Waarschijnlijk wachtten ze gewoon te kort.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Coldplay-noodband doet het niet!
15 secondenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wachtten ze gewoon te kort.
Denk dat 'ie er pas na minimaal een halve minuut ingegooid wordt.
Kan ook zijn dat de technicus dat handmatig instartte hè?quote:
Rot op met die lolly! wat is dat nou weer voor hype?quote:
Blame Tjibbe.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Rot op met die lolly! wat is dat nou weer voor hype?
Die hadden ze een enkeltje Miami moeten geven ipv een retourtjequote:
hee, niet tjibbe bashen! tjibbe lief!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die hadden ze een enkeltje Miami moeten geven ipv een retourtje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Tof, maar daar kan ik niet in lopen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Timo20 het volgende:
Net gekocht op play.com voor ¤ 18,99 incl. verzenden:
[ afbeelding ]!
zo geniaal, moest `m gewoon hebben
Nah, Ivo redt het wel een keer zonder mijquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik neem aan dat 3fm schakelt naar PenW he.
Ivo
Niets van aan trekken (no pun intendedquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, maar daar kan ik niet in lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |