SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed hadquote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Keyos het volgende:
Tuurlijk ligt het ook aan jezelf, en tuurlijk heb ik wel contacten gemaakt na de cross-realm, alleen het voelde toch allemaal anders aan, minder gezellig en knus. Ik vind het juist leuk dat wanneer ik ging PvP'en in de classic WoW dat je altijd dezelfde mensen tegen komt. Dan is het écht van "ow shit die André zit erin, oppassen geblazen" , dat vond ik leuk.
Het vervelende met WoW is dat wanneer je kapt de kriebels altijd weer omhoog komen in bepaalde situaties. Ik ben al meerdere keren gestopt (op dit moment speel ik het ook niet) en als één van mijn vrienden het dan ineens weer intensief gaat spelen gaat het kriebelen, en met een nieuwe expansion is het helemaal raak. Het is zo vervelend dat het zo moeilijk is om er een volledig punt achter te zetten.
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bentquote:
hahah op fok! zitten?quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen jullie happen lekker
Maar gamen is niks voor mij. Heb er geen geduld voor of de tijd.
Kan heel veel andere dingen bedenken om te doen ipv gamen.
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.quote:
Dat is dus het probleem waar ik tegenaan ben gelopen, ik ben uiteindelijk toen ik rond die leeftijd was in een top 30 van de wereld Guild terechtgekomen, en dan zit je vast aan minimaal 4 avonden in de week waar je in de 2 weken maximaal 1 van kon missen. Vandaar dat ik het er ook over had dat ik om dat bereiken heel erg veel heb laten schieten, zelfs honkbaltrainingen skipte ik soms omdat ik aan de minimale aanwezigheid moest voldoen. Kijk, ik heb wel discipline op gedaan om bij "de beste" te horen, ik weet wat voor druk er bij komt kijken (de druk op zo een avond ligt écht hoog, 1 fout en je word erop aangesproken of uit de raid gezet). Tijdens het EK2008 was ik hele avonden op de moeilijkste baas in WoW ooit bezig, terwijl ik liever voetbal ging kijken, dat was de druppel en dat blies mij op.quote:Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed had
Ik snap je behoefte wel om weer te gaan spelen. Zeker nu de winter weer voor de deur staat, maar het probleem is dat je het niet een beetje kunt spelen. Je kunt niet 1x per week inloggen en even 2u spelen. Het slokt gewoon al je tijd op en dat wil ik gewoon echt niet meer. Super leuke tijd gehad, maar het blijft een mooie herinnering. Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
Tieten vastpakkenquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.
Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.quote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tieten vastpakkenIs dat je hobby ja?
Wiseguyquote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent
Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is?quote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:
Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”quote:Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent
Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doenquote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is?
Je vergeet Paiqquote:Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef kree het volgende:
Nouja, wat doe je op internet vraag ik me dan af even.
Moet zeggen wat mij routine is.
Fok checken, mail checken en verder nog wat muziek sites en youtube.
En dan houdt het wel op eigenlijk![]()
Oh en msn natuurlijk en facebook/hyves.
Niks mis mee overigens
Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme.quote:Op maandag 7 november 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doen
quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vergeet PaiqEn wat is het verschil tussen een muzieksite en YouTube en wat noem jij checken als je vrij veel post? Ofwel, je zit de hele dag op internet
Ben je ook een stiekeme kontenknijper? Dat als je ergens in een drukke menigte staat dat je opeens zo'n hand op je billen of tussen je benen voelt?quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Supersoep het volgende:
Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.
Niemand wil slapen in mijn bed.quote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Geef me ongelijk danquote:Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |