Uh, lopen? fietsen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, goede deal. Maar hoe moet ik die halen dan?
Ben je echt zo ziek danquote:Op maandag 7 november 2011 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, goede deal. Maar hoe moet ik die halen dan?
Ja hier ook al een paar dagen, UK mensen vooralquote:
Ja heb koorts en al. Anders was ik wel gegaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben je echt zo ziek dan?
[..]
Ja hier ook al een paar dagen, UK mensen vooral
Nja dan beter lekker slapen en morgen gaan, ben je misschien ook iets fitterquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb koorts en al. Anders was ik wel gegaan.
Daarvoor moet ik eerst naar Arnhem he. Anderhalf uur reizen. Nee dank jequote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon even doorbijten dat half uurtje.
Geen MM in de buurt?quote:Op maandag 7 november 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst naar Arnhem he. Anderhalf uur reizen. Nee dank je
Was laatst featured op dribbble, maar kan 'm niet meer vinden. Haal daar vaak inspiratie vandaanquote:
Yesquote:
hoe kan dat dan? Gewoon headset aansluiten met zon 3,5mm plug dingetje? Ik heb het ongeluk dat ik meestal op een pc scherm moet spelenquote:Op maandag 7 november 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan zo snel naar de klote. En ik wil iets wat niet alleen de stemmen maar ook het geluid van de xbox over de headset af kan spelen.
Vind je dat vet? Ben je dan niet meer met cavalerie en artillerie bezig?quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Bozz187 het volgende:
Kijk ik de site van de KL wat zie ik daar tot mijn verbazing, ze mogen mensen aannemen voor oo pantsergenie, dus morgen maar weer eens formulieren invullen voor onze overheid
naja cav wilde ik wel maar er zijn geen tanks en atl heb ik nooit gewildquote:Op maandag 7 november 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind je dat vet? Ben je dan niet meer met cavalerie en artillerie bezig?
Jouw bf3 tagquote:
Mijn fout, bedoelde dat ik je knifdequote:
Ohja, dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Mijn fout, bedoelde dat ik je knifde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |