Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Morgen moet ik weg om half 11, de dag er na om half 1
10 minuten van de uni wonen
Was ik tijdens de vakantie ook!quote:Op maandag 7 november 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben elke dag om 8 uur al aan het werk
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!quote:
Nee, dat snap ik!quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.
Maar ik ga gewoon niet in Amsterdam wonen.
HOEZO NIETquote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.
Maar ik ga gewoon niet in Amsterdam wonen.
EN HOEZO SNAP JIJ DATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel fijn vroeg beginnen, dan ben je meestal ook op tijd klaarquote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!
Heel mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
Wat ik al zei, valt het erg op dat ik er vaak over aangevallen word?quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!
Oehhh, pretty!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
Meh ik ben pas na 6 uur thuisquote:Op maandag 7 november 2011 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is wel fijn vroeg beginnen, dan ben je meestal ook op tijd klaar
Epic paal is epic.quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO NIET
[..]
EN HOEZO SNAP JIJ DAT
DAT IS DUUR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb de schijt aan Amsterdam.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nais!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
mooiquote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO NIET
[..]
EN HOEZO SNAP JIJ DAT
Veel te druk jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies !ik ben er ook heel blij mee!
hij lijkt op de foto zo klein, maar hij is hoger dan ik![]()
hopelijk vinden de 2 monstertjes het ook wat
Ik denk het wel, dat soort is dol op klimmen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies !ik ben er ook heel blij mee!
hij lijkt op de foto zo klein, maar hij is hoger dan ik![]()
hopelijk vinden de 2 monstertjes het ook wat
Truequote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS DUUR.
En ik heb de schijt aan Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |