En met Chris Prattquote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=84978
Nieuwe film Jason Segel
De kans is groter dat iets mis gaat als je het zelf doet, dan je het via de dokter doet. Als je bijvoorbeeld te vroeg de test neemt of als de urine niet geconcentreerd genoeg is, etc.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is, had Robin geen test gedaan.
En nee ik ben nooit zwanger geweest, maar ik weet wel dat als een test uitwijst dat je zwanger bent, de kans vrijwel verwaarloosbaar klein is dat je niet zwanger bent. Daarnaast is de test die de huisarts doet net zo betrouwbaar
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.quote:Waarom zou je dan naar de dokter moeten? Zodat die kan bevestigen dat je zwanger bent? Dat weet je dan toch al?
Ja, dat laatste is natuurlijk een belangrijk punt. Maar ik vind het altijd fijn om iets te vinden om me aan te ergerenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
Je gaat niet alleen naar de dokter om alleen een zwangerschapstest te doen hè. Zodra je weet dat je zwanger bent, lijkt het me verstandig om naar de dokter te gaan om de zwangerschap te bespreken.
Bovendien wilt Robin niet eens kinderen, dus een abortus moet ook zo snel geregeld worden als ze zwanger zou zijn. Áls ze een abortus zou kiezen uiteraard.
Misschien had ze het zichzelf zo aangepraat dat ze echt dacht dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
Of iets verkeerds gegeten.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Vraag mij alleen af als ze niet zwanger is, waarom ze dan zat te kokhalzen in de pub?
Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:03 schreef Kijana het volgende:
Maar wat niet klopte.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zodat wij zouden denken dat ze zwanger was.
Alison Briequote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=84978
Nieuwe film Jason Segel
Zijn ook geen echte komische talenten natuurlijk. Alleen Josh Radnor lijkt me nog wel wat in zijn mars te hebben. Is de laatste seizoenen als enige echt overeind gebleven imo.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alison Brie![]()
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alison Brie![]()
Het is wel raar eigenlijk, Jason Segel en NPH zijn allebei nog wel redelijk actief met films en series terwijl de anderen dat niet echt zijn.
En Josh Radnor als regisseur en acteur in http://www.imdb.com/title/tt1481572/ en http://www.imdb.com/title/tt1872818/quote:Op donderdag 8 december 2011 18:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Robin zal in The Avengers te zien zijn.
Dit is ook al uitgezonden in NL.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:20 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering pas gekeken. Ik vond het echt een goede episode. Ik heb de serie pas een paar maanden geleden 'ontdekt' en ik heb nu alles gezien. Dit is enige serie waarbij ik soms de tranen in mijn ogen heb staan. Met films ofzo heb ik dat nooit. En de muziek is vaak zo goed gekozen..
Ik vraag me af waarom de afleveringen niet op de nederlandse tv worden uitgezonden. De serie heeft potentie in nederland..
Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef loezzzje het volgende:
Over 2 weken komt er weer een aflevering. Ik dacht dat ze ondertussen al wel bij de winter break waren?
Dat plus hoe ouder hoe goedkoperquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, het werd eerst uitgezonden op RTL5 en volgensmij wacht RTL altijd wat langer met uitzenden van nieuwe afleveringen zodat ze elke week een aflevering kunnen laten zien in plaats van een week wel, een week niet, 2 weken wel, etc.
Op mijn tv forecast app staat 19 december weer een nieuwe aflevering. Volgens mij wachten ze echt letterlijk tot de winter voordat ze een break doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:43 schreef Orbis het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ging er inderdaad ook volledig van uit dat we voorlopig weer de laatste aflevering gehad hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |