ik heb wel een smartphone liggen met navigatie maar ik heb major issues met het opladen van dat ding. en als ik de nav gebruik is binnen een uur mn telefoon leegquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef Naamah het volgende:
Heb je een smartphone? Dan kan je ook navigatiesoftware daarvoor overwegen, baal achteraf een beetje dat ik dat niet gedaan heb, maar wil m'n tomtom desondanks nog niet verkopen.
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef MrEazy het volgende:
Top 3 Software:
1. Navigon
2. Tom Tom
3. Garmin
Top 3 Hardware:
1. Tom Tom/Garmin
2. Navigon
Als je een goedkope zoekt zou ik voor een Navigon gaan
Ja, strak plan!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:26 schreef Ynske het volgende:
Telefoonlader in de auto, en IGo op foon installeren
pakweg 50 euro is de max. Maar als het een bejaard model tomtom go is dan is het prima, als ie het maar doet en blijft doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef blup het volgende:
Of gewoon google navi?
Hoeveel heb je te besteden?
houder heb ik, ik pm je even.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Heb je nog een houder ?
Ik heb van een fokker een tomtom gekocht zonder houder, laat maar weten bij interesse
nee dankje, het aanbod is prima, maar niet voor mij. Succes met de verkoop!quote:Op zondag 13 november 2011 00:06 schreef leolinedance het volgende:
Nog interesse in die Targa? Heeft mij zojuist weer veilig van centrum Gouda naar de Achterhoek geleid. Prima ding dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |