neem ik aan, wel gedaan? Lekker danquote:Op woensdag 9 november 2011 13:42 schreef Oognip het volgende:
Mijn telefoon is gearriveerd met simkaartWel jammer dat ik volgens hun geen nummerbehoud heb aangevraagd
Dat heb ik wel gedaan inderdaad, maar volgens hun dus nietquote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat heb je, neem ik aan, wel gedaan? Lekker dan.
Wat voor telefoon heb je?
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb mijn iPhone laatst verkocht.
Lamequote:Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan inderdaad, maar volgens hun dus nietIk heb de nieuwe iPhone 4S in het wit
Dat zei ik ook, de inhoud zekerquote:Op woensdag 9 november 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaven toch meteen al aan dat je het niet gedaan had of is dit een hele andere bestelling?
Wat een prutsers![]()
En echt sorry Greys, maar zulke tekst en zo een inhoud , daar kun je echt wel iets over iemands intelligentie van af leiden. D's en t's verkeerd, na ipv naar, me ipv mijn, joun ipv jouw, geen hoofdletters, helemaal niks niet
My t-mobile gaf aan dat ik geen nummerbehoud heb aangevraagd en als ik dan klikte op nummerbehoud aanvragen dan stond er dat het wel was aangevraagdquote:Op woensdag 9 november 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze gaven toch meteen al aan dat je het niet gedaan had of is dit een hele andere bestelling?
Wat een prutsers![]()
En echt sorry Greys, maar zulke tekst en zo een inhoud , daar kun je echt wel iets over iemands intelligentie van af leiden. D's en t's verkeerd, na ipv naar, me ipv mijn, joun ipv jouw, geen hoofdletters, helemaal niks niet
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
WTF
http://www.telegraaf.nl/b(...)_escort__.html?p=3,2
Het zal je escort zijnquote:
Beter dat het bij jou wel goed is gegaan! Zwart is ook mooiquote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar had je een iphone besteld Oognip?
Ik ben helemaal happy met de mijne maar ik heb een zwarte! Werd op de uitkomdag meteen bezorgd aan de deur. Geen gezeik met Vodafone![]()
Edit: T-mobile dus
Moet ik er een paar keer overheen rijden?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn mobiel is echt antiek, maar helaas onverwoestbaar![]()
Daar weet Sjon toch wel wat opquote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Mijn mobiel is echt antiek, maar helaas onverwoestbaar![]()
Dat is geen kat dat is een Boorquote:
Nou dan laat je hem toch over de telefoon zeiken, op een gegeven moment doet de telefoon het echt niet meer hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Hij sloopt alleen zn vloer met zn gezeik, maar das dan ook alles
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
Fail...
[ afbeelding ]
Fail...
[ afbeelding ]
Fail...
[ afbeelding ]
Fail... maar BIJNA
[ afbeelding ]
Gelukt! Toch weer een foto met zijn drieën![]()
[ afbeelding ]
't Schijnt dat allergische mensen van bengalen geen of minder last hebbenquote:
I know maar mijn allergie trapt daar niet inquote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is geen kat dat is een Booreen eenmalig exemplaar die toch al denkt dat hij een hond is.
Met jouw kat kon dat nog wel eens een uitdaging worden inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef Maes het volgende:
![]()
Verhaal op facebook ook gelezen![]()
te triestig voor woorden......................
Ik wil ook een familiefoto maar dat gaat niet lukken hier ben ik bang
Jaaaaaa, lekker wapperenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Met jouw kat kon dat nog wel eens een uitdaging worden inderdaad
Gaan we zondagmiddag/avond nog?
Me kat, jaquote:
Ja nou, en dan houdt ze zogenaamd een pleidooi voor de onschuld van dr hond.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb drie regels (geen zinnen want interpunctie doen we niet aan) gelezen en vraag me nu serieus af hoe zo iemand op de uni toegelaten kan worden? Die kan nooit een voldoende voor Nederlands gehad hebben
Weed je wel hoefeel kalloriejje dat kost ja, dat gezweetn?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik dagt dat hullie gingen sportte, gaan ze in de souna hange
Noun!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja en hoefeel van die turksetosties ga je in joun waffel stauwe daaro?
Nou???
Al denk ik dat ik de neiging krijg d'r op te zoeken, ik kan er ook niets aan doen dat ik groot en sterk ben, arm arm Baafjequote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja lang verhaal kort, ik had dr niet moete kome want haar hondje kan dr niks aan doen dat ie groot en sterk is, arm arm diertje![]()
Ja dattis dan ook nie joun schult want jij ben groot en hullie zijn klein, hadde ze daar maar nie moete lopequote:Op woensdag 9 november 2011 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik de neiging krijg d'r op te zoeken, ik kan er ook niets aan doen dat ik groot en sterk ben, arm arm Baafje
Oke, maar na ipv naar kan je niet op Limburgs gooien, mijn god zegquote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef oh-oh het volgende:
MB ja joun hondje![]()
Das Limburgse spreektaal jeweets![]()
Hoe is het met jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar we overleven het wel.
[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 09-11-2011 14:50:23 ]Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nee hoor, die hebben we wel af kunnen maken gelukkig!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MB, wat vervelend. Sterkte en ik hoop dat hij gauw weer lekker thuis is![]()
Begreep ik het nou goed dat jullie hierdoor ook de huwelijksreis niet af konden maken?
Nou, eentje zie ik er, half. Als dat er is, lijkt een beetje op Georgina Verbaan (die helft dan). Zo ja, lekker ding, maar da's nooit een reden geweest er niet eens lekker tequote:Op woensdag 9 november 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk trouwens dat het maar goed is dat Baaf de foto's van het tjikkie niet ken tjekke
Oh gelukkig!!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, die hebben we wel af kunnen maken gelukkig!(Misschien had ik het wat onduidelijk geschreven gisterenavond). De ellende begon daarna pas.
Ja een valse start. Daarom doen we het volgend jaar allemaal over!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh gelukkig!!
Maar voor nu rot
Ooh, easy. Trust mequote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of je die onderzeeër ooit nog kan overtreffen namelijk!
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef MissBliss het volgende:
Ja, maar het is voor nu wel beter hoor. Want thuis ging het echt niet eigenlijk.
ja, mail ga ik zo doen, normaal ook, maar aangetekend haalt hij dus niet afquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Wij doen altijd per mail , per fax, per gewone post en per aangetekende post als het echt dringend is
Floridaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar zijn jullie nu geweest eigenlijk MB?
Oeh ik ben aan het kijken voor Florida voor volgende zomer. Via een reisbureau geboekt of alles zelf?quote:
Alles zelf. Maar dat heeft Re dus gedaan, want ik mocht niet weten waar we heen gingenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Oeh ik ben aan het kijken voor Florida voor volgende zomer. Via een reisbureau geboekt of alles zelf?
Ja warm he!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alles zelf. Maar dat heeft Re dus gedaan, want ik mocht niet weten waar we heen gingen
Ik kan je wel zeggen dat het in de zomer erg heet is, dus misschien is lente of herfst verstandiger!
Een PR, dat had je toch al verteldquote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Qwea het volgende:
Vriendin is jarig... 3x raden wat ik dr heb gekocht
Nee, wij waren in Orlando en St. Petersburg (aan de Golf v Mexico).quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja warm he!
Zijn jullie in Key West geweest?
Oh wat gaaf, dat laatste heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, wij waren in Orlando en St. Petersburg (aan de Golf v Mexico).
Ooh, serieus? Faalquote:Op woensdag 9 november 2011 15:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een PR, dat had je toch al verteld?
Wij waren er ook in augustus en ja, dat was super warm!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh wat gaaf, dat laatste heb ik nooit gezien.
Ik ben wel in Key West geweest in augustus, dat was echt belachelijk warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |