Die aanhalingstekens kloppen niet.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Krijgen we straks weer een mod die de tt wil komen corrigeren
[/quote]quote:[quote]Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
OPROEP AAN LINDY! lees je whatsapp ff girl! Schaar wil een antwoord
Ik ben zo weg...volleybaltraining
quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dit moet je nog heel erg lang aanhoren
De plaatsing klopt ook niet, de TT heeft ze heel anders staan.quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het ijs, dubbele aanhalingstekens zijn teveel gedoe op mijn mobiel. Lui
Volgens mij was dat de grap juistquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De plaatsing klopt ook niet, de TT heeft ze heel anders staan.
Dat was de grap.quote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de grap juistOf mis ik weer de grap?
Kweenie eikquote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer gebruik je dan de
'
en wanneer de
"
(de onderste toch alleen maar om zinnen te openen en te sluiten?)
Volgens mij ben ik niet zo scherp vandaagquote:
"" is voor letterlijke quote, ' voor de rest dacht ik.quote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wanneer gebruik je dan de
'
en wanneer de
"
(de onderste toch alleen maar om zinnen te openen en te sluiten?)
Zo ongeveer, bij letterlijke quote binnen een quote gebruik je ook '. Zie links.quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"" is voor letterlijke quote, ' voor de rest dacht ik.
Maar nu weet ik het niet meer zeker...
Ik vind dat ik het goed hadquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.onzetaal.nl/ta(...)ele-aanhalingstekens
en
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/enkele-aanhalingstekens
Lui, ik ben het.
Ja dat wist ik, maar ik kon al voorspellen dat iemand het ging googelen en dat wilde ik voor zijn, dus ik moest snel zijnquote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ongeveer, bij letterlijke quote binnen een quote gebruik je ook '. Zie links.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het goed had
Heul niks google. Die site ken ik uit m'n hoofd.quote:Op maandag 7 november 2011 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar ik kon al voorspellen dat iemand het ging googelen en dat wilde ik voor zijn, dus ik moest snel zijn
daar refereerde ik heul niet aanquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De plaatsing klopt ook niet, de TT heeft ze heel anders staan.
Maar wel aan het zei zeggen-gedoe.quote:Op maandag 7 november 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar refereerde ik heul niet aan
Da's relaxed.quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zijn voetjes in voetenbadje toch fijn
Ja mocht gister badkamer inruimen dus gelijk spulletjes uitgezocht kwam ik doosje bruis tabletjes tegen voor voetjes, gelijk maar gebruikenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
En vanavond douchen in nieuwe badkamer![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
En vanavond douchen in nieuwe badkamer![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! ben ik weer!
Schaar, ik ga even je PM beantwoorden zo, moment!
Heb je foto's? Badkamer is toch de plek waar ik het meeste tot rust kom heerlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mocht gister badkamer inruimen dus gelijk spulletjes uitgezocht kwam ik doosje bruis tabletjes tegen voor voetjes, gelijk maar gebruiken
bah vervelend priemquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh.. kutdag... Voelde me al niet helemaal fit en toen kreeg ik telefoon dat peettante is overleden![]()
Maar het is goed zo... Tante wilde al heel lang niet meer; dus het is goed
eh nee heb nog geen fotos gemaaktquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je foto's? Badkamer is toch de plek waar ik het meeste tot rust kom heerlijk.
Sterkte!quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh.. kutdag... Voelde me al niet helemaal fit en toen kreeg ik telefoon dat peettante is overleden![]()
Sterkte ermee Priem.quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Sterktequote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ga eens heul snel doen danquote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh nee heb nog geen fotos gemaakt
Toch een knuffel voor je Priempiequote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Sterkte Priem!quote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
Soms is het eruit janken ook al fijnquote:Op maandag 7 november 2011 19:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je iedereen
Ja precies... Is het nog steeds kut![]()
Blijf maar huilen; maar ik weet dat het beter is
Ga morgen gewoon werken. Geen zin om thuis er nķg meer over te gaan denkenVolgende week is de crematie.
[/einde sipheid]
quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms is het eruit janken ook al fijn.
Sterkte en gecondoleerd!
Oeh, ik weet meteen wat ik ga lakken.quote:
quote:
Pwetty boobies ! Wantz allquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Lindytje het volgende:
Janken is fijn Priemke, dus lekker doen! En als je hier iets kwijt wilt, ook gewoon doen!!
Oeh verslag zo??quote:
Goed planquote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zeg iets grappigs ! Of toon boobiesDaar word ik ook wel vrolijk van
Wie weetquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Semantiekboek verkoopt onzin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man, Lindy en ik hebben een geheime liefdesaffairequote:
Prrrr.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee man, Lindy en ik hebben een geheime liefdesaffaire![]()
(Lin je hebt antwoord)
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
(Lin je hebt antwoord)
WAT??!!??quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
(Lin je hebt antwoord)
Nouja zegquote:
O ja kut het was geheim...quote:
Pffffrt tssss phuhhhhquote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem!!!! Wacht!! Ho!!!
Ik maakte maar een grapje
Je mag de volgende keer weer aan mijn boobies zitten, oke?quote:
O ja dan is het goedquote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je mag de volgende keer weer aan mijn boobies zitten, oke?
Jij bent de droom van elke manquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent de droom van elke man
"ik ben vreemdgegaan liefje, maar je mag aan m'n piemel zitten"
"ok"
quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ok"
Piemelsquote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"ok"
ik heb er drie gefaald vanmiddagquote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Joysa het volgende:
[ http://img705.imageshack.us/img705/347/05112011008copy.jpg (copy/paste deze link) ]
Billenflesjes!
Ik zou daar echt niet tegen kunnen en had iets terug gestuurd van 'neuh, had je maar eerder moeten zeggen'quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
af en toe he, vind ik dat vrijwilligerswerk zo vermoeiend
komt er een mailtje binnen gisteren, dat de groep mensen die normaal gesproken sinterklaas organiseert voor de kinderen, het dit jaar niet wil doen. Of wij het misschien willen oppakken als bewonersorganisatie. Want het is zo sneu voor de kinderen anders.
Sowieso, kom daar niet pas op zes november mee. En daarnaast, wat let die ouders om zelf wat op te zetten?
Vind het altijd zo typisch dat mensen wel commentaar leveren op wat je wel en niet doet, maar als ze zelf wat kunnen bijdragen zo vaak geen tijd, geen zin hebben. Nu valt onze buurt nog erg mee, veel mensen zijn toch wel actief, maar ik erger me er soms wel aa. Omdat wij een gemeentesubsidie ontvangen wil niet zeggen dat we betaald krijgen voor het werk wat we doen
Omdat billen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er drie gefaald vanmiddag![]()
Stuur een mailtje terug.quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
komt er een mailtje binnen gisteren, dat de groep mensen die normaal gesproken sinterklaas organiseert voor de kinderen, het dit jaar niet wil doen. Of wij het misschien willen oppakken als bewonersorganisatie. Want het is zo sneu voor de kinderen anders.
Sowieso, kom daar niet pas op zes november mee. En daarnaast, wat let die ouders om zelf wat op te zetten?
Vind het altijd zo typisch dat mensen wel commentaar leveren op wat je wel en niet doet, maar als ze zelf wat kunnen bijdragen zo vaak geen tijd, geen zin hebben. Nu valt onze buurt nog erg mee, veel mensen zijn toch wel actief, maar ik erger me er soms wel aa. Omdat wij een gemeentesubsidie ontvangen wil niet zeggen dat we betaald krijgen voor het werk wat we doen
quote:NEE!
(Eventueel kan je er nog "kuthoer" achter zetten)
Groetjes,
SQ
Die zijn zo leuk, die waren toch heel duur ofzo? Want ik ken ze al een hele tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er drie gefaald vanmiddag![]()
Ja maar zelf wat opzetten kost moeite. En jullie krijgen toch subsidie. Luiaards.quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Voorbips.quote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben niet alleen billen, maar ook een voorbips!
van hun eigen website. Booty babe cosmetics. 24 dollar voor drie flesjes incl verzenden, ongeveer 18 euro dus.quote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die zijn zo leuk, die waren toch heel duur ofzo? Want ik ken ze al een hele tijd.
Waar heb je ze vandaan?
Ik ga bestellenquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben niet alleen billen, maar ook een voorbips!
Ik ook ben ik bangquote:
Goed aangepaktquote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
en nee, ik word niet venijnig, maar ik heb wel gezegd dat het een beetje kort dag is, dat ik geen tijd heb, maar dat ik de teleurgestelde moeders van harte uitnodig om met een goed plan te komen en dan mogen ze best wat van onze subsidie gebruiken
Wat netjes!quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
en nee, ik word niet venijnig, maar ik heb wel gezegd dat het een beetje kort dag is, dat ik geen tijd heb, maar dat ik de teleurgestelde moeders van harte uitnodig om met een goed plan te komen en dan mogen ze best wat van onze subsidie gebruiken
Ohja kut die wil ik ook nogquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaan jullie nog cg Eye candy falen?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
datquote:
Wat een kutnamen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
Pinky Dinky, Purp Slurp & Brink of Pink besteld
Neuh. Heb er niet veel mee... Ik wacht gespannen op mijn MO'squote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind de flesjes gaafquote:
adres staat in je paypal neem ik aan. Dus dan kan ie het zo berekenenquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
dat
SQ, hoe werkt die site? Want als ik het in een mandje doe gooit hij het gelijk op paypal, moet ik nergens adres invoeren en hoe berekent hij dan shipping enzo?
Gewoon alles in je mandje flikkeren, dan gooit ie alles op die paypal paginaquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
dat
SQ, hoe werkt die site? Want als ik het in een mandje doe gooit hij het gelijk op paypal, moet ik nergens adres invoeren en hoe berekent hij dan shipping enzo?
ow jaquote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
adres staat in je paypal neem ik aan. Dus dan kan ie het zo berekenen
neen, want glittermoequote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
ee gele, groene en paarsequote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ow ja
Welke heb jij gefaald?
Moeilijk.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet welke van m'n untrieds ik moet lakken.
Ik heb gekiezerd en ik doe er ook nog eens meteen 2quote:
OEH VETquote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oohhhh gaafGaan wij ook nog doen
www.gloweindhoven.nl
Ik probeer elke keer zoveel mogelijk untrieds in 1 keer te gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb gekiezerd en ik doe er ook nog eens meteen 2. Nog 36 te gaan...
WAAATquote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
www.gloweindhoven.nl
quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
wacht even .. zijn we billen aan het falen?
wat is het en waar te koop!
Gaaf.quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
www.gloweindhoven.nl
Tof!quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
Wat krijg je als je eerst gaat nagels lakken en dan gaat strijkkralen met een 7, een 12 en een 14 jarige??
nagellakflesjes van strijkkralen
[ afbeelding ]
Hahaha, tofquote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
Wat krijg je als je eerst gaat nagels lakken en dan gaat strijkkralen met een 7, een 12 en een 14 jarige??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://unlimitedfashion.nl/product/17/lichtroze-feestelijke-rok
Wie gaat deze rok kopen?
Want ik vind hem zooooo cute, maar niet in mijn maat.
Dat vloekt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://unlimitedfashion.nl/product/17/lichtroze-feestelijke-rok
Wie gaat deze rok kopen?
Want ik vind hem zooooo cute, maar niet in mijn maat.
Hihi schattig hoor!quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft niks! Ik vind hem gewoon superschattig, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook moet vinden.quote:
Was wel lekker.quote:
Die heb ik een tijdje terug voorbij zien komen met iets met hersenenquote:
Ik doe niet aan delen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
OH dus jij hebt haar helemaal opgegeten!
Maar je hebt nog geen: "Sheldon!quote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben leren ja!
En echt niet mee aan het lezen hoor.
Ik wacht op het swapverslag.
En het is al bijna afgelopen!quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen: "Sheldon!" gezegd.
Je moet bij ijs zijn! Die vreetzak heeft alles opgegetenquote:
Ik schakelde ook veel te laat inquote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen: "Sheldon!" gezegd.
Heb laatst iemand gezien die die dingen verkocht op Etsyquote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb om het online te zettenquote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben leren ja!
En echt niet mee aan het lezen hoor.
Ik wacht op het swapverslag.
IJsquote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet bij ijs zijn! Die vreetzak heeft alles opgegeten
Greys moet je ook meteen kijken! Niet wachten tot het hier komt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb laatst iemand gezien die die dingen verkocht op Etsy
[..]
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb om het online te zetten. Moet Grey's kijken
Oh nee, sowieso niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al vond ik die rok mooi, ik ga geen 75 euro voor een rok betalen
Mijn mama heeft het op d'r eigen telefoon, ook niet handig hoor, 'NIKIE JE BENT AAN DE BEUHEEEEUURT!'quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Mama heeft ook Wordfeud ontdekt, alleen jammer dat ze daarvoor mijn telefoon inpikt
Ja, Spees toch?quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb laatst iemand gezien die die dingen verkocht op Etsy
[..]
Ik weet niet of ik vanavond tijd heb om het online te zetten. Moet Grey's kijken
Ja ben ook blij dat ze nu voor mij speelt, kan ze mooi iedereen inmakenquote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn mama heeft het op d'r eigen telefoon, ook niet handig hoor, 'NIKIE JE BENT AAN DE BEUHEEEEUURT!'
N-ikie, maar heb nu tijdelijk een Nokia, dus kan f niet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben ook blij dat ze nu voor mij speelt, kan ze mooi iedereen inmaken
Wat is jouw nick dan? Voeg ik je toe
Oh fuu! Dan geef je maar een gil als je het weer hebtquote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
N-ikie, maar heb nu tijdelijk een Nokia, dus kan f niet spelen
I willquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh fuu! Dan geef je maar een gil als je het weer hebt
RIQUELLEEEEquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb ik een klerehekel aan die Tamara![]()
![]()
Nomz.quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn konijn springt op mijn boek en probeert mijn markeerstift te pakken
Ik loop echt vet achter met greys...quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
RIQUELLEEEE![]()
![]()
Wat een vies goor bah naar wijf
Maar ik kijk grey's
Ja ik ook. Ben er midden in 'gevallen' en nu wil ik toch weer doorkijkenquote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik loop echt vet achter met greys...
Ik ga opnieuw beginnen met kijkenHeb seizoen 1 voor sinterklaas gevraagd, dus ik ga 5 seizoenen opnieuw kijken
Ik heb nu:quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben er midden in 'gevallen' en nu wil ik toch weer doorkijken
Wil ze ook nog allemaal![]()
En house ook
Heb 1 tem 3 in de kast liggen
OMG ik wil een keer een avond heul veel series bij je kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nu:
Heel E.R.
Heel Friends
Heel Vrouwenvleugel ()
Heel Will & Grace
Heel Rozengeur en wodka Lime(stom)
Heel Gooische Vrouwen
Paar delen Las Vegas
Drie delen L-word
Series
Je bent van harte welkomquote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG ik wil een keer een avond heul veel series bij je kijken![]()
ERFriends
Will & Grace
(Was vanavond laatste aflevering op tv
)
Yayquote:
Ik heb niet veel met die csi dinges.... Doe mij de ziekenhuisseries maarquote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef AmNaBa het volgende:
Heb grey's wel een tijdje gekeken, maar kijk nu meer naar csi, the closer, bones en law and order.
Was wel verslaafd aan mclouds daughters
Ohja, GG heb ik ook nog 3 seizoenen liggen geloof ik!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Series.
Ik heb Friends en Gilmore Girls helemaal, seizoen 1 tot en met 4 van Bones en seizoen 1 van Greys Anatomy. Dat is allemaal op dvd dan, gedownload heb ik ook een hoop,
quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, GG heb ik ook nog 3 seizoenen liggen geloof ik!!
En ja, wel origineel!!
HIMYM kijk ik ook online, maar wil ik zeker nog helemaal kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef megamandy het volgende:
Ik volg bijna geen series meer op tv. Alles downloaden
Dexter, Misfits, HIMYM, Chuck op het moment. En dalijk weer Psych, Luther, (hopelijk snel weer) Sherlock ennnn dat was het volgens mij op dit moment.
Hufters!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
drie jaar geleden was dit nog knus en romantisch, nu is het erger dan ikea op koopzondag. Al die kutboeren
quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
met van die 'lollige' opmerkingenik haat simpele boeren
Simpele boeren zijn ook kutquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, bones is ook tof!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fijne series Lin! En Bones is ook leuk. Heb genoeg series liggen kom er alleen niet aan toe
breaking bad!!!quote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, bones is ook tof!!
Alleenvindt daar geen kut aan, dat kijkt dat wat lastiger 's avonds in bed...
Doe Riquelle ook gelijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
AAARRGGGHHHHHHH
Die Tamara!!! Ik wil haar slaan....![]()
En die andere ook.quote:
Nou, die vind ik nog wel mee vallen, die is gewoon 16...quote:
HNTM, die met zwarte rupsen boven d'r ogen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef AmNaBa het volgende:
wie is toch die tamara die jij wil slaan??
Hollends next flopmoddolquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef AmNaBa het volgende:
wie is toch die tamara die jij wil slaan??
Ik vind riquelle echt honderd miljoen miljard keer ergerquote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, die vind ik nog wel mee vallen, die is gewoon 16...
Maar Tamara![]()
![]()
Serieus, vind jezelf als-je-blieft iets minder geweldig
Ik lollerde hardop.quote:
Ik nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind riquelle echt honderd miljoen miljard keer erger![]()
![]()
Ja maar ja maar ja maar ik ben sip; dus nu moet je mij gelijk gevenquote:
Vooral arrogant jaquote:Op maandag 7 november 2011 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben sip; dus nu moet je mij gelijk geven
Ok ze zijn allemaal blergh![]()
Ik vķnd tamara in het begin wel sympathiek; maar nu is het ook een arrogant stuk chagrijn geworden
Maakt niet uit johquote:Op maandag 7 november 2011 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, Priem,voor jou! Sorry, toen ik bijgelezen was ging het alweer over iets heel anders.
En vergeet niet, huilen mag! Daar hoef je je nooit voor te schamen.
Zal ik een gecompliceerde boer voor je laten?quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Doe eens, en maak er een geluidsopname van en post die hierquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ik een gecompliceerde boer voor je laten?
Ik ben voor.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eens, en maak er een geluidsopname van en post die hier
Ooohhhh, het gebeurt niet vaak, maar ergens achterin mijn hoofd hoor ik een bel-achtig gerinkel. Meerquote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heeft te maken met een ex-therapie-genootje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik overmorgen doen, want dan drink ik colaquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eens, en maak er een geluidsopname van en post die hier
Wat ben je toch ook een schatquote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohhhh, het gebeurt niet vaak, maar ergens achterin mijn hoofd hoor ik een bel-achtig gerinkel. Meerdan, lieverd..
En ik moet plassen en heb trek in een grote plak kaas die we niet hebben
Oh dat heb je alvast in je agenda gezet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik overmorgen doen, want dan drink ik cola
Je weet nu al dat je overmorgen cola drinkt?quote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik overmorgen doen, want dan drink ik cola
quote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat heb je alvast in je agenda gezet?
*in agenda kijktquote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
U2 babequote:
Goeden planningquote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
*in agenda kijkt
Ja, Woensdag, 18:37u, cola drinken
Waarom dat dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg overmorgen word nog fijn, alleen water en thee mogen drinken
Ja, jij moet voor 2 eten!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
U2 babeEnnuhm, trouwens, gefeli met je fricanbaan!
Ik heb vanmiddag toevallig nog omgereden voor een broodje fricandel met, cravings FTW
Omdat je liev bent.quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, jij moet voor 2 eten!!
En waar heb ik die liefde toch aan verdiend![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg overmorgen word nog fijn, alleen water en thee mogen drinken
quote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaaitquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ho eens even, dat ben je zelf IJsquote:
Sjaan heeft altijd een goede redenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ho eens even, dat ben je zelf IJs
Lekker weer samen slapen![]()
Dat kan jij heul nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jongens, stop!!!
Straks word ik nog een Tamara
omdat ik geen suiker meer mag en geen alcoholquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
(overigens drink ik niet veel anders op een dag)
hoax je hebt niet zulke dikke wenkbrauwenquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jongens, stop!!!
Straks word ik nog een Tamara
Ohja... Kak.quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax je hebt niet zulke dikke wenkbrauwen
Aan jezelfquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!! Sjaanquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ik geen suiker meer mag en geen alcohol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |