Desondanks dat die laatst te laat was, volgens mij zeiden allemaal wijze mensen toen dat je het beter uit kon makenquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ze is gelukkig met wat ze heeft.
Hij ziet ons niet eens naast elkaar en nu al zegt die dit over ons Monkyyyquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind dat jullie elkaar aanvullen
wowquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn moeder is nu mijn kamer aan het opruimen![]()
![]()
Jammer dat je niet zijn looks hebt he mollig Aziaatje van mequote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, nu word ik wel een beetje bang, eerst al meisjes die over me dromen, en nu gaan ze me ook al stalken. Het lijkt wel of ik Justin Bieber ben
Hij is perfect vanwege zijn kleine imperfecties.quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Desondanks dat die laatst te laat was, volgens mij zeiden allemaal wijze mensen toen dat je het beter uit kon maken
Hihi niet doen, dat kriebeltquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zijn looks hebt he mollig Aziaatje van me-inwangknijpt-
Nee ze is gwn lief want ik zei ik kan niet rustig slapen in zo'n rommelige kamerquote:
hehequote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ze is gwn lief want ik zei ik kan niet rustig slapen in zo'n rommelige kamerik heb morgen tentamen blabla ging ze opruimen hhahahah
Ik probeer hem af en toe in het verkeerde gat te steken, ik heb ook imperfecties, en soms probeer ik in haar ogen te spuiten.quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is perfect vanwege zijn kleine imperfecties.
wehehequote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ze is gwn lief want ik zei ik kan niet rustig slapen in zo'n rommelige kamerik heb morgen tentamen blabla ging ze opruimen hhahahah
Loopt niet echt synchroon, wel jammer.quote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Dalando het volgende:
Het grote FOK! meezing-topic
Goed topic
Ziehier, de reden waarom ik uit jouw buurt wil blijven.quote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer hem af en toe in het verkeerde gat te steken, ik heb ook imperfecties, en soms probeer ik in haar ogen te spuiten.
Mensen die niet denken dat ik imperfecties heb
Ik weet het je moet getraind zijn om ze te zien
Van Tsjetsjenië, inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
En met "ik" bedoel ik 100% van de vrouwelijke populatie.
Zo true dit, ik sta al 2 dagen droogquote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
En met "ik" bedoel ik 100% van de vrouwelijke populatie.
I feel ya bro.quote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo true dit, ik sta al 2 dagen droog
ik ben ff de originele tekst kwijt, dacht chinees, maar het is iets alsquote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ziehier, de reden waarom ik uit jouw buurt wil blijven.
Dit is de reden waarom ik heel droevig word wanneer jij deze reeks een week zal verlatenquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In een land hier ver vandaan, dumdumdumdumdumdumdum ♫ ♫ ♫
Morgen komt mijn bf weer langs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |