Ook hotspots?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:40 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen,
Ik ook zo met Kyra naar de dierenarts om bloed te prikken, allergie testellende stopt maar niet bij dr die rot jeuk
FR gefeliciteerd met ean
Hmm, vreemd. Zou voedselallergie kunnen zijn... maar net zo goed iets anders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee dat niet
ze heeft wel een rode buik en oksels. ( noem je dat wel oksels bij een hond)
Ja voedsel zijn we dus al bijna jaar mee bezig om uit te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zou voedselallergie kunnen zijn... maar net zo goed iets anders.
Eliminatie dieet gedaan? Wat voerde je. Mijn beer heeft ook voedselallergiequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja voedsel zijn we dus al bijna jaar mee bezig om uit te zoeken.
En nu deed ze het een tijdje goed op de voeding die ze kreeg, en werd het iets minder, maar nooit helemaal weg en nu is het weer erger aan het worden.
Vind het gewoon zo sneu, jeuk word je zelf ook gek van dus wil gewoon dat ze t eindelijk keer kwijtraakt.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee dat niet
ze heeft wel een rode buik en oksels. ( noem je dat wel oksels bij een hond)
Halve taart met een half kaarsjequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
ean is vandaag 6mnd
![]()
Beterschap voor Pingoo
Dat heeft ze mij mooi niet meer laten zien.\quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Halve taart met een half kaarsje
Hoe gaat het met het omrollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6mnd fotospam
Ik had ook een heel klein kindje he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
Briljant! Ean
![]()
Wat een bescheiden buikje had je eigenlijk.
Ik kon bij beiden mijn tenen niet meer zien op het einde
Dank jequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef senesta het volgende:
Mijne waren ook niet zo groot
Beiden net 5 pond. Maar nog niet te vergelijken met Ean natuurlijk
Ik vind het een geweldig leuk meisje F_R, ik weet nog zo goed hoe ziek je steeds was tijdens je zwangerschap. En onzeker je soms was. En als ik dan nu lees hoe goed jullie het doen en wat een prachtig gezinnetje jullie zijn
Ik dacht eerst dat het over je tieten gingquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef senesta het volgende:
Mijne waren ook niet zo groot
Beiden net 5 pond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |