Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering maar dat einde zag ik niet aankomen!
Nee, eigenlijk niet. Misschien als ik echt had zitten opletten tijdens de aflevering maar ik vond hem een beetje matig dus was nog met 3 andere dingen bezig. Vond het ook niet zo'n leuke verhaallijnen deze keer, die van vorige week was beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet? De hele aflevering draait om baby's, en dan vooral het feit dat Barney een baby wil omdat hij in de put zit vanwege Robin. Dan vind je het niet voorspelbaar dat Robin -de laatste vrouw waar Barney seks mee heeft gehad, en die de hele aflevering al tegen haar karakter in irrationeel en kinderachtig is- zwanger blijkt te zijn?
Ik vond het een beetje een zwakke aflevering. Jammer, want ik vond het seizoen tot nu toe wel erg leuk.
Niks haalt het bij WE SHOULD BUY A BARquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
Vond het ook een prima aflevering, vooral de conversaties tussen Ted en Barney waren geniaal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het juist wel een goede aflevering. Samen met Ducky Tie de enige aflevering die moet denken aan hoe goed het vroeger was. Heel de Ted en Barney ondernemen een absurd plan was ouderwets leuk. En de verhuizing van Lily en Marshall was een mooie ontwikkeling voor de karakters.
Zelfde hier. Ik moest wel lachen toen Robin opeens ging schreeuwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:42 schreef zoem het volgende:
Het enige wat ik grappig vond was het gekrompen huis en Robin die hysterisch doet. De Barney-Ted verhaallijn was niet boeiend. Al met al een matige aflevering, zeker tov vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |