ik bedoel verzekering enzo, wil een all-in verzekering hebben, andersm ag ik het niet rijdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef error_404 het volgende:
Je hebt hem toch al gekocht...? Dus wat voor probleem er zou zijn; je zit er nu toch aan vast.
Ah, gevonden!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef vannelle het volgende:
Op het kentekenbewijs staat waar je het chassisnummer kan vinden als het goed is.
inderdaad, gelukkig worden ze regelmatig platgeredenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Die schijthokken zouden verboden moeten worden op de openbare weg.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Die schijthokken zouden verboden moeten worden op de openbare weg.
ik snap nog steeds niet dat ze die dingen tussen normaal snelverkeer laten rijden... Tegenwoordig word je helemaal sufgeluld over veiligheid dit, veiligheid dat, en als je half je best doet pleur je een bos sleutels van links naar rechts door allebei de deuren van zo'n polyester doodskist.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef laffer het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig worden ze regelmatig platgereden
en ook nog in winkelcentra tussen de voetgangers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet dat ze die dingen tussen normaal snelverkeer laten rijden... Tegenwoordig word je helemaal sufgeluld over veiligheid dit, veiligheid dat, en als je half je best doet pleur je een bos sleutels van links naar rechts door allebei de deuren van zo'n polyester doodskist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |