Het kunstgebit?quote:
Lekker gezond toch?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Drassss het volgende:
Schande, een Mac op het Olympisch park.
Schandalig dat er elke keer een Heineken House in de stad staat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Drassss het volgende:
Schande, een Mac op het Olympisch park.
Heb je Al Qaida om al die klapjosties in 1x te grazen te nemen, durven ze niet of pakken ze een ander doel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Schandalig dat er elke keer een Heineken House in de stad staat.
Heineken
terreurdaden moeten wel indruk makenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb je Al Qaida om al die klapjosties in 1x te grazen te nemen, durven ze niet of pakken ze een ander doel.
Ja.quote:
Allememachiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja.
Met deze app kan je samen met de medekijkers, de recepten een 8 2 sterren geven terwijl je aan het tjettuh bent met Kraan en Juul.
Goede samenvatting welquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja.
Met deze app kan je samen met de medekijkers, de recepten een 8 2 sterren geven terwijl je aan het tjettuh bent met Kraan en Juul.
Donderdag zal ik haar zuurtegraad eens bijstellenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:50 schreef tweesterrentent het volgende:
zo te zien kunnen we maar tot woensdag genieten van Luana
ja nee ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Donderdag zal ik haar zuurtegraad eens bijstellen
Gastquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Je weet het he... als je bezig bent, moet je gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
[..]
En goed klutsenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je weet het he... als je bezig bent, moet je gaan
bevruchtquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:53 schreef tweesterrentent het volgende:
ik vraag me af hoe Luana haar eitjes het liefst heeft
Juul ongetwijfeldquote:
Gekokkeldquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:53 schreef tweesterrentent het volgende:
ik vraag me af hoe Luana haar eitjes het liefst heeft
Maar zij geven geen 8quote:
Ik zou eigenlijk van al die kookprogramma's die ik kijk eens iets moeten uitproberen. Steek er zo veel van op maar ik doe er niks mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Da's wel een erg mooi gepocheerd eitje zeg..
Wel goede tip om het ei meer in de pan te laten vallen, de meesten leren dat je het er juist zo voorzichtig mogelijk in moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |