SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed hadquote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Keyos het volgende:
Tuurlijk ligt het ook aan jezelf, en tuurlijk heb ik wel contacten gemaakt na de cross-realm, alleen het voelde toch allemaal anders aan, minder gezellig en knus. Ik vind het juist leuk dat wanneer ik ging PvP'en in de classic WoW dat je altijd dezelfde mensen tegen komt. Dan is het écht van "ow shit die André zit erin, oppassen geblazen" , dat vond ik leuk.
Het vervelende met WoW is dat wanneer je kapt de kriebels altijd weer omhoog komen in bepaalde situaties. Ik ben al meerdere keren gestopt (op dit moment speel ik het ook niet) en als één van mijn vrienden het dan ineens weer intensief gaat spelen gaat het kriebelen, en met een nieuwe expansion is het helemaal raak. Het is zo vervelend dat het zo moeilijk is om er een volledig punt achter te zetten.
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bentquote:
hahah op fok! zitten?quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen jullie happen lekker
Maar gamen is niks voor mij. Heb er geen geduld voor of de tijd.
Kan heel veel andere dingen bedenken om te doen ipv gamen.
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.quote:
Dat is dus het probleem waar ik tegenaan ben gelopen, ik ben uiteindelijk toen ik rond die leeftijd was in een top 30 van de wereld Guild terechtgekomen, en dan zit je vast aan minimaal 4 avonden in de week waar je in de 2 weken maximaal 1 van kon missen. Vandaar dat ik het er ook over had dat ik om dat bereiken heel erg veel heb laten schieten, zelfs honkbaltrainingen skipte ik soms omdat ik aan de minimale aanwezigheid moest voldoen. Kijk, ik heb wel discipline op gedaan om bij "de beste" te horen, ik weet wat voor druk er bij komt kijken (de druk op zo een avond ligt écht hoog, 1 fout en je word erop aangesproken of uit de raid gezet). Tijdens het EK2008 was ik hele avonden op de moeilijkste baas in WoW ooit bezig, terwijl ik liever voetbal ging kijken, dat was de druppel en dat blies mij op.quote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed had
Ik snap je behoefte wel om weer te gaan spelen. Zeker nu de winter weer voor de deur staat, maar het probleem is dat je het niet een beetje kunt spelen. Je kunt niet 1x per week inloggen en even 2u spelen. Het slokt gewoon al je tijd op en dat wil ik gewoon echt niet meer. Super leuke tijd gehad, maar het blijft een mooie herinnering. Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
Tieten vastpakkenquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.
Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tieten vastpakkenIs dat je hobby ja?
Wiseguyquote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent
Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is?quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent
Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doenquote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is?
Je vergeet Paiqquote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef kree het volgende:
Nouja, wat doe je op internet vraag ik me dan af even.
Moet zeggen wat mij routine is.
Fok checken, mail checken en verder nog wat muziek sites en youtube.
En dan houdt het wel op eigenlijk![]()
Oh en msn natuurlijk en facebook/hyves.
Niks mis mee overigens
Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme.quote:Op maandag 7 november 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doen
quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vergeet PaiqEn wat is het verschil tussen een muzieksite en YouTube en wat noem jij checken als je vrij veel post? Ofwel, je zit de hele dag op internet
Ben je ook een stiekeme kontenknijper? Dat als je ergens in een drukke menigte staat dat je opeens zo'n hand op je billen of tussen je benen voelt?quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Supersoep het volgende:
Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.
Niemand wil slapen in mijn bed.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Geef me ongelijk danquote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme.
Wouden ze dat maar.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed teken, dan willen ze je dus de hele nacht neuken en naar je kijken
Gewoon een 1 - persoonsbed houden en dan elke dag proberen in stapelbed houding te slapen, als dat geen weinig slaap word weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed teken, dan willen ze je dus de hele nacht neuken en naar je kijken
Valt vies tegen, samen in een eenpersoonsbed. Ik krijg het dan echt te warm en dan slaap ik inderdaad zeer slecht.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon een 1 - persoonsbed houden en dan elke dag proberen in stapelbed houding te slapen, als dat geen weinig slaap word weet ik het ook niet meer.
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan.quote:Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je ook een stiekeme kontenknijper? Dat als je ergens in een drukke menigte staat dat je opeens zo'n hand op je billen of tussen je benen voelt?![]()
Wat is een stapelbed houding?quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Keyos het volgende:
Gewoon een 1 - persoonsbed houden en dan elke dag proberen in stapelbed houding te slapen, als dat geen weinig slaap word weet ik het ook niet meer.
Dichterbij kan ook hoor, bij de plaatselijke Chinees heb je er waarschijnlijk wel een paar.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GVD(Oer)wouden hebben ze in Suriname
In hun broek bedoel je nu?quote:Op maandag 7 november 2011 16:16 schreef Keyos het volgende:
Dichterbij kan ook hoor, bij de plaatselijke Chinees heb je er waarschijnlijk wel een paar.
Op elkaar gestapeld , 2 vliegen in één klap.quote:
Hoe noem je dat dan? Vorkje-vorkje?quote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Keyos het volgende:
Op elkaar gestapeld , 2 vliegen in één klap.
Ik zou het mijn god niet weten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan? Vorkje-vorkje?
Hopelijk geen LG?quote:Op maandag 7 november 2011 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een nieuwe tv gekocht!
En nieuwe schoenen.
Ja straf me maar voor die taalfout.quote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GVD(Oer)wouden hebben ze in Suriname
Inderdaad; slapen met iemand tegen je aangeplakt werkt voor geen meter.quote:Op maandag 7 november 2011 16:16 schreef Supersoep het volgende:
Valt vies tegen, samen in een eenpersoonsbed. Ik krijg het dan echt te warm en dan slaap ik inderdaad zeer slecht.
Ik heb maar één keer in mijn leven samen met iemand in een eenpersoonsbed liggen slapen, en toen was het zalig, maar ik kan geen objectief oordeel vellen vanwege de afterglow van de MDMAquote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Inderdaad; slapen met iemand tegen je aangeplakt werkt voor geen meter.
Noes, met LG heb ik het over het electronica merk. Heb je ook LG schoenen dan (wat los zal staan van het electronica merk uiteraard)?quote:
zonder is het ook prima te doen, weet niet waar zij last van hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer in mijn leven samen met iemand in een eenpersoonsbed liggen slapen, en toen was het zalig, maar ik kan geen objectief oordeel vellen vanwege de afterglow van de MDMA
Ik slaap er dan met een echte vrouw, niet met een knuffelbeertje.quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
zonder is het ook prima te doen, weet niet waar zij last van hebben
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je weer gespanked worden schat?
Lijkt me ook vreemd om het niet fijn te vinden om in slaap te vallen in elkaars armen enzoquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
zonder is het ook prima te doen, weet niet waar zij last van hebben
Dit is 1 van de redenen geweest waarom ik maar helemaal gestopt ben met die online RPG's. Ze vreten veelste veel tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem waar ik tegenaan ben gelopen, ik ben uiteindelijk toen ik rond die leeftijd was in een top 30 van de wereld Guild terechtgekomen, en dan zit je vast aan minimaal 4 avonden in de week waar je in de 2 weken maximaal 1 van kon missen. Vandaar dat ik het er ook over had dat ik om dat bereiken heel erg veel heb laten schieten, zelfs honkbaltrainingen skipte ik soms omdat ik aan de minimale aanwezigheid moest voldoen. Kijk, ik heb wel discipline op gedaan om bij "de beste" te horen, ik weet wat voor druk er bij komt kijken (de druk op zo een avond ligt écht hoog, 1 fout en je word erop aangesproken of uit de raid gezet). Tijdens het EK2008 was ik hele avonden op de moeilijkste baas in WoW ooit bezig, terwijl ik liever voetbal ging kijken, dat was de druppel en dat blies mij op.
Het probleem is inderdaad dat je WoW niet tussendoor kan spelen, als je WoW speelt is dat je vaste spel en de rest is maar voor een beetje erbij, en dat kan ik gewoon niet meer nu.
sommige lui hebben gewoon zand in hun gleufjequote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreemd om het niet fijn te vinden om in slaap te vallen in elkaars armen enzo
Met mijn worstenvingers of zal ik er dit keer zo'n venijnig latje bijpakken of wil je een zweepje?quote:
Een van m'n broertjes had dat dus een beetje. Niet 7 jaar lang, maar wel gewoon veel te veel tijd in gestoken terwijl hij in z'n pubertijd juist zich had moeten focussen op sociale zaken. Ik heb zelf ook WoW gespeeld en weet hoe veel tijd dat van je claimt. Ik ben zelf redelijk manisch wat zaken die ik leuk vind betreft; ik spendeer aan iets dat ik leuk vind zo 100% van m'n vrije tijd, en dan vind ik het na een tijdje dus ook gewoon echt niet leuk meer. Ging zo met WoW, maar ook met zaken als salsa-dansen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
Ik ook. Ik vind op dit moment Dungeon Defenders helemaal leuk en wil ook weer erg graag spelen, maar daar ben ik op een gegeven moment wel op uitgekeken. Dit itt tot WoW, waar je als je net een beetje goeie gear hebt toch weer een update krijgt waarbij je weer op 0 terecht komt.quote:Op maandag 7 november 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit is 1 van de redenen geweest waarom ik maar helemaal gestopt ben met die online RPG's. Ze vreten veelste veel tijd.
Dan wil je niet neuken, want dat schuurt als de ziektequote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sommige lui hebben gewoon zand in hun gleufje
nee, maar cactusnaaldjes doen ook pijnquote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan wil je niet neuken, want dat schuurt als de ziekte
Ben je nu verslaafd aan je dochter?quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Catbert het volgende:
Een van m'n broertjes had dat dus een beetje. Niet 7 jaar lang, maar wel gewoon veel te veel tijd in gestoken terwijl hij in z'n pubertijd juist zich had moeten focussen op sociale zaken. Ik heb zelf ook WoW gespeeld en weet hoe veel tijd dat van je claimt. Ik ben zelf redelijk manisch wat zaken die ik leuk vind betreft; ik spendeer aan iets dat ik leuk vind zo 100% van m'n vrije tijd, en dan vind ik het na een tijdje dus ook gewoon echt niet leuk meer. Ging zo met WoW, maar ook met zaken als salsa-dansen.
Ik ben nu redelijk 'anti' timesink games als WoW. Spelletjes zijn prima, maar je moet ze weg kunnen leggen. Op het moment dat tijd investeren een doel wordt (en niet de lol) gaat het bergafwaarts.
Ow het is ook heerlijk; maar goed slapen doe je niet. Sowieso als je in elkaars armen in slaap gaat vallen; dan gaat gegarandeerd iemands arm slapenquote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreemd om het niet fijn te vinden om in slaap te vallen in elkaars armen enzo
M'n dochter is een blijvende verliefdheid en niet te vergelijken met het tijdelijke plezier van een leuke gamequote:
Je bent geslaagd voor de papa-testquote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
M'n dochter is een blijvende verliefdheid en niet te vergelijken met het tijdelijke plezier van een leuke game
Doe maar een latje.quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met mijn worstenvingers of zal ik er dit keer zo'n venijnig latje bijpakken of wil je een zweepje?
Volgens mij was ik al geslaagd toen ik de spetterpoep test doorstondquote:
Okee laat die zoon later maar zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij was ik al geslaagd toen ik de spetterpoep test doorstond
Haha. Tja, alles wat er aan de bovenkant wit ingaat komt er onder oranje-bruin weer uitquote:
Zo goed als alleen maar tijdens werk, en als ik in bed lig. Voor de rest ben ik veel te drukquote:
Dat. Als ik op Fok zit weet je dat ik aan het WOGen ben, of me anderszins zit te vervelenquote:Op maandag 7 november 2011 16:47 schreef ook_gek het volgende:
Zo goed als alleen maar tijdens werk, en als ik in bed lig. Voor de rest ben ik veel te druk
Kan je nagaan, het lukt sommigen zelf zonder de hele tijd te gamenquote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
quote:Op maandag 7 november 2011 17:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, het lukt sommigen zelf zonder de hele tijd te gamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3½ inch floppydisks. flikker op met je gelikte zooi, ik wil 320*160 en *prieuwww* horen als er iets dood gaat. In spoiler een van de moeilijkste spelletjes ooit
Spreading the Word
Zolang het nog geen zes uur is...quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goedenmiddag...al is het eerder avond -_-
Het is al zo donker, blehquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik was vanmiddag er op uit. Zie ik een leuke vrouw binnen lopen en denk meteen "Hey, eindelijk een leuke vrouw van mijn leeftijd!"
Dus ik kijk nog een paar keer stieken haar kant op om oogcontact te krijgen...wacht eens even, ken ik haar niet al??
Dus ik kijk nog een paar keer goed...bleek het een ex van me te zijn![]()
Jammer, maar ze zag er verder wel leuk uit verder
Jah, dat blijkt maar weer eensquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Crutch het volgende:
[..]Je hebt wel een consistente vrouwensmaak dan.
Blikkie capucijnersquote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Het is hier koouuuhoud..
Wat eten jullie vanavond, ik ben inspiratieloos.
dat is toch geen avond eten!quote:
Ik wil je wel opwarmen hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Het is hier koouuuhoud..
Tis tenminste wel groente en 't is goedkoopquote:Op maandag 7 november 2011 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch geen avond eten!
zorg eens goed voor jezelf
zelfgemaakte pizza eten we hier![]()
zitten nu in de oven
Ik heb zelf een tosti op. Ik ben te moe en te lui om iets anders te doen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Het is hier koouuuhoud..
Iets met vis, in ieder gevalquote:Op maandag 7 november 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
Het is hier koouuuhoud..
Je kan je kleren in de wasmand gooien en op magische wijze vindt je ze dan schoon en opgevouwen terugquote:Op maandag 7 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Vanavond werd er weer eens voor me gekookt!
Weekje thuis heeft toch zijn voordelen![]()
Nou ja, meer voordelen kan ik eigenlijk niet opnoemen, maar deze in elk geval.
Hier niet hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je kan je kleren in de wasmand gooien en op magische wijze vindt je ze dan schoon en opgevouwen terug
Ik moest zelf opvouwen enzo.quote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je kan je kleren in de wasmand gooien en op magische wijze vindt je ze dan schoon en opgevouwen terug
Nietquote:
Ik herkende je bijna nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je de hele dag thuis bent hier verwachten ze dat je dat voor iedereen hebt gedaan als ze weer thuis komenquote:Op maandag 7 november 2011 18:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik bedoel als je al op jezelf woont en weer tijdelijk "thuis" woont/logeertquote:Op maandag 7 november 2011 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moest zelf opvouwen enzo.ook schoonmaken en stofzuigen.
Eigen wasmand. Alleen de schone was ligt bij elkaar in een wasmand en ja, daar slaan ze mijn kleren gewoon over.quote:Op maandag 7 november 2011 18:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet? Slaan ze jouw kleren gewoon over dan
![]()
Logisch.quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je de hele dag thuis bent hier verwachten ze dat je dat voor iedereen hebt gedaan als ze weer thuis komen
Door mn nieuwe UIquote:
De meeste studenten gaan toch naar huis om in het weekend de was laten doen en de voorraad kast te plunderenquote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik bedoel als je al op jezelf woont en weer tijdelijk "thuis" woont/logeert
Ik ken jou sowieso nog niet. Dus stel je eens voor.quote:
Ik moest vroeger ook gewoon stofzuigen, was opvouwen, afstoffen, afwassen, afdrogen, helpen boodschappen doen en noem het maar opquote:Op maandag 7 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Vanavond werd er weer eens voor me gekookt!
Weekje thuis heeft toch zijn voordelen![]()
Nou ja, meer voordelen kan ik eigenlijk niet opnoemen, maar deze in elk geval.
Ze is de nieuwe vriendin van Kreequote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken jou sowieso nog niet. Dus stel je eens voor.Wie ben je? Wat doe je?
Ik snap die van jou nietquote:
Ik kom hier soms wel eens binnenvallen, sinds een weekje ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken jou sowieso nog niet. Dus stel je eens voor.Wie ben je? Wat doe je?
En ik danquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is de nieuwe vriendin van Kree
Doe je dat dan uit jezelf of krijg je een klein duwtjequote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben verwend ik hang om de zoveel tijd de was op, stof zuig, kook of doe de afwas.
Het IS een capstan. Het spoeltje uit een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleidquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap die van jou nietzit er een verhaal achter ?
stamgastquote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kom hier soms wel eens binnenvallen, sinds een weekje ofzo![]()
en jij?
Ach ja, men moet toch wat verzinnen hequote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het IS een capstan. Het spoeltje uit een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleid
Mijn moeder vraagt dat.quote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe je dat dan uit jezelf of krijg je een klein duwtje
Is ook helemaal niet zoquote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik danmoet ik dan altijd eenzaam blijven als alle dames links en rechts worden ingepikt door andere.
Moonwalk, waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet zomaar je hebt dat stukje gemist ja
![]()
Ik ken Kree via hier en nu praten we op msn maar we zijn geen stelletje
Dat zag ik dus niet goed he, ik zag dit:quote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het IS een capstan. Het spoeltje uit een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Maar ondertussen zitten ze wel de hele tijd te hinten naar mails naar elkaar en hun msn-gesprekkenquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
Op de één of andere manier leek het me best origineelquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, men moet toch wat verzinnen he
In Rotterdam, maar ben Import uit Amsterdamquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moonwalk, waar woon je eigenlijk?
Doe het eens een keer uit jezelf, zal je zien hoe blij ze is. Maar niet te vaakquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt dat.
En soms zeg ik ja.
Arme Tijnquote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
stamgastBij deel 10000000000 zit ik hier nog steeds single en alleen
quote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat zag ik dus niet goed he, ik zag dit:En dit was dan nog de beste afbeelding die ik had teruggevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht trouwens ook dat het een klosje garen was en Capstan een 1 of andere Engelse voornaam of zoquote:Op maandag 7 november 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op de één of andere manier leek het me best origineel
Heus is het wel zo, als jullie op MSN praten is het serieus, dan hebben jullie vanaf nu een relatie.quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
Dankuquote:Op maandag 7 november 2011 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind deze veel leuker dan je oude trouwens
Goed dat ik dat weetquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heus is het wel zo, als jullie op MSN praten is het serieus, dan hebben jullie vanaf nu een relatie.[ afbeelding ]
Oh wel stukje dan?quote:Op maandag 7 november 2011 18:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
![]()
Oh ik voel me gelijk weer een stukje beterquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Arme Tijn
Maar troost je, ik hoor wel bij je team
Maar dan ga ik dus vreemdquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heus is het wel zo, als jullie op MSN praten is het serieus, dan hebben jullie vanaf nu een relatie.[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens ook dat het een klosje garen was en Capstan een 1 of andere Engelse voornaam of zo
Heb jij alleen Kree op msn dan?quote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus vreemdwant ik praat ook met mensen op skype en whatsapp enzo
en hij gaat ook vreemd want hij heeft meer mensen op msn
Weer te laat he Tijn, weer te laat.quote:Op maandag 7 november 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik danmoet ik dan altijd eenzaam blijven als alle dames links en rechts worden ingepikt door andere.
Ik had afgelopen weekend voor het eerst in jaren twee mensen tegelijk op MSNquote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus vreemdwant ik praat ook met mensen op skype en whatsapp enzo
en hij gaat ook vreemd want hij heeft meer mensen op msn
Nu weet ik tenminste hoe jij je altijd voeltquote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer te laat he Tijn, weer te laat.
Oh.quote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij niet alleen, hè?quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer te laat he Tijn, weer te laat.
quote:
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 7 november 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste hoe jij je altijd voelt
Ja natuurlijk, wij hebben ook gewoon een relatie.quote:Op maandag 7 november 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh.
Dus we hebben een relatie?[ afbeelding ]
Waarom, we zijn FOK!kers, we hebben geen vrienden.quote:Op maandag 7 november 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij aan de uitnodigingen denkt
Ik heb wel vriendenquote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, we zijn FOK!kers, we hebben geen vrienden.
Ik ben 26 , ik heb ooit de godgansedag msn gebruikt en liet mijn computer 24/7 aan staan ook als ik weg was. Dan stond msn op "afwezig" . Sinds een paar jaar heb ik echt zo geen behoefte aan msn meer. Mijn vrienden zijn er eigenlijk ook niet meer op te vinden, al het contact gaat via bellen/mail/skype/whatsapp/ping/twitter/facebook en afspreken natuurlijkquote:
Microsoft doesn't like this storyquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben 26 , ik heb ooit de godgansedag msn gebruikt en liet mijn computer 24/7 aan staan ook als ik weg was. Dan stond msn op "afwezig" . Sinds een paar jaar heb ik echt zo geen behoefte aan msn meer. Mijn vrienden zijn er eigenlijk ook niet meer op te vinden, al het contact gaat via bellen/mail/skype/whatsapp/ping/twitter/facebook en afspreken natuurlijk. Sinds (bijna) iedereen een smartphone heeft ben je zelfs te bereikbaar en is de behoefte om dan ook nog eens msn te hebben helemaal weg gegaan. Bij mij en mijn omgeving dan
.
Aangezien Kree msn wel als communicatiemiddel gebruikt heb ik maar weer msn genomen want het was heel leuk praten via DM enzo. Dat wou ik wel voortzetten en hij ook. Tot zo ver het boring msn verhaal
Nee er is geen date afgesproken en we gaan ook nog niet trouwenquote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wel stukje dan?
Wat niet is kan nog komen. Hebben jullie al een date afgesproken?
[..]
Oh ik voel me gelijk weer een stukje beter
Maar.... maar..... digitale vrienden tellen toch ook ?quote:Op maandag 7 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom, we zijn FOK!kers, we hebben geen vrienden.
Ben je voor Ajax of Feyenoord? Of hou je niet van voetbal?quote:Op maandag 7 november 2011 18:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee er is geen date afgesproken en we gaan ook nog niet trouwen
Ik hou niet van voetbal, ik vind alleen het EK en WK helemaal geweldigquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je voor Ajax of Feyenoord? Of hou je niet van voetbal?
Nee hè, nu heb je weer een dame gemist die niet van voetbal houdt, Tijn...quote:Op maandag 7 november 2011 18:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, ik vind alleen het EK en WK helemaal geweldig
Ik dus ookquote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hè, nu heb je weer een dame gemist die niet van voetbal houdt, Tijn...
Ik heb windows/microsoft ook ingeruildquote:
Ik merk het in mijn omgeving ook. Alleen niet bij mezelfquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
al het contact gaat via bellen/mail/skype/whatsapp/ping/twitter/facebook en afspreken natuurlijk. Sinds (bijna) iedereen een smartphone heeft ben je zelfs te bereikbaar en is de behoefte om dan ook nog eens msn te hebben helemaal weg gegaan. Bij mij en mijn omgeving dan
.
Ik ga me er deze week schuldig aan maken, morgen bij de Mediamarkt kijken of ik een MacBook Pro of Air ga kopen n ga hem dan gelijk morgen bestellen (gaat een 13 incher worden) , m'n Windows desktop zal ik niet zo snel inwisselen, maar als laptop lijkt het mij ideaal en ik heb vrijwel nog nooit met Mac gewerkt, dus ben benieuwd of Apple me ook op de deze markt gaat inpakken na de telefoon en mp3 markt.quote:Op maandag 7 november 2011 19:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb windows/microsoft ook ingeruilddus Microsoft heeft sowieso een hekel aan mij
Aan mijn lijf geen Apple. Lukt me tot nu toe primaquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
dus ben benieuwd of Apple me ook op de deze markt gaat inpakken na de telefoon en mp3 markt.
Het is heel handig maar ook heel vermoeiend. Soms zet ik gewoon die hele telefoon uitquote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik merk het in mijn omgeving ook. Alleen niet bij mezelf
Ik heb het nodig voor de dingen die ik doequote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aan mijn lijf geen Apple. Lukt me tot nu toe prima
Laat me raden, je werkt in de grafische vormgeving branche ?quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb het nodig voor de dingen die ik doe
Adgestudeert techneutje?quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb de macbookpro en ik kan er nog geen 1 klacht over bedenken. Ik heb mijn pc ook nog maar die raak ik niet meer aan. Iphone heb ik niet, jij wel dus?quote:Op maandag 7 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga me er deze week schuldig aan maken, morgen bij de Mediamarkt kijken of ik een MacBook Pro of Air ga kopen n ga hem dan gelijk morgen bestellen (gaat een 13 incher worden) , m'n Windows desktop zal ik niet zo snel inwisselen, maar als laptop lijkt het mij ideaal en ik heb vrijwel nog nooit met Mac gewerkt, dus ben benieuwd of Apple me ook op de deze markt gaat inpakken na de telefoon en mp3 markt.
Ik heb alleen maar een telefoon die niks kan. Bevalt primaquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is heel handig maar ook heel vermoeiend. Soms zet ik gewoon die hele telefoon uit![]()
Ik heb ook nog een andere telefoon die "niks" kan, en daar kan familie en dergelijke me altijd op bereiken
Toegegeven, ik maakte onlangs voor het eerst in mijn leven mee dat Internet Explorer niet meer deed wat ik wilde, dus toen heb ik maar meteen een andere browser genomen. Maar Apple weet ik nog steeds buiten de deur te houdenquote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hè, nu heb je weer een dame gemist die niet van voetbal houdt, Tijn...
Nee ik ben niet afgestudeerd en ja ik probeerde je vraag te ontwijkenquote:
Is het straks een grote Dream Theater of Opeth fanquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAls ze nu ook nog eens van metal houdt dan ga ik huilen
Metal is wel vet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
InderdaadAls ze nu ook nog eens van metal houdt dan ga ik huilen
Dan ga ik nog harder huilenquote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het straks een grote Dream Theater of Opeth fan.
Eerlijk antwoord, daar kan ik wat mee, thanks!quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik ben niet afgestudeerd en ja ik probeerde je vraag te ontwijken![]()
Ik moet mijn studie nog afronden maar ben heel ondernemend in de multimediawereld en daar heb ik een Apple voor nodig. Ben begonnen op mijn pc en heb daar extra geheugen voor gekocht en al die dingen maar er komt een punt dat je een Apple nodig hebt als je je met videoproducties, commercials en jingles etc bezig houdt.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:10 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord, daar kan ik wat mee, thanks!
Heb toevallig vandaag eens een cd van het stof gehaald waar ik meer dan 8 jaar geleden naar geluisterd heb, en wat blijft dat een monsterlijke cd. Het gaat om Decipher van de band After Forever, damn wat vreemd dat ik dit album zoveel jaar niet gedraaid heb, was heel die band bijna vergeten nadat ze gestopt waren.quote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Metal is wel vet.
Wat vind jij, Moonwalk?
Ik ben niet speciaal fan van metal, ik hou gewoon heel erg van muziek en dan maakt het genre me eigenlijk helemaal niet zoveel uit. Klinkt gek maar het komt er op neer dat als ik een goed/leuk nummer hoor, dat ik dan niet denk: ieeeuw metal/pop/urban/klassiek/volks/rock/ofwatdanookquote:Op maandag 7 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Metal is wel vet.
Wat vind jij, Moonwalk?
Dat is wel een gave band.quote:Op maandag 7 november 2011 19:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag eens een cd van het stof gehaald waar ik meer dan 8 jaar geleden naar geluisterd heb, en wat blijft dat een monsterlijke cd. Het gaat om Decipher van de band After Forever, damn wat vreemd dat ik dit album zoveel jaar niet gedraaid heb, was heel die band bijna vergeten nadat ze gestopt waren.
Haiquote:
Ik snap dat het hier soms net een kruisverhoor voor je is, leuk dat je toch terug blijft komen in dit topicquote:
Zekerweten, ga de andere albums ook maar weer eens opzetten.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hou niet van voetbal, ik vind alleen het EK en WK helemaal geweldig
Het is hier altijd wel gezellig en ik moet gewoon niet happen als iemand zit te sarrenquote:Op maandag 7 november 2011 19:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ik snap dat het hier soms net een kruisverhoor voor je is, leuk dat je toch terug blijft komen in dit topic
En andere sporten?quote:
onzin, sinds apple op intelarchitectuur is overgestapt. sterker nog, bij apple zit je vast aan bepaalde hardware aangezien ze de pro niet meer zullen leveren binnenkort.quote:Op maandag 7 november 2011 19:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik ben niet afgestudeerd en ja ik probeerde je vraag te ontwijken![]()
Ik moet mijn studie nog afronden maar ben heel ondernemend in de multimediawereld en daar heb ik een Apple voor nodig. Ben begonnen op mijn pc en heb daar extra geheugen voor gekocht en al die dingen maar er komt een punt dat je een Apple nodig hebt als je je met videoproducties, commercials en jingles etc bezig houdt.
Wat ik altijd grappig vind, kijk, dat iedereen ineens voetbal kijkt is logisch want het is het gesprek van de dag en gewoon hartstikke gezellig om met een grote groep te kijken. Maar je hebt zoveel mensen die dan ineens hun huis helemaal oranje gaan maken en pretenderen dat ze de grootste supporters zijn , daar moet ik echt van kotsen. De Oranje clowns wel te verstaan.quote:
Ik heb toch echt hele grote problemen gehad met microsoft en die heb ik geprobeerd op te lossen omdat een macbook pro aanschaffen een hele uitgave was. Zeker als je een pc hebt waar je al wat geld in hebt gepompt. Aangezien de aanschaf van een macbookpro mijn problemen heeft opgelost en ik alles gewoon zonder gezeur kan doen en kan afleveren, is het voor mij een geslaagde aankoop. Als een PC voor een ander werkt dan vind ik dat bestquote:Op maandag 7 november 2011 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin, sinds apple op intelarchitectuur is overgestapt. sterker nog, bij apple zit je vast aan bepaalde hardware aangezien ze de pro niet meer zullen leveren binnenkort.
bij een pc heb je die vrijheid wel en kun je dus een systeem bouwen wat 1000x sneller werkt dan een apple. wellicht qua software dat apple nog voorloopt maar ook dat zal niet lang meer duren met de komst van de nieuwe versie van (het mindere) fcp.
aldus een tevreden apple-gebruiker.
als je pc op 32bit draaide met windows vista om maar wat te noemen is je perceptie nogal logisch. mijn punt was dat al die claims mbt apple nu vaak allang achterhaald zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb toch echt hele grote problemen gehad met microsoft en die heb ik geprobeerd op te lossen omdat een macbook pro aanschaffen een hele uitgave was. Zeker als je een pc hebt waar je al wat geld in hebt gepompt. Aangezien de aanschaf van een macbookpro mijn problemen heeft opgelost en ik alles gewoon zonder gezeur kan doen en kan afleveren, is het voor mij een geslaagde aankoop. Als een PC voor een ander werkt dan vind ik dat best
Wat voor dingen volg je dan wel?quote:
Nou ik ben absoluut niet van de apple/windows oorlog, ik ben er blij mee en kan mijn werk er ook op doen. Daarnaast heb ik serieus geen 1 keer een probleem gehad met vervelende pop-ups, vastlopen, virussen en al die andere microsoft ellende. De echte microsoft lover zal er allemaal antwoorden op hebben, voor mij is de ervaring dat ik precies hetzelfde doe en nergens last van heb. Dus ik ben blij met mijn Apple. Een iphone heb ik nog geen behoefte aanquote:Op maandag 7 november 2011 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
als je pc op 32bit draaide met windows vista om maar wat te noemen is je perceptie nogal logisch. mijn punt was dat al die claims mbt apple nu vaak allang achterhaald zijn.
hmm. ik zou een air kopen. want laptop dus gewicht is belangrijk, accuduur, en de air is vwb snelheid erg toegenomen sinds apple er nu i3/i5 processors in heeft gestopt (daarvoor was het de core2duo, zit een groot snelheidsverschil in als ik de benchmarks zie).quote:Op maandag 7 november 2011 19:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik altijd grappig vind, kijk, dat iedereen ineens voetbal kijkt is logisch want het is het gesprek van de dag en gewoon hartstikke gezellig om met een grote groep te kijken. Maar je hebt zoveel mensen die dan ineens hun huis helemaal oranje gaan maken en pretenderen dat ze de grootste supporters zijn , daar moet ik echt van kotsen. De Oranje clowns wel te verstaan.
@Dawg
Zou jij een Pro of Air 13 kopen nu? Ik twijfel omdat ik bootcamp moet gaan draaien en bang ben dat de SSD niet groot genoeg is (128 GB), dat is het enige waarom ik eerder een MBP zou nemen op dit moment maar het design, gewicht en resolutie van de Air staan me heel erg aan.
Mahlzeit!quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zekerweten, ga de andere albums ook maar weer eens opzetten.
@Bartholomeus
Guten tag her Bartholomeus
Series, het nieuws....quote:Op maandag 7 november 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor dingen volg je dan wel?
Ah gelukkig, dan ben ik in ieder geval niet de enige ^^.quote:
was niet mijn bedoelingquote:Op maandag 7 november 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou ik ben absoluut niet van de apple/windows oorlog, ik ben er blij mee en kan mijn werk er ook op doen. Daarnaast heb ik serieus geen 1 keer een probleem gehad met vervelende pop-ups, vastlopen, virussen en al die andere microsoft ellende. De echte microsoft lover zal er allemaal antwoorden op hebben, voor mij is de ervaring dat ik precies hetzelfde doe en nergens last van heb. Dus ik ben blij met mijn Apple. Een iphone heb ik nog geen behoefte aanen een ipod heb ik ook niet, en heb ik ook niet nodig
Als je ze dan naar mij toe jaagt heb ik daar geen problemen mee.quote:
Hell noquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ze dan naar mij toe jaagt heb ik daar geen problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hell noOf jij er iets over te zeggen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee. Maar dan nogquote:Op maandag 7 november 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij er iets over te zeggen hebt
mijn nerdmoment zal ook niet geholpen hebben, maar boeien. je moet maar zo denken, ze komen toch wel weer terug, ze kunnen ons niet missen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan ben ik in ieder geval niet de enige ^^.
Alleen de leuke vrouwen. De niet leuke vrouwen stuur ik terug naar jouquote:
Wacht maar tot de leuke vrouwen bij jouw komen, ze je vervolgens opsluiten en met elkaar aan de slag gaan, zit je daar even voor lul en dan ken je nog eens opruimen ook.quote:Op maandag 7 november 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de leuke vrouwen. De niet leuke vrouwen stuur ik terug naar jou
He!quote:Op maandag 7 november 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de leuke vrouwen. De niet leuke vrouwen stuur ik terug naar jou
Als ik kijken magquote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot de leuke vrouwen bij jouw komen, ze je vervolgens opsluiten en met elkaar aan de slag gaan, zit je daar even voor lul en dan ken je nog eens opruimen ook.
Is goedquote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
He!![]()
Wij zijn beide te goed voor de niet-leuke vrouwen. Daar mag iemand anders zich mee vermaken
Is dat zo raar dan? Ik vind van niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dan ben ik in ieder geval niet de enige ^^.
knappe vrouwen als ze je opgesloten krijgen, toch? je bent toch geen mietje.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot de leuke vrouwen bij jouw komen, ze je vervolgens opsluiten en met elkaar aan de slag gaan, zit je daar even voor lul en dan ken je nog eens opruimen ook.
Hey , ze kunnen je met een smerige list opgesloten krijgen hé !quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
knappe vrouwen als ze je opgesloten krijgen, toch? je bent toch geen mietje.
maar niet je spelling!quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hey , ze kunnen je met een smerige list opgesloten krijgen hé !
@Strawberry
Ik weet niet of het nieuws volgen ongewoon is, weet wel dat er bijna niemand in mijn omgeving zodanig zijn Nu.nl applicatie in te gaten houd als ik, en daarnaast kijk ik ook nog eens regelmatig praatprogramma's op televisie als het een onderwerp betreft die ik interessant vind. Blijft natuurlijk de algehele ontwikkeling die je bevorderd wanneer je weet wat er in de wereld gebeurd + het verbeterd je meningsvorming.
Ik heb jou gister nog opquote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik vind van niet.
Mijn spelling is inderdaad niet vlekkeloos , maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo heel erg veel aandacht aan besteed. Ben de engelse taal meer meester dan de Nederlandse, van mij mogen ze vandaag nog overstappen. Probleem met mij is vaak dat ik verder vooruit denk dan wat ik aan het tikken ben, haal zo ongelofelijk veel fouten uit mijn teksten wanneer ik ze voor een tweede keer terug lees, hier ook weer.quote:Op maandag 7 november 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
maar niet je spelling!
een list? als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. ergo: 4 bloedmooie vrouwen die gouden (naakte) bergen beloven kun je niet vertrouwen. tenzij het een opname van een pornoscene betreft.
Idem hier, niets mis mee.quote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hey , ze kunnen je met een smerige list opgesloten krijgen hé !
@Strawberry
Ik weet niet of het nieuws volgen ongewoon is, weet wel dat er bijna niemand in mijn omgeving zodanig zijn Nu.nl applicatie in te gaten houd als ik, en daarnaast kijk ik ook nog eens regelmatig praatprogramma's op televisie als het een onderwerp betreft die ik interessant vind. Blijft natuurlijk de algehele ontwikkeling die je bevorderd wanneer je weet wat er in de wereld gebeurd + het verbeterd je meningsvorming.
Euh. Watskebeurt?quote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, dat kon beter gaan. Ook slechter.
Ik heb de papieren ondertekend en mijn paspoort kopie toegevoegd. Ik heb nog wat rommeltjes van haar gevonden en meegegeven. Over een paar maandjes weer eens kijken of ik dan wel behoefte heb om haar te zien.
Ze wilde graag in persoon afspreken omdat ze me niet het gevoel wilde geven dat ze me nooit meer zou willen zien. Ze was beleefd en probeerde te informeren naar hoe het met me was.
Ze is in ieder geval meer volwassen dan de afgelopen 5 jaar. Althans, dat deed ze voorkomen.
Klinkt ok. Nu NEXT!quote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, dat kon beter gaan. Ook slechter.
Ik heb de papieren ondertekend en mijn paspoort kopie toegevoegd. Ik heb nog wat rommeltjes van haar gevonden en meegegeven. Over een paar maandjes weer eens kijken of ik dan wel behoefte heb om haar te zien.
Ze wilde graag in persoon afspreken omdat ze me niet het gevoel wilde geven dat ze me nooit meer zou willen zien. Ze was beleefd en probeerde te informeren naar hoe het met me was.
Ze is in ieder geval meer volwassen dan de afgelopen 5 jaar. Althans, dat deed ze voorkomen.
Moest het een en ander ondertekenen voor de huurvereniging om mijn ex uit te schrijven.quote:
Next? Als in de disco? Ik ben momenteel niet in de stemming om te dansen, if you don't mind.quote:
Hmmkayquote:Op maandag 7 november 2011 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest het een en ander ondertekenen voor de huurvereniging om mijn ex uit te schrijven.
Het heeft me wel meer dan iets gedaan. Ik zat er de eerste 2 weken helemaal doorheen. Bijna 5 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 20:01 schreef Sinji het volgende:
Haha, nee next meisje man. Het heeft je dus wel wat gedaan..
Was zij die het had uitgemaakt of jij?
Hoelang geleden is het uitgegaan dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heeft me wel meer dan iets gedaan. Ik zat er de eerste 2 weken helemaal doorheen. Bijna 5 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten.
Het was haar initiatief.
Volgend meisje ben ik al eventjes naar op zoek, en ben 2 potentiele mevrouw Kaneelstokjes tegengekomen. 1 is lesbisch en de ander heeft een vriend. Beide al een week of meer niet gezien.
16 september. Bijna 2 maanden nu. Ik mis nog steeds wat we hadden en hoe zij toen was. Maar dat lijkt me niet meer dan natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 20:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoelang geleden is het uitgegaan dan?
Straw, hoe gaat 't eigenlijk met jou op liefdesgebied?quote:Op maandag 7 november 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik vind van niet.
quote:
quote:
En mij vraagtie niks he?quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi dames. Hoe gaat het met jullie?
Wattuh?quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Supersoep het volgende:
Verdomme magnetronkoffie vuile combobreaker.
Wat is daar mis mee? Half fok spamt tegenwoordig in 't Engelsquote:
Ik heb net een trui op mijn bed gelegd.quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi dames. Hoe gaat het met jullie?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef Supersoep het volgende:
Niks hoor. Ik ga zulke dingen principieel niet uitleggen.
Dat zeg je apodictisch.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb net een trui op mijn bed gelegd.
That was random.quote:Op maandag 7 november 2011 20:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb net een trui op mijn bed gelegd.
In dit geval niet dusquote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo kun je wel testen of het iemand is met jouw soort humor
Hoi Sinji. Hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 7 november 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
That was random.
Wat ben je van plan met die trui.
Hoe kom je daar ineens zo bij?quote:Op maandag 7 november 2011 20:24 schreef formerjellybean het volgende:
gatver een roze muur in een huis blehhhh ik zou dus niet zo blij worden van een make-over met een roze kamer
Misschien handig een quote mee te nemen in je bericht zodat iedereen weet tegen wie je 't hebtquote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
Zodra jij mijn nieuwsgierigheid hebt gestild, ga ik daar zeker antwoord op geven.
Internet-analfabetisme is echt zo'n turn-off.quote:Op maandag 7 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zo kun je wel testen of het iemand is met jouw soort humor
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Ik zit op mijn htc, niet zo snel als een pc.
Man ik ben een rijmmonster vandaag.
En je kunt rijmen, en je hebt stijl, en je doet aan muay thai en koken. Daar boven op ben je ook nog eens een knappe kerel.quote:Op maandag 7 november 2011 20:28 schreef Sinji het volgende:
Ik zit op mijn htc, niet zo snel als een pc.
Man ik ben een rijmmonster vandaag.
Vervolgens kan je ook nog eens de rekening betalen voor de spullen en sta je publiekelijk voor lul als het er niet uitziet. Was een stel uit Spijkenisse die aan dat programma van Krabbé had meegedaan, die hadden van tevoren aangegeven dat ze geen rood in het huis wilden, welke kleur was de dominant? Juistem.... rood.quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou sowieso al m'n huis niet laten verbouwen door een stel onbekenden. Met of zonder camera
En dat was ook het programma over in het rood staanquote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vervolgens kan je ook nog eens de rekening betalen voor de spullen en sta je publiekelijk voor lul als het er niet uitziet. Was een stel uit Spijkenisse die aan dat programma van Krabbé had meegedaan, die hadden van tevoren aangegeven dat ze geen rood in het huis wilden, welke kleur was de dominant? Juistem.... rood.
Als je ook nog eens betalen moet kan ik me al helemaal niet voorstellen dat er überhaupt iemand met zoiets mee wil doenquote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vervolgens kan je ook nog eens de rekening betalen voor de spullen en sta je publiekelijk voor lul als het er niet uitziet. Was een stel uit Spijkenisse die aan dat programma van Krabbé had meegedaan, die hadden van tevoren aangegeven dat ze geen rood in het huis wilden, welke kleur was de dominant? Juistem.... rood.
Hoe weet je dat allemaal zo? Aahh warempel, je zag natuurlijk mijn fobo!quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je kunt rijmen, en je hebt stijl, en je doet aan muay thai en koken. Daar boven op ben je ook nog eens een knappe kerel.
Als ik gay was had ik het wel geweten.
De homo universalis van de 21e eeuw.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal zo? Aahh warempel, je zag natuurlijk mijn fobo!
Maargoed. Lanter, ik wacht
Niets meer. Ik heb hem niet voor niets uitgetrokken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
LF. Zodra jij mijn nieuwsgierigheid hebt gestild, ga ik daar zeker antwoord op geven.
Je vergeet aardbei, rhubsje en MFN. Het wordt een steeds mooiere verdeling van mannen en vrouwen in dit topicquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
De dames druppelen binnen.
Zijn Loka, Myra en Moonwalk ook nog ergens?
Haha ja, wie weet zat dat in het achterhoofd van de producers als ze de wens van die mense naan de kans schuivenquote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was ook het programma over in het rood staanDat is een beetje leuke galgenhumor
Zitten fappen op je fobo natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je dat allemaal zo? Aahh warempel, je zag natuurlijk mijn fobo!
Maargoed. Lanter, ik wacht
hallo IkStampOpTacos heb jij nog geneukt of ben je toevallig verliefd op iemandquote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zijn we niet wat afgedwaald van het onderwerp? Just sayin'.
We zijn allemaal druk bezig met versieren, maar jij wil tips?quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het kan aan mij liggen maar zijn we niet wat afgedwaald van het onderwerp? Just sayin'.
Je hebt helemaal gelijk. Dat geeft een burger moed.quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vergeet aardbei, rhubsje en MFN. Het wordt een steeds mooiere verdeling van mannen en vrouwen in dit topic
Ik ben moe, waardoor ik het koud heb, waardoor ik hoofdpijn heb, waardoor ik moe ben.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
De dames druppelen binnen.
Zijn Loka, Myra en Moonwalk ook nog ergens?
Niet doorvertellen maar ik probeer Cactus1 te versieren.quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Betekent dat ook dat elke FOK!er in nood in dit topic een FOK!ster toegewezen krijgt?quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vergeet aardbei, rhubsje en MFN. Het wordt een steeds mooiere verdeling van mannen en vrouwen in dit topic
Lukt het studeren een beetje?quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben moe, waardoor ik het koud heb, waardoor ik hoofdpijn heb, waardoor ik moe ben.
Zo. Dat waren mijn klachten voor nu.
Vind ik wel ja. Al moet die fokker zich vervolgens wel bewijzen tijdens een datequote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat elke FOK!er in nood in dit topic een FOK!ster toegewezen krijgt?
Rag er 2 paracetamol in en gaan met die banaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben moe, waardoor ik het koud heb, waardoor ik hoofdpijn heb, waardoor ik moe ben.
Zo. Dat waren mijn klachten voor nu.
Het dwaalt soms wel af, maar als er een vraag gestend wordt, zijn er tig users die daar op reagerenquote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik zal net doen alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet doorvertellen maar ik probeer Cactus1 te versieren.
Ik zit rond een 7 voor marketing, definitieve cijfers kan nog iets schommelen. Voor de rest alles ingeleverd, moet nog op een paar vakken wachten. Tot nu toe alles boven de 7.quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lukt het studeren een beetje?
Nope, maar je mag er wel 1 proberen te versierenquote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef benzin het volgende:
Betekent dat ook dat elke FOK!er in nood in dit topic een FOK!ster toegewezen krijgt?
Jawel en nee, ik vind het wel interessant om de 'discussie' te volgen maar het lijkt nergens heen te gaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hallo IkStampOpTacos heb jij nog geneukt of ben je toevallig verliefd op iemand
Nee hoor, maar misschien zijn er mensen die wel echt nog wat willen vragen en het ging nou eenmaal niet meer echt over het oorspronkelijke onderwerp.quote:Op maandag 7 november 2011 20:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
We zijn allemaal druk bezig met versieren, maar jij wil tips?
Subtiel ben ik he?quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal net doen alsof ik dit niet gelezen heb.
Dat zijn cijfers waar je mee thuis kunt komen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit rond een 7 voor marketing, definitieve cijfers kan nog iets schommelen. Voor de rest alles ingeleverd, moet nog op een paar vakken wachten. Tot nu toe alles boven de 7.
Leuk toch!quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kreeg trouwens een aanbieding vandaag om vrijwilligerswerk te doen, computerlessen geven. En ik kwam alleen maar voor een bakje koffie!
Naja, ik heb gezegd dat ik er over zou nadenken. Bovendien heb ik al m';n cursusboeken een paar maanden terug al aan iemand weggegeven die er meer aan zou hebben dan ik
Ik moest gisteren leren. Ik heb nu alles afgerond en begin volgende week gewoon aan het nieuwe kwartaal.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiel ben ik he?
[..]
Dat zijn cijfers waar je mee thuis kunt komen.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat je moest leren voor iets, of iets maken. Of ik weet het niet meer en ik raaskal. Verwar ik je met iemand anders?
Dat is dan gelijk de eerste les. Wees assertief en gooi je vraag ertussen. Er is geen vrouw die van afwachtende types houdt, die een beetje op de achtergrond loopt te schuifelen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nee hoor, maar misschien zijn er mensen die wel echt nog wat willen vragen en het ging nou eenmaal niet meer echt over het oorspronkelijke onderwerp.
Denk dat je het verward met die van mij, ik heb ze alle 3 nog waar morgen zeer mogelijk de lastigste. Ga zo maar weer eens aan het werk, met een beetje geluk kan ik nog slapen vanavond, eerst maar eens verder met "Rush" Luisteren voor ik aan het werk ga ^^.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiel ben ik he?
[..]
Dat zijn cijfers waar je mee thuis kunt komen.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat je moest leren voor iets, of iets maken. Of ik weet het niet meer en ik raaskal. Verwar ik je met iemand anders?
Mwa, vragen worden er echt wel tussendoor gegooid. Het probleem van de meeste hier is niet 1,2,3 op te lossen; het is een lang proces met 2 stappen vooruit en 1 stap terug.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nee hoor, maar misschien zijn er mensen die wel echt nog wat willen vragen en het ging nou eenmaal niet meer echt over het oorspronkelijke onderwerp.
Klopt! Maar dat is dan al vaak reden één waarom ze überhaupt overwegen om hier te komen posten.quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan gelijk de eerste les. Wees assertief en gooi je vraag ertussen. Er is geen vrouw die van afwachtende types houdt, die een beetje op de achtergrond loopt te schuifelen.
Daarbij struikel je toch ook niet de hele dag over mensen die je wil versieren? Ik niet namelijkquote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Axel1988 het volgende:
Mwa, vragen worden er echt wel tussendoor gegooid. Het probleem van de meeste hier is niet 1,2,3 op te lossen; het is een lang proces met 2 stappen vooruit en 1 stap terug.
Dan hebben ze nu de tip kunnen lezen. Hartelijk dank voor je bijdragequote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Klopt! Maar dat is dan al vaak reden één waarom ze überhaupt overwegen om hier te komen posten.
Nee opzich niet. Al vind ik wel dat er genoeg interessante dames rondlopen wanneer ik een middag de stad in ga of een avond op stap ga. Mogelijkheden genoeg dan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarbij struikel je toch ook niet de hele dag over mensen die je wil versieren? Ik niet namelijk
hoi jelly!quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
hier is een hele belangrijke tip bij versieren zeg hoi
Je hebt verschillende vormen:quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef formerjellybean het volgende:
hier is een hele belangrijke tip bij versieren zeg hoi
Ja, zeker leuk! Ik wou er alleen eerst nog over nadenken ipv meteen ja te zeggenquote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk toch!
altijd fijn als mensen je waarderen en dat uiten
en je kunt mensen weer wat leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |