hallonballonquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef SpermaDonor het volgende:
Zo dan, ik ben er ook weer ff
Hoe is het met mijn schatjes?
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Tchock het volgende:
Goedendag. Heb ik nog spectaculair nieuws gemist vandaag?
Contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallonballon
[..]
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!
Dat klopt juist wel snuggere.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onwaar, dan zou het "DIE ZWARTE IS NIET MEER BLAUW!!!" moeten zijn.
WELK? EN HOE EEN RARE TITELquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallonballon
[..]
DIE BLAUWE IS NIET MEER BLAUW!!!
Zoiets, eigenlijk wilde ik mijn fout hierboven niet toegeven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die blauwe (is dus blauw) is niet meer blauw (is dus niet blauw).
?
DIE ENE OPDONDURRR EN LEUKE DITIETUL HE??quote:
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donorquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef SpermaDonor het volgende:
Gaat het nog gezellig worden hier?
Oh leeell?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIE ENE OPDONDURRR EN LEUKE DITIETUL HE??
[..]
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donor
Laat dat gekanker even achterwege als je wilt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is altijd gezellig als ik er ben zemmel kkboeler a donor
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh leeell?En hoe is het met je broertje en school?
Meteen van het slechte uitgaan jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat dat gekanker even achterwege als je wilt.
Wacht maar tot je me ziet, ben iig geen kaboutequote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.Zal wel. En school komt ook wel goed denk ik, lekker bezig nu.
[..]
Meteen van het slechte uitgaan jijkk staat voor kutkabouter.
oh niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me ziet, ben iig geen kaboute
Wel school gemaild?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die. En broertje, geen idee. Ene keer is het goed andere keer weer niet.Zal wel. En school komt ook wel goed denk ik, lekker bezig nu.
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja vanochtend. Mn SLB'er ook maar meteen gemaild.
Ja baas, sorry baas, maar ik heb ook slechte ervaringen met kaboutersquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een man?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja baas, sorry baas, maar ik heb ook slechte ervaringen met kabouters
OMG ik wil klagen over mn verslag! Ik heb al 39 pagina's terwijl andere klasgenoten maximaal 35 bladzijdes hebben en ik ben nog lang niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een wijf of een man?!
So sensitive!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |