quote:Op woensdag 9 november 2011 00:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Als ik nou de 3.14e post was, was ik dan een PiPo?
Het is maar waar je trots op wil zijnquote:
Dankjequote:Op woensdag 9 november 2011 00:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik 3 katten en op dit moment 2 pleegkittens
jij hebt slangen las ik, brrrr
Welkom trouwens
Ik vang kittens op voor het asiel in Enschedequote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dankje
Pleegkittens? Voor een opvangdienst of gewoon van vrienden?
Ik heb 3 van mijn katten (2 kittens) van een opvangdienst, 1 uit het asiel en een van het asiel gered omdat de bazin was doodgegaan (was een moddervet beest: 8,7kg)
Oh! Echt respect heb ik voor mensen die dieren opvangen! gaat veel tijd inzitten zeker?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vang kittens op voor het asiel in Enschedeals ik ze groot heb gebracht verhuizen ze naar een nieuw baasje
Jeutje wat een dikkerd, 8.7 kgwel goed dat je bijna 2.5 kilo er af hebt gekregen!
Cool! Heb je een foto van het afgetrainde lichaam?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oh! Echt respect heb ik voor mensen die dieren opvangen! gaat veel tijd inzitten zeker?
En die kat heeft 5 jaar in een tehuis rondgewandeld, en die mocht nu opeens de wijde wereld in samen met de anderen! Die kilo's heeft hij er zelf afgetraind. Hij past nu zelfs onder het hek door!
Op het moment niet, die zal op de laptop bij mijn vader thuis staan. Zal het binnenkort wel postenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cool! Heb je een foto van het afgetrainde lichaam?
Er gaat veel tijd in zitten inderdaad, maar het is wel ontzettend leuk om te doen!
Ahhhhquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit gekke pluisbeest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |