Dat had ik nu ook! wordt steeds meer gefrustreerd door de DOMME DOMME dingen die er gebeuren en blijkbaar heel normaal zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef dreamzk het volgende:
The Walking Dead begint steeds saaier en saaier te worden
Gelukkig ben jij daar ook niet vies vanquote:Op maandag 7 november 2011 19:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, maar die eeuwige berichten die nu overal verschijnen, dat het de game van het jaar is en dat BF is gejat van MW en ga zo maar door.... sorry maar dat zijn echt van die hersenloze opmerkingen
Ik ging 66-6 maar ik heb ook nog de deur open gedaanquote:Op maandag 7 november 2011 18:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zn plekje in de OP wel verdiend.
Klopt, je moet vuur met vuur bestrijden zei een wijs man ooit!quote:Op maandag 7 november 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij daar ook niet vies van
Net alsof je er nu al staat :/quote:Op maandag 7 november 2011 19:11 schreef Bozz187 het volgende:
ja het is koud, maar wel gezellie hiero in arnhem!!!MW3 party allezzzz
Ja hij staat er, met zijn handjes op zijn motorblok om ze warm te houden, en zijn hoofd tussen de voorgevel van titty.quote:
dat eerst wel, dat 2de nietquote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja hij staat er, met zijn handjes op zijn motorblok om ze warm te houden, en zijn hoofd tussen de voorgevel van titty.
Dat was ook het eerste wat ik wou zeggen.quote:
En dan buiten blijven tot 00.00quote:Op maandag 7 november 2011 19:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jazeker, uit werk er heen gegaan ff mac gepakt in arnhem en toen daar heen.
Dat is wat anders dan zweet als je koorts hebt.quote:
Ik wil jou harige bezwete tepeltjes wel aflikken hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef Michhas het volgende:
Wtf is dit nou weer voor vadsig gesprek
naja staan terasheaters dus is goed te doenquote:Op maandag 7 november 2011 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan buiten blijven tot 00.00
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil jou harige bezwete tepeltjes wel aflikken hoor.
Iehw nee.quote:Op maandag 7 november 2011 19:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Srsly?
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |