Hij is al verkocht volgens mijquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:07 schreef LifeonEarth het volgende:
let op met oudere iphones dat de batterij vaak niet langer dan 16 uur meegaat als je wifi uit heb staan en niet gebruikt (in broekzak). Krassen op achterkant is vrij normaal en achterkantjes zijn los verkrijgbaar heb ik me laten vertellen. snelheid van 3g valt over algemeen vies tegen in vergl. met 3gs.
#aanvulling
Nee klopt heb via marktplaats dit bod ontvangen van iemand die in de zelfde plaats woont als ik! Misschien niet zo netjes dat ik dit niet vermeld heb maar hij is inderdaad verkocht, hij wordt morgen opgehaald hier mag dus een slotje op!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is al verkocht volgens mij![]()
Hoewel het verdacht is dat die post niet in het topic staat
Of je wilde geen 50 euro mislopen en zat vast aan je afspraakquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:24 schreef Cruzer het volgende:
[..]
Nee klopt heb via marktplaats dit bod ontvangen van iemand die in de zelfde plaats woont als ik! Misschien niet zo netjes dat ik dit niet vermeld heb maar hij is inderdaad verkocht, hij wordt morgen opgehaald hier mag dus een slotje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |