abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104077937

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
pi_104077948
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef Keyos het volgende:

Tuurlijk ligt het ook aan jezelf, en tuurlijk heb ik wel contacten gemaakt na de cross-realm, alleen het voelde toch allemaal anders aan, minder gezellig en knus. Ik vind het juist leuk dat wanneer ik ging PvP'en in de classic WoW dat je altijd dezelfde mensen tegen komt. Dan is het écht van "ow shit die André zit erin, oppassen geblazen" , dat vond ik leuk.

Het vervelende met WoW is dat wanneer je kapt de kriebels altijd weer omhoog komen in bepaalde situaties. Ik ben al meerdere keren gestopt (op dit moment speel ik het ook niet) en als één van mijn vrienden het dan ineens weer intensief gaat spelen gaat het kriebelen, en met een nieuwe expansion is het helemaal raak. Het is zo vervelend dat het zo moeilijk is om er een volledig punt achter te zetten.
Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed had :')
Ik snap je behoefte wel om weer te gaan spelen. Zeker nu de winter weer voor de deur staat, maar het probleem is dat je het niet een beetje kunt spelen. Je kunt niet 1x per week inloggen en even 2u spelen. Het slokt gewoon al je tijd op en dat wil ik gewoon echt niet meer. Super leuke tijd gehad, maar het blijft een mooie herinnering. Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
pi_104077972

Iets voor Myraela?

M'n EVE Online account is nog steeds actief volgens mij, aka "Spreadsheets in space". :') Blijft wel ongenadig leuk om andermans schip op te blazen waar hij miljoenen aan heeft uitgegeven Dat soort financiele risico's loop je niet snel in andere MMO's.
Ron Paul 2012
pi_104077977
Nu het toch over gamen gaat heb me er vroeger wel mee vermaakt.
Maar het kan me nu niet veel meer boeien eigenlijk.

Heb niet eens meer een spel op m'n computer staan ;)
Do what you love, love what you do!
  maandag 7 november 2011 @ 16:01:06 #5
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104077997
Eenzaam klink zo alleen ;(
Spreading the Word
  maandag 7 november 2011 @ 16:01:15 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104078004
Mensen mensen jullie happen lekker :D

Maar gamen is niks voor mij. Heb er geen geduld voor of de tijd.

Kan heel veel andere dingen bedenken om te doen ipv gamen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104078029
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Eenzaam klink zo alleen ;(
Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent :7
pi_104078032
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef ook_gek het volgende:
Mensen mensen jullie happen lekker :D

Maar gamen is niks voor mij. Heb er geen geduld voor of de tijd.

Kan heel veel andere dingen bedenken om te doen ipv gamen.
hahah op fok! zitten?
pi_104078070
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef kree het volgende:

[..]

hahah op fok! zitten?
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.
Ron Paul 2012
  maandag 7 november 2011 @ 16:04:37 #10
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104078119
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 15:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet lang gespeeld en ben pas begonnen toen Cata uitkwam, maar was binnen no time hooked en een half jaar non-stop ingelogd geweest. Studie/werk ging bijna naar de haaien, vrienden waren saai, niks boeide me alleen spelen. Ik was ook best goed, terwijl ik nog nooit in mijn leven gegamed had :')
Ik snap je behoefte wel om weer te gaan spelen. Zeker nu de winter weer voor de deur staat, maar het probleem is dat je het niet een beetje kunt spelen. Je kunt niet 1x per week inloggen en even 2u spelen. Het slokt gewoon al je tijd op en dat wil ik gewoon echt niet meer. Super leuke tijd gehad, maar het blijft een mooie herinnering. Ik werd ook altijd zo droevig van die gastjes van een jaar of 17 die al 6 jaar speelden en dag in dag uit online waren en hun hele pubertijd verknalden met gamen. Ze hadden geen ervaring met meisjes, ze wisten zich niet te vermaken buiten hun pc en hadden gewoon geen sociaal leven en waren eigenlijk dood eenzaam.
Dat is dus het probleem waar ik tegenaan ben gelopen, ik ben uiteindelijk toen ik rond die leeftijd was in een top 30 van de wereld Guild terechtgekomen, en dan zit je vast aan minimaal 4 avonden in de week waar je in de 2 weken maximaal 1 van kon missen. Vandaar dat ik het er ook over had dat ik om dat bereiken heel erg veel heb laten schieten, zelfs honkbaltrainingen skipte ik soms omdat ik aan de minimale aanwezigheid moest voldoen. Kijk, ik heb wel discipline op gedaan om bij "de beste" te horen, ik weet wat voor druk er bij komt kijken (de druk op zo een avond ligt écht hoog, 1 fout en je word erop aangesproken of uit de raid gezet). Tijdens het EK2008 was ik hele avonden op de moeilijkste baas in WoW ooit bezig, terwijl ik liever voetbal ging kijken, dat was de druppel en dat blies mij op.

Het probleem is inderdaad dat je WoW niet tussendoor kan spelen, als je WoW speelt is dat je vaste spel en de rest is maar voor een beetje erbij, en dat kan ik gewoon niet meer nu.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104078124
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Zuipen, neuken en tieten vastpakken. Voor sommige mensen zou het wat mij betreft verplichte kost moeten zijn om eens rustig een spel te spelen zodat ze niet constant als een dolle ADHD-er door het huis rennen.
Tieten vastpakken :') Is dat je hobby ja?
pi_104078181
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Tieten vastpakken :') Is dat je hobby ja?
Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.
Ron Paul 2012
  maandag 7 november 2011 @ 16:06:40 #13
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104078192
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alleen hoeft niet eenzaam te zijn en eenzaam kun je je juist ook goed voelen als je niet alleen bent :7
Wiseguy :D dan nog, liever knuffeleb dan gamen :*
Spreading the Word
pi_104078198
Nouja, wat doe je op internet vraag ik me dan af even.

Moet zeggen wat mij routine is.

Fok checken, mail checken en verder nog wat muziek sites en youtube.
En dan houdt het wel op eigenlijk :')

Oh en msn natuurlijk en facebook/hyves.

Niks mis mee overigens :)
pi_104078232
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef Supersoep het volgende:

Ja, maar dan ook echt stevig vastpakken, niet dat halve werk steeds van er eens rustig over strijken met de hand. Nee, niks van dat.
Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is? :D
pi_104078237
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Ron Paul 2012
pi_104078286
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:

“Two people can sleep in the same bed and still be alone when they close their eyes”
Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doen :')
pi_104078337
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gewoon lekker graaien zeg maar, zoals Turkse vrouwen doen als er koopjes zijn en alle mensen als er Dolle Dwaze Dagen bij de Bijenkorf is? :D
Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.

Ron Paul 2012
pi_104078344
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:06 schreef kree het volgende:
Nouja, wat doe je op internet vraag ik me dan af even.

Moet zeggen wat mij routine is.

Fok checken, mail checken en verder nog wat muziek sites en youtube.
En dan houdt het wel op eigenlijk :')

Oh en msn natuurlijk en facebook/hyves.

Niks mis mee overigens :)
Je vergeet Paiq :') En wat is het verschil tussen een muzieksite en YouTube en wat noem jij checken als je vrij veel post? Ofwel, je zit de hele dag op internet :')
pi_104078385
quote:
15s.gif Op maandag 7 november 2011 16:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daar hoef je je ogen niet eens voor dicht te doen :')
Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme. :{w
Ron Paul 2012
pi_104078396
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je vergeet Paiq :') En wat is het verschil tussen een muzieksite en YouTube en wat noem jij checken als je vrij veel post? Ofwel, je zit de hele dag op internet :')
:') Zit teveel op internet hier te posten denk :)

Maar komt omdat ik het wel een gezellig topic vindt.
Paiq heb ik al een week meer niks meer mee gedaan.
Wordt er een beetje moe van om steeds maar een gesprek aan te knopen daar :)
pi_104078415
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Supersoep het volgende:

Snel graaien en dan free-runnen over de daken zodat ze me niet te pakken krijgen.

Ben je ook een stiekeme kontenknijper? Dat als je ergens in een drukke menigte staat dat je opeens zo'n hand op je billen of tussen je benen voelt? :') :')
  maandag 7 november 2011 @ 16:12:38 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104078435
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niemand wil slapen in mijn bed.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104078439
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:

Beetje kritiek hebben op m'n quote gofferdomme. :{w
Geef me ongelijk dan :D
pi_104078488
quote:
9s.gif Op maandag 7 november 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
Niemand wil slapen in mijn bed.
Goed teken, dan willen ze je dus de hele nacht neuken en naar je kijken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties