quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Greys, jij wilde weten wat er geschreeuwd werd aan het einde van het Hickstead filmpje:
'Dit komt ervan als je paarden zo veel en hoog laat springen en ze onder stress moeten presteren!'
quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Mudhle heeft de laatste tijd een leuke nieuwe tic. Ze blijkt te kunnen categoriseren. Ze kwam me altijd al cadeautjes brengen, maar nu komt ze die ook echt in mijn hand brengen en nu zoekt ze ze ook nog per soort uit. Vanavond zijn de beessies aan de beurt. Ik kreeg net al een oranje, een rode en een blauwe. Vandeweek kreeg ik alleen bungels. Een andere dag kwamen de knuffeltjes alleen naar beneden. Ze sjouwt ze dan een voor een de trap af en brengt ze bij me. Iedere dag doen we ze in andere volgorde in een doos met 6 vakjes en ze doet dit nu sinds een paar weken op deze manier
quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Greys, jij wilde weten wat er geschreeuwd werd aan het einde van het Hickstead filmpje:
'Dit komt ervan als je paarden zo veel en hoog laat springen en ze onder stress moeten presteren!'
Ja, het slaat ook nergens opquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt een paardenliefhebber, maar als dat zo slecht zou zijn was dat paard al eerder omgevallen (en kwam het veel vaker voor bij al die springwedstrijden).
Ja fijn dat je dat even laat wetenquote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het slaat ook nergens op. Waarom zat ze daar dan, to begin with. Nou ja, dat werd er iig geschreeuwd.
Nee!quote:
No probquote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn dat je dat even laat weten
En idd, wat deed ze daar dan
Ik bijna!quote:
Inderdaad! Zou Sint wat lekkers in haar bedje hebben achtergelaten?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombootje, wat lig je tegenwoordig lekker bijtijds onder den wol valt mij zo op
Wie weetquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Zou Sint wat lekkers in haar bedje hebben achtergelaten?
Zou ik al mogen spieken?quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Maar misschien, als jij heel lief bent, laat Sint ook wel wat lekkers achter in jouw bedje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |