GODVERDOMMEquote:HEERHUGOWAARD - Onbekenden hebben een 66-jarige, blinde vrouw en haar geleidehond maandagavond met vuurwerk bestookt in Heerhugowaard. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
De vrouw was haar hond rond half 11 aan het uitlaten toen er vlakbij zwaar vuurwerk ontplofte. De hond was zo van streek dat hij de weg naar huis niet meer kon vinden. Hierdoor liepen de vrouw en haar huisdier een uur in de omgeving rond, voordat een buurtbewoner hen thuis bracht.
De hond moet opnieuw gekeurd worden en het is nog maar de vraag of hij ooit weer blinden kan begeleiden. Vlak na de ontploffing hoorde de vrouw een aantal mensen wegrennen. De politie heeft nog niet kunnen achterhalen wie dit zijn. Zij vraagt getuigen zich te melden. Het incident gebeurde in de wijk Stad van de Zon.
Het is de tweede keer al ,quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef DJKoster het volgende:
In "Bestoken met" Of "Vlakbij werd zwaar vuurwerk afgestoken" zit nog wel een verschil.
Uiteraard zeer kwalijk als dit met opzet is gedaan.
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
Van mij mogen ze dat hele vuurwerk in de vrije verkoop afschaffen. Alleen maar overlast van.
mijn grap! al was de mijne zonder foto en net iets anders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
De politie heeft een robotfoto van de verdachte vrijgegeven
[ afbeelding ]
Je begint al met een denkfout om uit te gaan van een intelligente levensvorm die in staat is zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef Yogaflame het volgende:
Wat de fok bezielt dit soort figuren?!Kan iemand me dit uitleggen? Of ben ik gewoon te oud en snap ik de humor van deze tijd gewoon niet meer?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Je begint al met een denkfout om uit te gaan van een intelligente levensvorm die in staat is zijn
eigen gedrag te beoordelen of evalueren .
Het zijn in de regel parasitaire levensvormen die in kleine roedels opereren en zich gemunt hebben op ouderen en zwakkeren uit de samenleving.
Kenmerkend is dat het i.q kleiner is dan de schoenmaat en hierdoor houden ze een hele bedrijfstak in leven die er hun werk van gemaakt hebben om dit fenomeen te bestuderen.
Niet dat die zelf nog enig geloof hebben in verbetering van hun cliënten ,maar de hypotheek moet tenslotte ergens van betaald worden.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zeg: Tijd voor gewapende burgerwachten die dit soort klootzaken ter plekke [insert willekeurige behandeling]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |