dit.quote:
Klopt, een fruitmand was te duur dus hebben we besloten het maar zo te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dit voor een hartelijk onthaal?
simpel,quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dit voor een hartelijk onthaal?
Rossdale kan er vast wel een betalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, een fruitmand was te duur dus hebben we besloten het maar zo te doen.
Maar echte liefde kun je niet kopen Tamaraquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale kan er vast wel een betalen.
Tuurlijk, alles gaat met de dag meer hangen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:23 schreef badboynova het volgende:
tamsje, ben je al minder heet dan gister?
De koorts is wel iets gezakt ja. Maar nog steeds heel beroerd. Gaat de betere kant op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:23 schreef badboynova het volgende:
tamsje, ben je al minder heet dan gister?
Ik doe gewoon hard met je mee natte bobquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:42 schreef Pixell het volgende:
SPM is nu 236, zit vooruitgang in dus![]()
Morgen weer lekker solo verder, wanneer de rest mw3 aan het spelen is
mag ik blij zijn dat ik hem niet haal voor meer dan 50 euri?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Nou jongens, wie heeft er al spijt van dat hij hem gekocht heeft
Wil je zo graag aan mijn appeltjes en banaan zitten ja?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Rossdale kan er vast wel een betalen.
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappijquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
En de ingang is aan het eind. Niet mijn foto trouwens.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappij
Ik zeg Rossdale aan de macht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trieste trieste mensen... schaapjesvolk, ware slaafjes van de consumptiemaatschappij
Je vind het nog steeds normaal dat je achteraan een enorme rij aansluit, in de ijskou om als eerste je geld aan Activision te mogen geven? Dat je een game op de releasedatum haalt ok, maar dit is toch gewoon zielig?quote:
Ross please, niet weer deze discussie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vind het nog steeds normaal dat je achteraan een enorme rij aansluit, in de ijskou om als eerste je geld aan Activision te mogen geven? Dat je een game op de releasedatum haalt ok, maar dit is toch gewoon zielig?
Dan wil ik juist opgevrolijkt worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Je moet toch wat te doen hebben als je ziek in je bed ligt
Haat aan Bobby Kotick en de arrogante houding tegen de pers. De nederlandse PR-dude van de CoD serie is wel ok overigensquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:54 schreef badboynova het volgende:
Rossdale is de haatbaard als het om Activision gaat.
Nee, eerst wordt er nog gezocht naar goede spots.quote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef badboynova het volgende:
Iemand al aan het campen bij de MM voor MW3?:')
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komtquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komt
edit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt naast de hond op de mat van de voordeur te wachten tot de postbode komt
wel grappig want ik en nog wat anderen waren het er al over eens dat het juist sneller was,quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:16 schreef Reintji het volgende:
Moet zeggen dat ik er wel even in moet komen met BF3 Ross. Ivm BFBC2 lijkt BF3 wat stroperiger te spelen. Die jets zijn wel tof trouwens. Je kunt er geen bommen mee droppen?
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel grappig want ik en nog wat anderen waren het er al over eens dat het juist sneller was,
Knifen is inderdaad langzamer, zodat je niet kan panic-knifen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Reintji het volgende:
Of ligt het aan het HD pack? Had gisteren iemand geknived en eerst een paar keer op rechter bumper rammen, toen een vage animatie. Leek mij bij bc2 meer ram, prik, lek.
Hahaha, stiekemertquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Reintji het volgende:
Nee ik was stilletjes aan het oefenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |