Je hebt iig tot zes maanden na afloop van het jaar de tijd om het wettelijke deel van de vakantiedagen (23 dagen, geloof ik) op te maken. Daarna komt dat deel in principe te vervallen, tenzij je daarover met je werkgever duidelijke afspraken maakt. Voor de overige dagen geldt dit niet (dus afhankelijk van cao of individuele afspraken).quote:Op donderdag 10 november 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan hou je nog een heerlijk aantal vrije weken over
[..]
Vakantiedagen gaan een probleem worden vanaf 1 januari, er schijnt een nieuwe wet van kracht te zijn... Ik heb er nog niet alles over kunnen lezen, maar zomaar dagen meenemen naar het volgende jaar gaat bij ons niet meer zo gemakkelijk...
ah, dank jequote:Op donderdag 10 november 2011 08:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt iig tot zes maanden na afloop van het jaar de tijd om het wettelijke deel van de vakantiedagen (23 dagen, geloof ik) op te maken. Daarna komt dat deel in principe te vervallen, tenzij je daarover met je werkgever duidelijke afspraken maakt. Voor de overige dagen geldt dit niet (dus afhankelijk van cao of individuele afspraken).
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere, ik word hier echt welhaast suicidaal van zeg
Nou dat is ook kut, gister geluisterd maar werd gauw zat van die lachzakken. Trouwens Rob van Someren op Veronica is voor mij ook 1 brok ergernis.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik blij moet zijn dat 538 hier opstaat als ik jullie reacties zo lees
Daar ben ik het niet mee eens,ik heb er eens een dag opgelet bij 538 draaien ze meer ''hits'' en bij 3FM meer ''nieuwe'' muziek. Maar bij beide zenders draaien ze sommige nummers kapot.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Eensch
Maar ja, qua muziek maakt't niet uit of je nou 538 overdag luistert of 3FM
2 á 3 jaar terug voor het eerst gemaakt toen er vraag naar was, nu gewoon een eigen projectje om een maal per jaar mn C# kunsten te testenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:46 schreef hole1988 het volgende:
Wat is eigenlijk de meerwaarde van dit programma, want streams bekijken kan ook via een website.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Mensen van het 3fm topique!
Afgelopen zondag zat ik in de auto en toen hoorde ik op 3fm een prachtig liedje van een meisje dat zingt en speelt op een piano. Ik wilde weten welk liedje het was dus herinnerde ik mij de tijd; 20.40 uur, maar deze staat niet op de lijst bij 'welk liedje was dat?' gedeelte op de site waar je het kunt terugvragen.
Iemand die mij kan helpen?
Ik vind't echt een kutnummer... Heb 2 oude cd's van nickelback en die stevige rock past een stuk beter erbij, dit is veel te soft (voor zijn stem en uberhaupt voor mijn smaakquote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef Againzender het volgende:
Dat Nickelback nummer is op zich best lekker, maar die stem van die gast....
Het komt misschien omdat het nummer ongeveer net zo loopt als Rag Doll van Aerosmith, en dat vind ik een fijn nummerquote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind't echt een kutnummer... Heb 2 oude cd's van nickelback en die stevige rock past een stuk beter erbij, dit is veel te soft (voor zijn stem en uberhaupt voor mijn smaak)
3M schuurpapier zal iig blij zijn dat'ie er een velletje van heeft ingeslikt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomstHet gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
Ik zou die cd's snel verbranden. Of flink bekrassen en als onderzetter gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind't echt een kutnummer... Heb 2 oude cd's van nickelback en die stevige rock past een stuk beter erbij, dit is veel te soft (voor zijn stem en uberhaupt voor mijn smaak)
3M schuurpapier zal iig blij zijn dat'ie er een velletje van heeft ingeslikt
Past hier nog wel tussen:quote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou die cd's snel verbranden. Of flink bekrassen en als onderzetter gebruiken.
Wow waar is dat? gruwelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Past hier nog wel tussen:
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In Parijs.
http://www.froot.nl/categorie/art-en-design/een-zee-van-cds/
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik jullie nog even hartelijk danken voor de felicitaties?![]()
Vooral Alors![]()
Awwwquote:Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat heeeel goedIk ben verliefd
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat heeeel goedIk ben verliefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |