Seconded!quote:Op maandag 7 november 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig Senes![]()
En R. ook al![]()
Qut, ik ging ook liever een lang weekend naar Londen, zo vlak voor kerst.
En dan BoeBoe naar Hotel PaMa
Lijkt me idd geen slecht idee. Had al even op booking.com gekeken ofzo, 350 pond voor een 2 pers kamer voor 4 nachten. Niet slecht. Dus ik zal Mo eens shoppen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lullig Senes![]()
En R. ook al![]()
Qut, ik ging ook liever een lang weekend naar Londen, zo vlak voor kerst.
En dan BoeBoe naar Hotel PaMa
Niks watje, goed gewerkt!quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net gefitnessed en nu shaken m'n bovenarmen helemaal...watje ben ik![]()
Maar zo wel lekkere andijviestamppot met spekjes, ei en kaas erop uit de oven
Behalve dat je huisjes hebt voor honden en huisjes die daar niet geschikt voor zijn, en je zal net zien dat je naast zo'n zure bejaarde zit die dat eens lekker gaat melden, of erger, langs komt om erover te zanikenquote:Op maandag 7 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
Q, dan boek je zonder hond
En ALSSSSSSSSSSSSS er dan controle komt in je huisje (no way!) dan zeg je dat je moeder op visite was, een dagje daar in de buurt weg is en jullie even op de hond passen
Het was wel weer lekker idd.quote:
Ja, doe maar lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Muis006 het volgende:
Q, je moet met de huifkar langs het reisbureau, die hebben een hendig sjieke spreadsheet in office 95, en dan tamtammen ze het morgen als het weer licht is door naar Schiphol.
De bedoeling is drie keer per weekquote:Op maandag 7 november 2011 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was wel weer lekker idd.
Volgende keer mag ik van Juf overal het 5 kilo-blok bij opgooien![]()
Hoe vaak per week ga jij?
Hier idd ook...anders haalt het ook niet zoveel uit volgens mijquote:Op maandag 7 november 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De bedoeling is drie keer per week
Gisteren nog geweest en nu heb ik kneiter veel spierpijn
Hoe vond je bodypump?
Neee, MRI is preciezer omdat ze dan de manier waarop de vloeistof in je lichaam zit kunnen manipuleren door die contrast en magnetisme. Bij CT zie je ook wel verschil tussen weefsel maar minder nauwkeurig.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Kun jij mij uitleggen wat het verschil is tussen een mriscan van de voet en een ctscan van de voet? Zien ze er niet beide hetzelfde op?
Nope, MRI is gedetailleerder dan CT.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Kun jij mij uitleggen wat het verschil is tussen een mriscan van de voet en een ctscan van de voet? Zien ze er niet beide hetzelfde op?
Oh, bij ons geven ze vanaf vijftien min voor de aanvang van de les kaartjes. Op is op en zo kan je dus wel meedoen als je gewoon op tijd bent.quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier idd ook...anders haalt het ook niet zoveel uit volgens mij![]()
Bodypump zat helemaal vol en nu sta ik op de reservelijst; als ze toestemming krijgt mag ze binnenkort op maandagavond een nieuwe groep starten en daar ga ik dan ook in mee.
Ik ben trots op je, jij Sporty Spice!quote:Op maandag 7 november 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net gefitnessed en nu shaken m'n bovenarmen helemaal...watje ben ik![]()
Maar zo wel lekkere andijviestamppot met spekjes, ei en kaas erop uit de oven
http://www.elisabeth.nl/i(...)can/verschil_ct_mri/quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Qwea het volgende:
ing, ing, ing, ing.
Hier hebben we een "Midas Verstop Kat" Die ruimt alles iedere dag op, op plaatsen die alleen hem bekend zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Kluiven (2 stuks) gevonden onder het tv meubel![]()
Ik denk dat Boor ze daar onder gevoetbald heeftOf Bietje heeft ze idd zelf verstopt, want die verstopt alles nog steeds soms 'voor barre tijden'.
Oke, maar dan komt de vraag :quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee, MRI is preciezer omdat ze dan de manier waarop de vloeistof in je lichaam zit kunnen manipuleren door die contrast en magnetisme. Bij CT zie je ook wel verschil tussen weefsel maar minder nauwkeurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |