Ik dacht 1?quote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
Hoe lang is zo'n rabies enting geldig eigenlijk? Ik zie net dat ET wel rabies geent is.
Brrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
Levertje naar de knoppenquote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok, wat er met may precies was geen idee, maar ze had geen rode bloedcel meer over, die werden aangemaskt en meteen vernietigd,.ze is 10 dagen opgenomen geweest. Kon niet eens meer lopen, zo verzwakt.en mager, daarna weken gelopen alsof ze net uit narcose kwam door zwakheid en ze eas knalgeel door op hol geslagen gal en lever (nu nog spuugt ze knalgeel als ze.spuugt)
quote:Op maandag 7 november 2011 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee ik denk zelfs dat ze dat bij de post niet weten want die weten niks
Het is onnodig. Dat in eerste instantie. In principe overenten we in Nederland zelfs. Het schijnt zelfs dat in landen waar 2 jaarlijks en 3 jaarlijk ingeent word ook veel minder FIP gevallen zijn. Nou wil ik niet zeggen dat ze van inenten FIP krijgen maar ik geloof wel dat overenten ook iets met het afweersysteem doet.quote:Op maandag 7 november 2011 15:02 schreef Oognip het volgende:
Senes, doe jij je katten niet meer jaarlijks voor kattenziekte en niesziekte enten omdat je bang bent voor tumoren of gewoon omdat het niet nodig is om jaarlijks tegen kattenziekte te enten?
Jij doet toch wel jaarlijks enten tegen niesziekte?
Is het nou zo dat er tumoren op de plek van de enting kunnen ontstaan door het prikje of door wat er in het prikje zit? Indien het laatste dan maakt het toch niet uit of je ze nu jaarlijks tegen kattenziekte ent of niet.
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden danquote:Op maandag 7 november 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja t zijn losers die van de post.
En zie je wel dat ik je niet loop te fokken over die entingen
quote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zucht. Afijn, het zal wel limburg worden dan
Ja, lach maar. Is er uberhaupt wat te doen in Limburg?quote:
Gevonden!quote:Op maandag 7 november 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht 1?
http://www.dierennieuws.nl/forum/smf/index.php?topic=1953.0
3, na 2005
oh-ohland is dat toch?quote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Is er uberhaupt wat te doen in Limburg?
Nee, das maastricht. Dit is in de buurt van Venloquote:
Is er serieus in de buurt van Venlo wat nuttigs te doen? Groot centrum oid? Of weet ik het.quote:
Ja nee daar zit ik op te wachten.quote:Op maandag 7 november 2011 15:25 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat ze wel paard en wagen ritjes hebben en zo Q
quote:
En BoeBoe ervoorquote:Op maandag 7 november 2011 15:31 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik kon het laten, ik zag jullie al helemaal voor me zo naast elkaar in een huifkar
Ja, daar zijn wij volgens mij ook ooit eens geweest, dacht ik.quote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef Barbaaf het volgende:
Al heb ik ooit, in de jaren '70, een weekje in een bungalowpark van (toen nog) Sporthuis Centrum gezeten, volges mij in Reuver. We hadden ook een hond en daar was 't mooi wandelen. Volgens mij heette het de Lommerbergen
Als ze daar achterin een tap hebben verstopt zal Q. geen bezwaar hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 15:34 schreef senesta het volgende:
Oh ze zijn al iets meegegaan met hun tijd Q
[ afbeelding ]
Ja, is ook zo, met kinderen is het ideaal. Samara vraagt al voor we de stad uit zijn hoe ver het nog is dus buitenland zie ik nog even niet zittenquote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso , Centerparcs![]()
Das leuk voor mensen met kleine kids of van die gezapige vijftigplussers die de hele dag willen kaarten en fietsen en wandelen met die stomme kutstokken van ze
Ja, het was dat of niksquote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Das leuk voor mensen met kleine kids of van die gezapige vijftigplussers die de hele dag willen kaarten en fietsen en wandelen met die stomme kutstokken van ze
EN met rugzak EN heuptasjes.... geil!!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EN met rugzak EN heuptasjes.... geil!!!!!
Nja maar even aangifte doen denk ik.quote:
waar, wanneer geen idee wie?quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja maar even aangifte doen denk ik.
quote:Op maandag 7 november 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Nja maar even aangifte doen denk ik.
Ik heb het doosje en zo nogquote:Op maandag 7 november 2011 16:04 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Vergeet niet imei(?)nummer mee te nemen.
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie wekenquote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
Ja, het was dat of nikswant mo gaat niet ergens anders heen vooralsnog
Maar goed, idd we kunnen altij naar maastrischt oid rijden
Dat bedoel ikquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Niks mis met Centerparcs hoor Q, of ander bungalowpark. Ligt helemaal aan je gezelschap en of je jezelf een beetje kunt vermaken. Ik heb het er als kind altijd leuk gevonden, maar met wat leuke vrienden in zo'n huisje heb ik me ook altijd meer dan prima vermaakt.
Hell, met tof gezelschap en wat drank is zelfs het bowlen daar best te doenLigt puur aan je eigen instelling. Ik vind het altijd al leuk om er heen te rijden, in een andere omgeving te zijn. Neem je zo'n huisje met een bubbelbad
Roompot heeft ook altijd wel leuke parken en soms ook huisjes met bubbelbad enzo.
Precies! Q gaat overdag lekker met Boe wandelen en 's avonds zuipen en MM bruut te grazen nemen in het bubbelbadquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie weken
Tsja, hij heeft wel een vermoeden wie maar ja...quote:Op maandag 7 november 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar, wanneer geen idee wie?
Hoe kan zijn foon worden gejat? Heeft ie hem niet in zijn broekzak?
De mijne zit of in mijn broekzak of ligt voor mijn neus op tafel, dan kan ik er iig nog mee twitteren
Het was een heerlijk weekendquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Niks mis met Centerparcs hoor Q, of ander bungalowpark. Ligt helemaal aan je gezelschap en of je jezelf een beetje kunt vermaken. Ik heb het er als kind altijd leuk gevonden, maar met wat leuke vrienden in zo'n huisje heb ik me ook altijd meer dan prima vermaakt.
Hell, met tof gezelschap en wat drank is zelfs het bowlen daar best te doenLigt puur aan je eigen instelling. Ik vind het altijd al leuk om er heen te rijden, in een andere omgeving te zijn. Neem je zo'n huisje met een bubbelbad
Roompot heeft ook altijd wel leuke parken en soms ook huisjes met bubbelbad enzo.
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt jaquote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Maes het volgende:
Ik werd gebeld door iemand van school om te zeggen dat ik morgen tussen half 9 en 9 R haar mentor moet bellen om door te geven hoe duur de handschoenen waren. Zij zorgen dan dat ze het geld van de ouders krijgen van de jongen die ze kapot heeft gemaakt. Zegt die man tegen mij: Begrijpt u het? U moet dus zelf aktie ondernemen anders krijgt u niks.
Foeiquote:Op maandag 7 november 2011 16:28 schreef senesta het volgende:
Tsss, ik was Q gewoon een beetje aan het pesten![]()
En hé, een huifkar kan misschien ook best tof zijn!
quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt ja
Ik ben nu voor de zoveelste keer een echt grote kluif van Biet kwijtWaar laat ze die dingen? zoek me een ongeluk en hij was echt nog lang niet op. Volgens mij heeft ze ergens een stiekem luik waar ze ze bewaart..
Ja ons wijvenweekend toen was ook zo leukquote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was een heerlijk weekendEn dat vonden de hondjes ook
Heb je tussen de kussen van de bank gekeken? Die hondquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de actie die je moet ondernemen is dus puur doorbellen hoe duur ze waren, de rest regelen zij? Da's nog te overzien. Maar wel raar hoe hij het zegt ja
Ik ben nu voor de zoveelste keer een echt grote kluif van Biet kwijtWaar laat ze die dingen? zoek me een ongeluk en hij was echt nog lang niet op. Volgens mij heeft ze ergens een stiekem luik waar ze ze bewaart..
Ik ga zo even met een zaklamp zoekenquote:
Geen idee, nooit met S en honden gegaan.quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Ook alleen met je vent en de honden Greys?
Ik had het specifiek over Centerparcs, Landall is meestal al snel een stuk luxer.
Deze heeft ze vaker en doet ze een dag of drie mee. Vanmorgen nieuwe gehad en nu wegquote:Op maandag 7 november 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Kees doet er soms weken mee en dan eet ze ze ineens heel snel op, dus ze kunnen ook echt weg zijn hoor, ik koop megabotten die bijna even groot zijn als de hond
Oh had ik dan niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Naja in Landal zit je in elk geval niet zo hutjemutje op elkaar als in veel van die Centerparcs dingen, maar MM wil persé Centerparcs
Ik ga volgens mij helemaal nietquote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch leuk! Gewoon ff lekker eruit, andere omgeving, beetje rondkijken daar... Lekker belangrijk dat er weinig te doen is; je gaat toch geen drie weken
Ik zou die persoon even opwachten en bedreigenquote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft wel een vermoeden wie maar ja...
Hij was er mee aan het spelen, legde hem aan het einde van de les voor hem neer om zijn sleutels in zijn broekzak te pakken. Op dat moment trok de leraar de aandacht met een grappig filmpje op de beamer of zo en daar keek hij naar. Toen hij zijn mobiel weer wilde pakken was hij weg. In eerste instantie dacht hij dat hij hem al in zijn broekzak had gedaan maar dat bleek in de pauze dus niet zo te zijn. Hij is meteen naar zijn leraar en het hoofd van de school gegaan, daar hebben ze nog geprobeerd hem te bellen maar dat lukt natuurlijk niet, telefoon is uit.
Er zit een wachtwoord op de telefoon dus de kans is groot dat ze er niet inkomen, ze zullen hem wel gewoon dumpen dan ergens denk ikOf uit elkaar slopen.
Denk er gewoon ff een avondje niet aan johquote:Op maandag 7 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga volgens mij helemaal nietIk zie er nu al tegen op, plus dat als ik in NL ga, Baloe ook verplicht gechipt moet worden. Gaat het ff niet?:') ik stuur die voucher wel terug, ik ben er nu al klaar mee
Echt is niet veel aan neequote:Op maandag 7 november 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Echt is echt niks he, nog minder dan Venlo
Ja ding is perse voor centerparcs. Ik zal mo eens vragen, want anders doe ik Baloe een weekend bij mijn ouders en dan doe ik wel een weekend london met Moquote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk er gewoon ff een avondje niet aan johSnap dat je cranky bent van al dat geneuzel.
Wat is het voor voucher, is die dus perse voor CenterParcs?
En geen hond () die controleert op zo'n park of je hond gechipt is hoor. Toen Bink nog niet gechipt was ging ze ook zo vaak mee naar zo'n park.
Nee johquote:Op maandag 7 november 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ding is perse voor centerparcs. Ik zal mo eens vragen, want anders doe ik Baloe een weekend bij mijn ouders en dan doe ik wel een weekend london met Mo
Ik ben al helemaal klaar met dat centerparcs gelul en dat enten en chippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |