Maar je wil niet heeeeeeel graag in je auto plassen dus plas je alleen waar je wel wil plassenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Mjah, ik sta wel eens in de file en dan wil ik heeeeeeeeeel graag plassen.
Maar mooi dat ik het dan niet doe hoor
Ach is R. ziek?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:34 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een heel zielig ziek jongetje op de bank
. Hij valt iedere keer in slaap en wordt vervolgens huilend wakker. Arm ding..
Gizmo heeft vannacht ook op de bank geplast volgens mij
Ja nou dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als je heeeel nodig moet, moet je weleens plassen waar je eigenlijk liever niet pist.
Ik moet miljoen keer per dag plassen dus tsja.
ja, krengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Zitten die niet overal dan? Ik zie echt alleen maar aalscholvers hier, en schreeuwen dat die doen
Ja als ik net geweest ben thuis en dan ergens heb afgesproken om te wandelen ofzo..zit ik in de auto..moet ik weerquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat dus
Ik hoef niet een miljoen keer, maar wel al-tijd als ik ergens niet graag wil plassen
Of als ik lang in de auto moet. Of dat het écht niet uitkomt ergens als je daar naar het toilet moet. Juist op zulke momenten moet ik. En dan ook nog vaak een kwartier nadat ik geweest ben, dat ik dan weer moet![]()
Ja, hij slaapt nog steeds..het schaapquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach is R. ziek?
Hoe gaat het met jou?
Zodra je eigenlijk al denkt "Ohhhh, als ik nu maar niet hoef te pl...." jahoorrrrrrrrr, dan moet jequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja als ik net geweest ben thuis en dan ergens heb afgesproken om te wandelen ofzo..zit ik in de auto..moet ik weerEn dan net ergens wandelen waar geen plee is.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |