Omdat een mri (zie die link van rosj) geschikter is voor sommige andere weefsels.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, maar dan komt de vraag :
Op de mri was niks te zien. Waarom zouden ze dan wel wat op de CT zien? Het gaat erom dat ze miss een los stukje bot oid vinden. Dat hadden ze dan op de mri toch ook kunnen vinden?
Ja dat had ik gevonden. Maar ik vroeg me dus af of ze op een mri meer dan enkel de weke delen kunnen zien. En dus ook eventueel een bot fragment.quote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
http://www.elisabeth.nl/i(...)can/verschil_ct_mri/
Gegoocheld
Hmm, oke. Ik dacht altijd dat het gelijk was.quote:Op maandag 7 november 2011 17:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat een mri (zie die link van rosj) geschikter is voor sommige andere weefsels.
E: en een CT dus ook.
Dan wordt de volgende vraag van Q:quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het bot veel beter op een CT.
Ooh damn, dat is idd nogal een verschil!quote:Op maandag 7 november 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het bot veel beter op een CT.
Dat vraag ik me dus nu ook afquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan wordt de volgende vraag van Q:
waarom hebben ze niet meteen een CT gedaan?
Omdat ze eerst dacht aan opnieuw gescheurde enkelbanden. Maar dat was het dus nietquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zich ook wel handigquote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, bij ons geven ze vanaf vijftien min voor de aanvang van de les kaartjes. Op is op en zo kan je dus wel meedoen als je gewoon op tijd bent.
Ik vind het nog leuk ook!quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, jij Sporty Spice!
Dat weet ik niet want ik ben a) geen orthopeed en b) niet Q d'r dokterquote:Op maandag 7 november 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook welquote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik ben a) geen orthopeed en b) niet Q d'r dokter
Ah, dat verklaard al wat.quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ze eerst dacht aan opnieuw gescheurde enkelbanden. Maar dat was het dus nietMaar goed, volgens haar MRI zat er ook geen vocht in
terwijl dat er toch echt in zit.
Heui!quote:Op maandag 7 november 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat je vooral met punt B heel blij moet zijn![]()
![]()
Arme Qut
De beste stuurlui staan aan walquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heui!
Maar idd, ik weet meer van hersenen en zelfs daar moet je me niet in de buurt laten met een scalpel
Zolang je je auto maar niet bij het station parkeertquote:Op maandag 7 november 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Valkenburg is idd wel leuk, ieg stukken beter dan Venlo
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grottenquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang je je auto maar niet bij het station parkeert
Ga ik wel met die scalpel aan de slagquote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heui!
Maar idd, ik weet meer van hersenen en zelfs daar moet je me niet in de buurt laten met een scalpel
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.quote:Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus nu ook af
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.quote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grotten
Neequote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Greys, hebben maes en jij je al ingeschreven?
Bizar he, dat je je soms gewoon kapot zoektquote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier hebben we een "Midas Verstop Kat" Die ruimt alles iedere dag op, op plaatsen die alleen hem bekend zijn.
Behalve z'n ikea rat, die moet voor de voordeur of op de tafel.
Roozjeeeee heb je de fragmenten van Brandi al beluisterd?quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.
Briljant smoesje, welquote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeWe moeten nog steeds een sportschool uitzoeken
Fluweelgrottenquote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kalksteengrotten? Ja, die zijn mooi daar.
quote:Op maandag 7 november 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Roozjeeeee heb je de fragmenten van Brandi al beluisterd?![]()
Maar er is toch ook een MRI gedaan omdat ze dachten dat er een los stukje bot in je voet zou zitten?quote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.
Maar op die MRI was dus niks te zien. Wat me er wel aan helpt herinneren is dat als ik er de 28ste kom en er is geen bot fragment gevonden, dat ik ff vraag wat ze nu gaan doen want weke delen schoonmaken hoeft niet want dat zag er op de mri goed uit.
Maar even een domme vraagquote:Op maandag 7 november 2011 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
De eerste mri (allereerste) was omdat ze wilde zien hoe het met mijn banden stond en pees. Nou die moesten onder het mes. De 2de was omdat ik er dus nog vocht in had en omdat ze dacht dat ze miss opnieuw ingescheurd waren en dat de pijn veroorzaakte.
Maar op die MRI was dus niks te zien. Wat me er wel aan helpt herinneren is dat als ik er de 28ste kom en er is geen bot fragment gevonden, dat ik ff vraag wat ze nu gaan doen want weke delen schoonmaken hoeft niet want dat zag er op de mri goed uit.
We hebben allebei een crossssstrainert thuis, dus tot die tijd gaan we daar op staanquote:
Oh da's nog best hard gegaan dan dat groeienquote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greesje, mijn haar hangt alweer een stukje over mijn schouders
Wat ben ik ontzettend blij dat het niet meer kort iswas echt vreselijk.
En lang haar is minder werk.
Je wil niet weten wat ze allemaal over het hoofd kunnen zien als de handel open ligt.quote:Op maandag 7 november 2011 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maar even een domme vraag
ze hebben de handel toch open gehad. dan zouden ze toch gezien moeten hebben of er nog stukjes bot los waren?
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen wasquote:Op maandag 7 november 2011 17:53 schreef Oognip het volgende:
Valkenburg vond ik ook echt maar leuk voor 1 dagje. Veel te toeristisch vind ik het. Maar goed er zijn wel leuke grotten
Jamaar schat, als je t gevraagd had, hadden meer mensen je een betere plek kunnen adviserenquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen was
Nog voor nop ook, want er ligt nooit iets van waarde in mijn auto.
Nee. Want dat idee kregen ze pas afgelopen Maandag bij het AMC. Dus die CTscan wordt a.s Vrijdag gedaan.quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een MRI gedaan omdat ze dachten dat er een los stukje bot in je voet zou zitten?
Ja maar dat wisten zij nietquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De grotten waren leuk maar ik vond het niet leuk dat mijn autoruit ingeslagen was
Nog voor nop ook, want er ligt nooit iets van waarde in mijn auto.
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoorquote:Op maandag 7 november 2011 18:01 schreef Ynske het volgende:
Jamaar schat, als je t gevraagd had, hadden meer mensen je een betere plek kunnen adviseren
Ja heel snel. nog geen anderhalf jaar geleden ging het eraf. Staartje kan inderdaad alweerquote:Op maandag 7 november 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allebei een crossssstrainert thuis, dus tot die tijd gaan we daar op staan
Maar we moeten een beetje leuke (lees: niet al te grote/massale/barbiepopperige) sportschool zien te vinden halverwege waar we beiden wonen ongeveer
[..]
Oh da's nog best hard gegaan dan dat groeien
En lekker idd dat het al wat langer is, kan je het ook nog eens in een klein staartje doen ofzo
En het verder groeien gaat dan veeeeeel makkelijker!
Maar het verdriet is nog vers?quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoor
Dan rijd je naar Schin op Geulquote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ja, huisje, geen internet en met de stoomtrein willen, dan ga je dus bij het station parkeren. Is al twee jaar terug trouwens hoor
Mij zien ze nooit meer in Valkenburgquote:
Ik vind Maastricht een fijne stad.quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij zien ze nooit meer in Valkenburg
quote:Op maandag 7 november 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mij zien ze nooit meer in Valkenburg
Valkenburg is ook geen stad, tis een uit de kluiten gewassen dorpquote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind Maastricht een fijne stad.
Maar Valkenburg een soort Benidorm in Nederland![]()
Het was dat we toen geen hotel in Maastricht konden vinden...... maar Valkenburg, nee helaas nix voor mij
dat is volgens mij in het Bungalowpark geweestquote:Op maandag 7 november 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Simpelveld
Ineens schiet me dan een buitenzwembad te binnen met vloerbedekking op de grond onder water dus. Kan dat?Dat ik daar heel vroeger ooit geweest ben?
Hm nee, volgens mij was het echt een 'los' zwembadquote:Op maandag 7 november 2011 18:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is volgens mij in het Bungalowpark geweest
Dat was ook altijd een los zwembad, maar hoort nu bij t bungalowparkquote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm nee, volgens mij was het echt een 'los' zwembad
Ik ga even Googlen, kijken of ik er iets van kan vinden. Was ook een grote glijbaan volgens mij.
Maar die vloerbedekking is iets dat me echt bij staat.
Ohhhhhhh! Dan zal die het wel geweest zijnquote:Op maandag 7 november 2011 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat was ook altijd een los zwembad, maar hoort nu bij t bungalowpark
Ja hè?quote:Op maandag 7 november 2011 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heel Valkenburg zal ervan wakker liggen vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |