Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:
Morgen moet ik weg om half 11, de dag er na om half 1
10 minuten van de uni wonen
Was ik tijdens de vakantie ook!quote:Op maandag 7 november 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben elke dag om 8 uur al aan het werk
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!quote:
Nee, dat snap ik!quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.
Maar ik ga gewoon niet in Amsterdam wonen.
HOEZO NIETquote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik in Grunn. Dat was fijn.
Maar ik ga gewoon niet in Amsterdam wonen.
EN HOEZO SNAP JIJ DATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel fijn vroeg beginnen, dan ben je meestal ook op tijd klaarquote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!
Heel mooi!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
Wat ik al zei, valt het erg op dat ik er vaak over aangevallen word?quote:Op maandag 7 november 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar dat was ook nie zo voor jou bedoeld hoor! Geniet nog maar even van je studenten leven voordat je ook elke dag vroeg op moet!
Oehhh, pretty!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
Meh ik ben pas na 6 uur thuisquote:Op maandag 7 november 2011 13:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is wel fijn vroeg beginnen, dan ben je meestal ook op tijd klaar
Epic paal is epic.quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO NIET
[..]
EN HOEZO SNAP JIJ DAT
DAT IS DUUR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb de schijt aan Amsterdam.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nais!quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
mooiquote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Loqi het volgende:
Paal pics
1.80 hoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
quote:Op maandag 7 november 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO NIET
[..]
EN HOEZO SNAP JIJ DAT
Veel te druk jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Hoe groot ben jij dan?quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies !ik ben er ook heel blij mee!
hij lijkt op de foto zo klein, maar hij is hoger dan ik![]()
hopelijk vinden de 2 monstertjes het ook wat
Ik denk het wel, dat soort is dol op klimmen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef Loqi het volgende:
Thnx ladies !ik ben er ook heel blij mee!
hij lijkt op de foto zo klein, maar hij is hoger dan ik![]()
hopelijk vinden de 2 monstertjes het ook wat
Truequote:Op maandag 7 november 2011 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT IS DUUR.
En ik heb de schijt aan Amsterdam.
Ja, JONGE!! Maar als je 10 minuten van huis bent is het vet druk jonge!quote:Op maandag 7 november 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GOFFER je hebt toch gezien hoe rustig t bij mij is JONGE!
hoax opa's krimpen!quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ben 1.78
bonuspic met opa:
[ afbeelding ]
Dat zal ook wel ja.quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
True
En nog eens true, maar als je er woont is het opeens heel andersik dacht echt dat ik gek zou worden van de drukte en weet ik wat allemaal, maar als je er middenin zit merk je het niet meer enzo
hoax in mijn huis is het ook druk met mijn mongolen kattenquote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, JONGE!! Maar als je 10 minuten van huis bent is het vet druk jonge!
quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ben 1.78
bonuspic met opa:
[ afbeelding ]
Ja maar die mogen dat.quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax in mijn huis is het ook druk met mijn mongolen katten
Die waren vet rustig toen ik er was! Onder het aanrechtbladquote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax in mijn huis is het ook druk met mijn mongolen katten
jamaar hummeltje had toen koortsquote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die waren vet rustig toen ik er was! Onder het aanrechtblad
quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Loqi het volgende:
[..]kun je nagaan, dat opa vroeger dus hoger was dan de paal
quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar hummeltje had toen koorts
vraag maar aan space voor mongolenkatten :;) alhoewel toen die ander weer gebroken poot had
jaquote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat zijn lange dagen.
Wat een gevaarte Loqi!
Ik zie m al zittenquote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze lijken op de Coon van m'n zus gaan ze dat een geweldige opstap vinden naar schouders.
Beest van 7 kilo dat denkt dat 'ie wel mee kan liften, huuuuu.
awch, maar is nog altijd beter als een van de poezen van de fokker die van de grond op mn schouder sprong, ik heb nog krassen staanquote:Op maandag 7 november 2011 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze lijken op de Coon van m'n zus gaan ze dat een geweldige opstap vinden naar schouders.
Beest van 7 kilo dat denkt dat 'ie wel mee kan liften, huuuuu.
Datquote:
In het begin zal dat springen nog wel meevallen. Maar klimmend komen ze er ook.quote:Op maandag 7 november 2011 13:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
awch, maar is nog altijd beter als een van de poezen van de fokker die van de grond op mn schouder sprong, ik heb nog krassen staan
quote:Op maandag 7 november 2011 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In het begin zal dat springen nog wel meevallen. Maar klimmend komen ze er ook.
"AAAAAAAH"
Oh, hoi poes.
Niet naast de tv kast zetten? Weet natuurlijk niet hoe jullie woonkamer in elkaar zit, maar wij hebben daar een ideaal plekje voor.quote:Op maandag 7 november 2011 13:54 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
die van mn ouders deden dat nooit als mini trouwens
![]()
dilemma wel nu, het bovenste plateau is even hoog als onze tv kast... ideaal opstapje voor ze dus... maar we wilden ze eigenlijk niet op de kast hebben...what to do what to do
(mij maakt t weinig uit als ze wel op de kast komen, maar lief heeft t liever niet)
ik pm je evenquote:Op maandag 7 november 2011 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Loqi wat heeft dit dingetje nou gekost?
ja dat zou t hendigst zijnquote:Op maandag 7 november 2011 13:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet naast de tv kast zetten? Weet natuurlijk niet hoe jullie woonkamer in elkaar zit, maar wij hebben daar een ideaal plekje voor.
Hmm, gewoon streng zijn? Doen ze het 's nachts ws alsnog, maar katten zijn best slimme beesten dus leren echt wel dat krabpaal en kast niet hetzelfde is.quote:Op maandag 7 november 2011 13:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik pm je even
[..]
ja dat zou t hendigst zijnmaar momenteel past t even niet anders (in de toekomst wellicht wel)
quote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar jullie katten komen dus van nature niet op de tvkast?
Katten die ook maar ergens niet komen. Enige wat mijn kat tegenhoudt is een deur, verder komt ze overal
ja dat gaan we maar proberenquote:Op maandag 7 november 2011 13:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, gewoon streng zijn? Doen ze het 's nachts ws alsnog, maar katten zijn best slimme beesten dus leren echt wel dat krabpaal en kast niet hetzelfde is.
Allebei!!!quote:Op maandag 7 november 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja wil je nou kat of wil je nou teckel!
quote:Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb je ff een pak pasta uit de kelderkast gepakt, hoor je een uur later allemaar gekras aan de deur. Kat in kelder.
Klettert je keukenlamp finaal uit z'n plug van het plafond af: kat.
Loop je de badkamer in om te gaan plassen met je sslaapdronken hoofd: kat in bad.
Zit je je op te maken op de studeerkamer, voel je je ineens van grote hoogte bekeken: Kat op boekenkast.
etc, etc
quote:Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
heb je ff een pak pasta uit de kelderkast gepakt, hoor je een uur later allemaar gekras aan de deur. Kat in kelder.
Klettert je keukenlamp finaal uit z'n plug van het plafond af: kat sprong er op.
Loop je de badkamer in om te gaan plassen met je sslaapdronken hoofd: kat in bad.
Zit je je op te maken op de studeerkamer, voel je je ineens van grote hoogte bekeken: Kat op boekenkast.
etc, etc
quote:Op maandag 7 november 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
loop je nietsvermoedend je slaapkamer in 's avonds, rent er een kat naar buiten, drol op je bed
IEWLquote:Op maandag 7 november 2011 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
loop je nietsvermoedend je slaapkamer in 's avonds, rent er een kat naar buiten, drol op je bed
Mijn katten mogen ook niet in de de slaapkamer, op de eettafel (die ik nog niet hebquote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
op de slaapkamer mogen ze hier dan weer niet, haarbed enzo
verder mogen ze overal komen, maar ze mogen niet overal op (mij boeit dat niet zo, maar ik ben niet alleen)
ja dat zijn idd de plaatsen die we op t lijstje hadden van niet mogen.. en dus niet op de kast van vriendliefquote:Op maandag 7 november 2011 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IEWL
[..]
Mijn katten mogen ook niet in de de slaapkamer, op de eettafel (die ik nog niet heb) en op het aanrecht
verder rennen ze overal
En planten opeten en daarna alles eruit kotsenquote:Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet ook niet hoe leuk het is om met de blaadjes van plantjes te spelen en je plantjes om te gooien
hier staat dus ook een sprieterige plant klaar om te verhuizen naar schoonma en paquote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En planten opeten en daarna alles eruit kotsen
Sien toen ze een puppy wasquote:Op maandag 7 november 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet ook niet hoe leuk het is om met de blaadjes van plantjes te spelen en je plantjes om te gooien
quote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Vergeet vooral de WC deur niet dicht te doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattengras kopen helpt een hoopquote:Op maandag 7 november 2011 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En planten opeten en daarna alles eruit kotsen
Oh en gelijk vanaf kitten af aan al nageltjes knippen, dan vinden ze het niet meer zo erg als ze ouder zijnquote:Op maandag 7 november 2011 14:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier staat dus ook een sprieterige plant klaar om te verhuizen naar schoonma en pa
Die tweedequote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhehheheheheequote:Op maandag 7 november 2011 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten drinken uit de WChun waterfonteintje gebruiken ze om eten in te gooien en te kijken hoe het van het bovenste bakje naar het onderste bakje drijft, en dan kun je dat water natuurlijk niet meer drinken
Gaat ze ook van kotsenquote:Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kattengras kopen helpt een hoop
[..]
Oh en gelijk vanaf kitten af aan al nageltjes knippen, dan vinden ze het niet meer zo erg als ze ouder zijnvooral als ze weten dat ze daarna een snoepje krijgen
Bij honden werk dat toch ander, nauw ja bij Frits dan. Die moest gister nagel knippen en die ging al tekeer voordat er nog maar 1 nagel geknipt wasquote:Op maandag 7 november 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kattengras kopen helpt een hoop
[..]
Oh en gelijk vanaf kitten af aan al nageltjes knippen, dan vinden ze het niet meer zo erg als ze ouder zijnvooral als ze weten dat ze daarna een snoepje krijgen
oh ja maar ik bedoel dat laten ze plantjes met rustquote:
Hond van mijn ouders ook... die wil alleen uit de vijver drinkenquote:Op maandag 7 november 2011 14:39 schreef Joysa het volgende:
Oh misschien kan ik onze hond ook uit de wc leren drinken
Hij drinkt NOOIT binnen.. wil altijd naar buiten als ie dorst heeft.
Regenplassen, pis van andere honden.. alles wat buiten ligt, als het maar nat is.quote:Op maandag 7 november 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hond van mijn ouders ook... die wil alleen uit de vijver drinken
Maar daar gaat ie van uit zijn bakkes meuren, dus dat mag ie niet meer...
Nasty, pis van andere honden ook echtquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Regenplassen, pis van andere honden.. alles wat buiten ligt, als het maar nat is.
Maar binnen geen druppel
ze mogen het ook niet. Somds snieken ze stiemen mee naar binnenquote:Op maandag 7 november 2011 14:15 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
op de slaapkamer mogen ze hier dan weer niet, haarbed enzo
verder mogen ze overal komen, maar ze mogen niet overal op (mij boeit dat niet zo, maar ik ben niet alleen)
huuuuquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Regenplassen, pis van andere honden.. alles wat buiten ligt, als het maar nat is.
Maar binnen geen druppel
Ja ranzig hoor, maar mag ie nietquote:Op maandag 7 november 2011 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nasty, pis van andere honden ook echt
ja dit gebeurd bij mij ook regelmatigquote:Op maandag 7 november 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mogen het ook niet. Somds snieken ze stiemen mee naar binnen
En dan dadelijk likt ze jou lekker in je gezichtquote:
mehehehehequote:
Die katten passen echt bij jou hequote:Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mehehehehe
Mijn katten drinken ook uit de wc, eny poept tegenwoordig op de kokosmat, Noortje graast (letterlijk) en Zoë is van pure ellende maar in de boekenkast gaan wonen.
Katten
Overigens knippen wij dus GEEN nageltjes, want het enige dat je daar mee bereikt is dat ze meer gaan krabben
noortje drinkt ook het liefst uit de volgeregende asbak op de tuintafelquote:Op maandag 7 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar binnen geen druppel
quote:Op maandag 7 november 2011 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
noortje drinkt ook het liefst uit de volgeregende asbak op de tuintafel
En als ik een sigaret op de tafel laat liggen, eet Eny 'm op
quote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef Loqi het volgende:
En uiteraard bij mensen gaan zitten die niet van dieren/katten houden
omdat het kan!
Bij mensen die allergisch zijn, zoals ikquote:Op maandag 7 november 2011 14:57 schreef Loqi het volgende:
En uiteraard bij mensen gaan zitten die niet van dieren/katten houden
omdat het kan!
Worteltjes tochquote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn katten drinken thee en eten worteltjes
Mijn tante is niet lichamelijk allergisch, maar reageert wel alsof ze allergisch is voor katten.quote:Op maandag 7 november 2011 14:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij mensen die allergisch zijn, zoals ik
Ja manquote:
Mogen die ook al geen suiker?quote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
eny houdt ook van groenten. Vooral courgette en kikkererwten. Van kikkererwten wordt ie helemaal wildquote:Op maandag 7 november 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
oh die zal ik ook es ff proberen danquote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eny houdt ook van groenten. Vooral courgette en kikkererwten. Van kikkererwten wordt ie helemaal wild
Die zou onze kat ws niet te pakken krijgen omdat het wegrolt.quote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eny houdt ook van groenten. Vooral courgette en kikkererwten. Van kikkererwten wordt ie helemaal wild
Ohja, daar had je ooit die pics van gepostquote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
erwtenquote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een Pers?quote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die zou onze kat ws niet te pakken krijgen omdat het wegrolt.
Ohmy!quote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie net dat ik nog 5,7 week vakantie op kan nemen
kutambtenaarquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie net dat ik nog 5,7 week vakantie op kan nemen
EN DAN HEBBEN WE WEER NIEUWE VAKANTIE WEKENquote:Op maandag 7 november 2011 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohmy!
Als je nou over 2 weken dan alles opneemt heb je zeker tot 1 jan vrij
Nee, vuilnisbakje. We zijn gegaan voor "europese korthaar", want dat is lekker vaag.quote:Op maandag 7 november 2011 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een Pers?
Die falen echt met eten
Nou waar wacht je opquote:Op maandag 7 november 2011 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EN DAN HEBBEN WE WEER NIEUWE VAKANTIE WEKEN
Yaay! Ben benieuwdquote:Op maandag 7 november 2011 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Klaar!!!![]()
![]()
147 vlechten
Foto's volgen nog
Thnx voor je hulp Lin
Yay!!!!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Klaar!!!![]()
![]()
147 vlechten
Foto's volgen nog
Thnx voor je hulp Lin
quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een 7.3 in da pocket voor academisch nederlands en 7.5 voor methodologie![]()
![]()
Nette cijfers!quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een 7.3 in da pocket voor academisch nederlands en 7.5 voor methodologie![]()
![]()
Beter!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
goedzo chickiequote:Op maandag 7 november 2011 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Ja 26 of 28 november dacht ik maar niets van gehoord dus geen idee of ze nou al geboekt hebben! En zo niet dan ga ik zeker nog wat vakanties inplannen want ik moet ook nog naar tel avivquote:Op maandag 7 november 2011 15:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op
Wanneer ga je nou naar Spanje?
Ik zie de vergoeding wel verschijnenquote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woohoo, nu hopen op een fatsoenlijk punt voor tekst&communicatie. Maar dat moet gelukt zijn met Lindy's hulp
Als ik een voldoende heb trakteer ik op subway?quote:Op maandag 7 november 2011 15:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie de vergoeding wel verschijnen
Jepquote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh jij doet metho voor 6ects natuurlijk. Wees blij, Academisch nederlands![]()
![]()
IK HELP JE OOK WEL!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik een voldoende heb trakteer ik op subway?
Wat moet je nou weer in Tel Aviv???quote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja 26 of 28 november dacht ik maar niets van gehoord dus geen idee of ze nou al geboekt hebben! En zo niet dan ga ik zeker nog wat vakanties inplannen want ik moet ook nog naar tel aviv
Hahaha, nee joh gek!quote:Op maandag 7 november 2011 15:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik een voldoende heb trakteer ik op subway?
I don't mind, is een excuus voor mij om naar de subway te gaanquote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh gek!
Ik had al die opdrachten toch liggen! Geen probleem!
Bwhehehehe, sukkel!quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I don't mind, is een excuus voor mij om naar de subway te gaan
vriend van mij opzoeken! daar ging ik heul veul mee om maar hij is nu verhuisdquote:Op maandag 7 november 2011 15:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Tel Aviv???
Ja, ik zag hetquote:Op maandag 7 november 2011 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahahah Lindy er zijn mensen met 2.5-en
Ahhhhh oke!quote:Op maandag 7 november 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vriend van mij opzoeken! daar ging ik heul veul mee om maar hij is nu verhuisd
Geen idee, kan het ook nergens vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik zag het
Best knap
Weet jij zo hoeveel dit mee telt voor metho?
Nee, ik ook niet... vreemde zaakquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, kan het ook nergens vinden.
Nee, met deze cijfers. Bij AcNe en Metho zaten ze alles finaal af te krakenquote:Op maandag 7 november 2011 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat, is renkema's vak ook bekend?
Lolwhut? Dat het slecht gemaakt was, of wat?quote:Op maandag 7 november 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, met deze cijfers. Bij AcNe en Metho zaten ze alles finaal af te kraken
Ja we moesten allemaal herschrijvingsoefeningen gaan doen en ze zaten super depressief erover te praten alsof iedereen een 3 hadquote:Op maandag 7 november 2011 16:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lolwhut? Dat het slecht gemaakt was, of wat?
Ik weet waarom vandaag om 12 uur het luchtalarm afgingquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
oh god ik moet ac 1 en 2 ook nog gamen want 3 is natuurlijk ook bijna uit, ik ben blij dati k nog genoeg vakantie heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss... kneuzenquote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja we moesten allemaal herschrijvingsoefeningen gaan doen en ze zaten super depressief erover te praten alsof iedereen een 3 had
quote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet waarom vandaag om 12 uur het luchtalarm afgingik heb vandaag het alarm helemaal niet gehoord trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet waarom vandaag om 12 uur het luchtalarm afgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Like a boss.quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei is ook geslaagd voor z'n prince2
uiteraard heb k hem wel gepwnd qua punten
Gewoon doen, komt goed!!quote:
yay voor allebeiquote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben meer bang dat ik iets vergeet waardoor ik eruit wordt gekickedquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon doen, komt goed!!
Ik had vorig jaar een 8, dus dat gaat helemaal lukken! Metho heb je ook gehaald
Checklist aflopen, afvinken, inleverenquote:Op maandag 7 november 2011 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben meer bang dat ik iets vergeet waardoor ik eruit wordt gekicked
Dat.quote:Op maandag 7 november 2011 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Checklist aflopen, afvinken, inleveren
Goedzoquote:Op maandag 7 november 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Done, nu printen en morgen ook papier inleveren
Niet druk om maken, heb ik ook niet gedaan, werkte primaquote:Op maandag 7 november 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word van CiO gewoon bang omdat 10.00000.0000000 regels
quote:
Oh, dat is nog best lang!quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
@Skjoe dit blijft zo'n twee a drie maanden zitten. Dan wordt het wel erg pluizerig en met lange uitgroei.
Wat een werk.quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
@Skjoe dit blijft zo'n twee a drie maanden zitten. Dan wordt het wel erg pluizerig en met lange uitgroei.
Holy fuck!quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wanneer kom ik gratis frieten eten?quote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
Oh, en toch bij den frietzaak op het station! Ze gaat kijken of ik door kan groeien in een leidinggevende functie, nais
Fijn!quote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
Oh, en toch bij den frietzaak op het station! Ze gaat kijken of ik door kan groeien in een leidinggevende functie, nais
quote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
Plek voor de volgende meetquote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
hehehe, lindy wordt frikandellenbakkerquote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
Ja zeker jonge!! Like a bossquote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, lindy wordt frikandellenbakker
En dat.quote:Op maandag 7 november 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Door kan groeien
Sorry Lin...de ironie spat er vanaf![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Door kan groeien
quote:Op maandag 7 november 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
voor de vlechtjes!!!
Ik moest daar stiekem ook wel een beetje om lachen, vooral in combi met de eerder aangekaarte smalle doorgangquote:Op maandag 7 november 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
Door kan groeien
O god was dat deze tent?quote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moest daar stiekem ook wel een beetje om lachen, vooral in combi met de eerder aangekaarte smalle doorgang
Zeker jonge, jeweetzelluf!quote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja en dan ben je zo over een tijdje de frikandellen eindbaas!!!!
Als je snel baas wordt, kan je gelijk de gangen laten verbredenquote:
ik denk dat je na twee dagen boven die vetpannen hangen nooit meer friet hoeftquote:Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehehhee
Ze hebben denk ik vertouwen in mijn afval-skillzzzz
Dan neem je een patatje.quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je na twee dagen boven die vetpannen hangen nooit meer friet hoeft
Joah!!quote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je snel baas wordt, kan je gelijk de gangen laten verbreden![]()
Nee, want dan val ik gegarandeerd naar beneden.quote:
True, dat was bij het ziekenhuis al zoquote:Op maandag 7 november 2011 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je na twee dagen boven die vetpannen hangen nooit meer friet hoeft
Gewoon alletwee man.quote:
?quote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heeft Eindhoven een leuke MacDonalds trouwens!
Weet ik niet? Volgens mij niet.quote:
Oh diequote:Op maandag 7 november 2011 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet? Volgens mij niet.
Oh, google vertelt mij dat hij technisch gezien in Best staat. Maar ik bedoel die met auto's aan het plafond en Marylin Monroe enzo.
Wat?quote:Op maandag 7 november 2011 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar gingen ze MJ aanbidden toen hij dood was![]()
![]()
In Venlo was de Mac ooit helemaal in brandweer stijlquote:Op maandag 7 november 2011 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Maar vind hem wel stukken leuker dan de rest van de Mac's waar ik kom.
Welke?quote:Op maandag 7 november 2011 17:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Venlo was de Mac ooit helemaal in brandweer stijl
Die tweede isquote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje, zo zie je maar wat voor een verschil goede foto's, netjes lakken en mooie nagels kunnen maken.
http://mesluxes.blogspot.(...)ice-nail-polish.html
en
http://www.lucysstash.com(...)uice-collection.html
Bij de eerste denk ik mweh, waarom heb ik dat besteld?
En bij de tweede denk ik HebbuhWaar kan ik bestellen? O wait....
Gewoon hele slechte cameraskillz. Helaas maken zulke types ook bjoetie blogsquote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze zijn wel echt bizar, lijkt wel of het hele andere lakken zijn![]()
http://www.flutterandspar(...)ice-beetlejuice.html
Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een zure pruim trouwens, die eerstequote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje, zo zie je maar wat voor een verschil goede foto's, netjes lakken en mooie nagels kunnen maken.
http://mesluxes.blogspot.(...)ice-nail-polish.html
en
http://www.lucysstash.com(...)uice-collection.html
Bij de eerste denk ik mweh, waarom heb ik dat besteld?
En bij de tweede denk ik HebbuhWaar kan ik bestellen? O wait....
quote:
Bwehehehe. Ik lolde hardop.quote:
Echt?quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wel fijn dat ze er bij zet wat alles omgerekend zou kosten. Om maar eens extra te benadrukken hoe gul ze wel niet is.
Dat was ook het eerste wat ik d8quote:Op maandag 7 november 2011 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wel fijn dat ze er bij zet wat alles omgerekend zou kosten. Om maar eens extra te benadrukken hoe gul ze wel niet is.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik d8Oh en ze heeft haar OPI Holland collectie lakjes mooi niet naar haar nagelswatcher gestuurd
(Zou ik ook niet doen
)
Zeg me dat zij pas 12 is ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
Ik quote dit even in reactie op Skjoe's postquote:
quote:
quote:Twenty-something serious career-girl by day
Enchantraquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
15% korting bij Enchantra met code: Klussen
quote:
wut?quote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
K heb. Ne maskra vn 30 eiro weetje hoeveel maja boeiuh
Ik vind het eng dat ik het kan lezen.quote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kmoe nog etne koke kheb gen zin mja moet togc najaboeie
Tkost me gewoon nog echt een beetje moeite om het te lezenquote:Op maandag 7 november 2011 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Kmoe nog etne koke kheb gen zin mja moet togc najaboeie
quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het eng dat ik het kan lezen.
Hoevaak kun je Grazia in 1 zin noemen-contestquote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die blogpost is 1 groot reclameblok
Baas.quote:
enchantraquote:Op maandag 7 november 2011 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
15% korting bij Enchantra met code: Klussen
Ik wist heul niet dat het zo slecht wasquote:
Al die andere producten ook. Alles gebruikt ze al jaren en alles is helemaal geweldig.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al die andere producten ook. Alles gebruikt ze al jaren en alles is helemaal geweldig.
Maar uiteraard is ze altijd eerlijk in reviews.
Ik heb vanmiddag het vriendenboekje van de nagelkoffer ingevuld, ik vond het zoooo moeilijk om geen Masja-grappen te maken
Je had er 1 kunnen krijgen in de goodiebag! EINZ!quote:
NEEEEEEJJJ dat is te briljant, dat moet een persiflage zijn!quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lees ik net op beautypolish:
Dat kan ik me voorstellen, mijn haren gaan ook overeind staan wanneer mensen hun i.p.v zei gebruiken en ik zinnen lees met \’ik vindt\’. Maar om een week van te voren een landelijke taaltoets aan te kondigen waarbij je moet gaan ontleden e.d. vind ik niet kunnen, dat heb ik in geen JAREN gedaan! (laat staan mijn collega\’s van 48 en hoger haha!) Het is toch anders als je er op school dagelijks mee bezig bent, of dat je met kindjes van 2-4 aan hun taalontwikkeling werkt…
Ik wil hier heel hard om lachen, maarquote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat kan ik me voorstellen, mijn haren gaan ook overeind staan wanneer mensen hun i.p.v zei gebruiken en ik zinnen lees met \’ik vindt\’. Maar om een week van te voren een landelijke taaltoets aan te kondigen waarbij je moet gaan ontleden e.d. vind ik niet kunnen, dat heb ik in geen JAREN gedaan! (laat staan mijn collega\’s van 48 en hoger haha!) Het is toch anders als je er op school dagelijks mee bezig bent, of dat je met kindjes van 2-4 aan hun taalontwikkeling werkt…
quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
ondertekend met 'ijsdraakje' ?quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
We know, she was being meanquote:Op maandag 7 november 2011 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee van de blogster herself
Nah, m'n eigen schuld hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |