ieuwquote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rijke mensen het naar hun zin maken in Martiniplaza, kom je ook?
Oja wacht, het zijn cobanschoenen, nu snap ik het.quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Ja aan zijkanten want is belangrijk dat ik niet van de zijkant val
Oh.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo was het niet eens bedoeld, daarvoor heb ik thuisservice
Wrijf het er maar weer in, ik was liever gaan occupyen maarja toekomstdromen enzoquote:
Je mag niet deze reeks verlaten, ik laat het niet toequote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
Half uurtje nog, wat moet dat een rust geven hier in UDOWU zeg, zo.
Hey, als dat jouw pad naar geluk is dan moet je die volgen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wrijf het er maar weer in, ik was liever gaan occupyen maarja toekomstdromen enzo
Mijn pad naar geluk is trouwen in gemeenschap van goederen met een rijke pokervrouwquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, als dat jouw pad naar geluk is dan moet je die volgen.
Veel succes dan maar!quote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn pad naar geluk is trouwen in gemeenschap van goederen met een rijke pokervrouw
Mèh, sorry. Jullie zijn me toch wel vergeten over een paar dagen, ik gun Dalando de tijd om me weer in te halen op die lijst.quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag niet deze reeks verlaten, ik laat het niet toe
ik stalk je wel in andere topics wees niet bangquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mèh, sorry. Jullie zijn me toch wel vergeten over een paar dagen, ik gun Dalando de tijd om me weer in te halen op die lijst.
Deze manquote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, heb jij geen rijke pokervriendinnenpraatclub?
Jawel, maar die is bezet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog een mooie rijke pokerdame van rond de 25?
Ik ken geen enkele poker-speler irl behalve mijn vriend.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy, heb jij geen rijke pokervriendinnenpraatclub?
Ik denk dat ik sowieso overal minder ga posten, dus misschien dat dat heel lastig gaat wordenquote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik stalk je wel in andere topics wees niet bang
dan ga ik je stalken ik heb je adres al en je schoolquote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso overal minder ga posten, dus misschien dat dat heel lastig gaat worden
Rijke pokerdame rond de 25, ik had het over iedereen kunnen hebben!quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Drommeldaris en z'n monkyyyadoratie, zo schattig <3
Nee, ze is gelukkig met wat ze heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En ze is niet op zoek naar de perfecte man?
Je doet altijdquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rijke pokerdame rond de 25, ik had het over iedereen kunnen hebben!
ik vind dat jullie elkaar aanvullenquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Rijke pokerdame rond de 25, ik had het over iedereen kunnen hebben!
Desondanks dat die laatst te laat was, volgens mij zeiden allemaal wijze mensen toen dat je het beter uit kon makenquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ze is gelukkig met wat ze heeft.
Hij ziet ons niet eens naast elkaar en nu al zegt die dit over ons Monkyyyquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind dat jullie elkaar aanvullen
wowquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn moeder is nu mijn kamer aan het opruimen![]()
![]()
Jammer dat je niet zijn looks hebt he mollig Aziaatje van mequote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, nu word ik wel een beetje bang, eerst al meisjes die over me dromen, en nu gaan ze me ook al stalken. Het lijkt wel of ik Justin Bieber ben
Hij is perfect vanwege zijn kleine imperfecties.quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Desondanks dat die laatst te laat was, volgens mij zeiden allemaal wijze mensen toen dat je het beter uit kon maken
Hihi niet doen, dat kriebeltquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jammer dat je niet zijn looks hebt he mollig Aziaatje van me-inwangknijpt-
Nee ze is gwn lief want ik zei ik kan niet rustig slapen in zo'n rommelige kamerquote:
hehequote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ze is gwn lief want ik zei ik kan niet rustig slapen in zo'n rommelige kamerik heb morgen tentamen blabla ging ze opruimen hhahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |