ieuwquote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rijke mensen het naar hun zin maken in Martiniplaza, kom je ook?
Oja wacht, het zijn cobanschoenen, nu snap ik het.quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Ja aan zijkanten want is belangrijk dat ik niet van de zijkant val
Oh.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo was het niet eens bedoeld, daarvoor heb ik thuisservice
Wrijf het er maar weer in, ik was liever gaan occupyen maarja toekomstdromen enzoquote:
Je mag niet deze reeks verlaten, ik laat het niet toequote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Half uurtje nog, wat moet dat een rust geven hier in UDOWU zeg, zo.
Hey, als dat jouw pad naar geluk is dan moet je die volgen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wrijf het er maar weer in, ik was liever gaan occupyen maarja toekomstdromen enzo
Mijn pad naar geluk is trouwen in gemeenschap van goederen met een rijke pokervrouwquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, als dat jouw pad naar geluk is dan moet je die volgen.
Veel succes dan maar!quote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn pad naar geluk is trouwen in gemeenschap van goederen met een rijke pokervrouw
Mèh, sorry. Jullie zijn me toch wel vergeten over een paar dagen, ik gun Dalando de tijd om me weer in te halen op die lijst.quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag niet deze reeks verlaten, ik laat het niet toe
ik stalk je wel in andere topics wees niet bangquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mèh, sorry. Jullie zijn me toch wel vergeten over een paar dagen, ik gun Dalando de tijd om me weer in te halen op die lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |